Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hoop dat er wat leukere spraakmakende types gaan komen, vind deze groep tot nu toe saai.
Die lijkt gewoon echt op haarquote:
Gerrit de Haan....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft echt een arrogante kop. Doet me aan een haan denken.
Ja grappig die verwarring met namenquote:
Naaahhhhhquote:
nee die wekt irritatie op die mag blijvenquote:
Oja, dat is waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee die wekt irritatie op die mag blijven![]()
Jordy is wel eerlijk denken ze
Ja precies, dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen nog meer binnen, misschien helpt dat.
Ach dat kun je nog niet zeggen johquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.
Is altijd in het beginquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een klik hebben in zo'n korte tijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er zijjn net 4 uur streamsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel handig die moeten ze minstens een week aanhoudenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal een regenjasje met hun naam erop... zo netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |