Ja, kunnen ze daar niet iets anders op verzinnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik word gek van dat geflikker van die lampen bij die douche!
havernoutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb gemist wat er exact in die blikken zit, behalve dan de naam. Iemand al kunnen loeren?
Havermout...een beetje slijmerige havermout.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb gemist wat er exact in die blikken zit, behalve dan de naam. Iemand al kunnen loeren?
Niemand op de mopperenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijken allemaal van die lieve mensen
Ja soort havermout iets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
En een nare textuur zeiden ze gisterenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja soort havermout iets.
Zonder smaak blijkbaar.
De droge of natte versie?quote:
Oké, nou daar kunnen ze dan nog appel doorheen doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja soort havermout iets.
Zonder smaak blijkbaar.
Ja hé? daar zit ik dus ook al de hele tijd naar te loeren. Lijkt me echt lekker zacht en warm. Volgens mij met rits, dus valt niet open.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauw jassen zien er chill uit
Ja iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hé? daar zit ik dus ook al de hele tijd naar te loeren. Lijkt me echt lekker zacht en warm. Volgens mij met rits, dus valt niet open.
Ja... kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
De deelnemer die blijkbaar dik was, is al afgevallen voordat hij meedeed. -> Jordy.
Maar misschien komt er nog iemand binnen die zo'n doel heeft.
Er is een Panic Room. Misschien dat ze daar iets mee doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens... dit seizoen geen geheime kamer waarin ze mensen tot gek aan toe opsluiten?
Ah, ja klopt inderdaad. Ook nog niet gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt
Het viel me alleen op dat ze nu niemand hebben die het er continu over heeft en zo
Maar dan weten mensen dat er iemand zit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is een Panic Room. Misschien dat ze daar iets mee doen?
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Een nachtje zal nog wel gaan maar nachtenlang lijkt mij ook niet gezond voor je lijfquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hebben last van hun heupen i.v.m. het op de vloer slapen.
Hadden ze mee mogen wachten ermee tot een paar dagen streamsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Appels en paprika. Ik hoorde ze gisteren ook over wraps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |