fleurquote:Op maandag 6 januari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Lennie heeft haar kleren, verder nog iemand?
Ja snap ik ook wel, bij Ariana duurde het ook lang voor ze hem ging wassen.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.
Ook een leuk joch.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Echt ? Leek me na 10 seconden al duidelijk.
Oké sorryquote:Op maandag 6 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Echt ? Leek me na 10 seconden al duidelijk.
Elsa heeft dat gewonnen bij eerste spel en Linda uitgenodigdquote:
Twee , Jordy en Keanu volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Weet iemand hoeveel mensen er nu een target pin hebben?? Niets en Jeff moeten morgen beslissen wie er genomineerd zijn.
Valt mee, ze moeten toch iets kiezen.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er worden al snode plannen gesmeed op stream 2 ...
Oh dacht dat er misschien meer bij waren gekomen. Misschien kiezen niets en Jeff 1 van die 2 en de rest moet gewoon nomineren?quote:
Ze moeten er nog drie nomineren begreep ik vanavond.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er misschien meer bij waren gekomen. Misschien kiezen niets en Jeff 1 van die 2 en de rest moet gewoon nomineren?
Ja ze heeft ook wel een dikke pruik lijkt het, met hoge ‘density’. Misschien is dat wat zwaarder. Oogt ook iets minder natuurlijk daardoor imo. Beter iets lagere density. Volgens mij is eens per 2 weken (of 1 week?) wassen een beetje de norm, ofzo. Hoofdhuid was je wel vaker natuurlijk. Ik weet er niet alles van maar wel eens wat van meegekregen door iemand in m’n omgeving.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, bij Ariana duurde het ook lang voor ze hem ging wassen.
Tis alleen zo'n bos haar
kloptquote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Alles kan morgen weer anders zijn hoor
Omdat hij verbaal behoorlijk sterk is.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie Jordy niet als sterke speler. Vraag me af waarom zij dat vinden.
Ze zeggen als mogelijke concurrent.
Ooohquote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze moeten er nog drie nomineren begreep ik vanavond.
Hij zegt niks met veel woorden en alles zes keer. Hij is overweldigend en een moemakerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat hij verbaal behoorlijk sterk is.
Hj praat veel en is Hollanderquote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie Jordy niet als sterke speler. Vraag me af waarom zij dat vinden.
Ze zeggen als mogelijke concurrent.
haha, dat ook!quote:
Ik heb nu een uurtje kunnen kijken en ik heb hem alleen met Jeffery zien praten en met Niels. Dat deed hij behoorlijk goed hij gaf aan beide het juiste gevoel op het juiste moment. Verder vind ik hem ook irritant in zijn zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zegt niks met veel woorden en alles zes keer. Hij is overweldigend en een moemaker
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetelquote:Op maandag 6 januari 2025 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
Apart om te zien hoe goed sommige mensen elkaar denken te kennen en doorgronden op die korte tijd.
Ik heb daar een andere mening over, maar dat mag natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nu een uurtje kunnen kijken en ik heb hem alleen met Jeffery zien praten en met Niels. Dat deed hij behoorlijk goed hij gaf aan beide het juiste gevoel op het juiste moment. Verder vind ik hem ook irritant in zijn zijn.
Nee ze moeten nog drie mensen een target pin geven.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Weet iemand hoeveel mensen er nu een target pin hebben?? Niets en Jeff moeten morgen beslissen wie er genomineerd zijn.
De een meer dan de ander hier.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetel
Precies ja. En soms wel ergerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |