SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Even lekker stokenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
Jordy maakt met zijn vrienden een kampvuurtje
Waar zou die dan zitten in het huis? Want de oude badkamer is nu die suite toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zag in de TV uitzending wel een glimp van een blauw achtige badkamer binnen. Die kan dus ook vrij gespeeld worden.
Viel mij ook op.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:38 schreef IkFok het volgende:
Jordy loopt al 4 dagen met dat ding om dus 4 dagen zitten ze er al in
don't jinx itquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Positief nieuws, nog geen SL gezien .....![]()
Ergens middenin.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Waar zou die dan zitten in het huis? Want de oude badkamer is nu die suite toch?
komt nog wel. denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
volgens niels zegt zequote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is geen ponykamp hier aldus Linda
Jesus je kijkt er net een paar uur naar. Meestal kan je een duidelijke mening geven na een week.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hoop dat er wat leukere spraakmakende types gaan komen, vind deze groep tot nu toe saai.
Sssssttttttttquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal niet lang meer duren als ze games krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Minder tiktokken.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
Keanu heeft 4 / 5 dagen in de week hoofdpijn
Dat denk ik dus ook. Dat ie ineens dingen kan zeggen over mensen die gezegt zijn ofzo. Of dat mensen kunnen betalen om iets te weten te komen ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogen ze wel oppassen, die papagaai in de gang lult alles door
Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hoop dat er wat leukere spraakmakende types gaan komen, vind deze groep tot nu toe saai.
Die lijkt gewoon echt op haarquote:
Gerrit de Haan....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft echt een arrogante kop. Doet me aan een haan denken.
Ja grappig die verwarring met namenquote:
Naaahhhhhquote:
nee die wekt irritatie op die mag blijvenquote:
Oja, dat is waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee die wekt irritatie op die mag blijven![]()
Jordy is wel eerlijk denken ze
Ja precies, dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.
Er komen nog meer binnen, misschien helpt dat.quote:
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen nog meer binnen, misschien helpt dat.
Ach dat kun je nog niet zeggen johquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.
Is altijd in het beginquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een klik hebben in zo'n korte tijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er zijjn net 4 uur streamsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel handig die moeten ze minstens een week aanhoudenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal een regenjasje met hun naam erop... zo netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |