Is gewoon gek, toch? Ze adverteren er ook mee en 'vroeger' was dat toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even naar stream twee, werd een beetje moe van het gemiep!
Weet je wat zo'n pruik kost? Waarvan je amper ziet dat het een pruik is?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:13 schreef MacDeMarco het volgende:
De pruik van Fleur ziet er heel nep uit. Is denk ik niet de bedoeling dat mensen gelijk doorhebben dat je een pruik draagt lijkt mij?
Ze maken er niet echt reclames voor de streams. Ben ook pas sinds BB erachter gekomen dat het kon. Anders was ik ook verslaafd geweest aan de DGK en Utopia (alhoewel, toen woonde ik nog thuis en mocht dit soort dingen niet kijken, maar wat ik probeer te zeggen, ze maken er geen reclame voor)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.
Ze nomineren niet. Ze moeten een nominatie target aan drie mensen geven. Jordy en Keanu hebben al zo'n pin.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Clasientje het volgende:
Jordy slimmerik hij weet wat hij zegt tegen Niels en Jeffrey: De 2 dat toevallig moeten gaan nomineren zo probeert jordy hij zich veilig te stellen.
Ja, ik weet dat ze prijzig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n pruik kost? Waarvan je amper ziet dat het een pruik is?
Dit is waarschijnlijk een middenklasse en ik vind het nog wel meevallen. Heb veel 'erger' gezien.
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze prijzig kunnen zijn.
Ze heeft alopeciaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopen
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopen
Ja nee dat begrijp ik , dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?
Ik denk dan: kies een pruik met wat minder haar en minder dik haar en niet zo lang.
Maar ja...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Zowiezo, als jij buiten komt, liggen de vrouwen aan je voeten..
Jordy : Ik hoop het..
Het zou mij niets verbazen als een andere pruik in dezelfde prijscategorie een veel betere match is. Maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak en haar keuze.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?
Ik denk dan: kies een pruik met wat minder haar en minder dik haar en niet zo lang.
Maar ja...
Helemaal mee eens en ik snap wel dat zo'n meid lang haar wil hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een andere pruik in dezelfde prijscategorie een veel betere match is. Maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak en haar keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |