Waarschijnlijk opgelopen met opdrachten, ze hebben er al 3 gehad las ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
Blauwe plekke.. raarrww weird.. ik zou RTL gelijk aanklagen na amper een ½dag in huis![]()
[ afbeelding ]
Muis? Charlotte Muisquote:Op maandag 6 januari 2025 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Dankzij Lennie denk ik dat Charlotte terug is op stream
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.quote:
Ja, ze zijn al minsten 4 dagen daar hoorde ik iemand roepenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgelopen met opdrachten, ze hebben er al 3 gehad las ik
Kloptquote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat die papagaai vannacht de hele toko onderschijt ....
Je weet dat die nep is hèquote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |