Ohh nee, 2023 Bartquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat je BB Bart bedoelde die van de eerste BB in 1999.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat je BB Bart bedoelde die van de eerste BB in 1999.
Elsa en Linda op bed. De rest op de vloerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Iemand al een overzichtje wie waar slaapt?
Zodra ik alle namen kan benoemen, laat ik dat jou weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Iemand al een overzichtje wie waar slaapt?
Ja die twee liggen in de suitequote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Elsa en Linda op bed. De rest op de vloer
Graagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zodra ik alle namen kan benoemen, laat ik dat jou weten.
Nou ik vind hem een van de leukere mensen daar. Voor dag 1 dan. En videoland doet het vandaag niet, geen idee waarom, maar begrijp ik nu dat ze al hebben moeten nomineren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weinig streams nog gezien, wel de uitzending bekeken. Ik merk dat Jordy hier niet populair is, dat heeft hij dan heel snel voor elkaar.
Ik wil ze eerst eens een paar dagen zien een aanhoren. Wel jammer dat het hele stel zo vroeg al op bed ligt, leuker als er wat nachtelijke gesprekken zijn. Maar goed, niet iedereen kan een nachtbraker zijn
Duidelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Degene met de baard in de stem is Lennie.
Ja al een tijdje. Elsa is een vroege vogels.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...er is leven in de brouwerij..
Ja ik was er eerder al even, toen zag ik iemand in de tuin maar dat was van korte duur...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Elsa is een vroege vogels.
Hij komt wat onzeker over maar zegt geen dommme dingen ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weinig streams nog gezien, wel de uitzending bekeken. Ik merk dat Jordy hier niet populair is, dat heeft hij dan heel snel voor elkaar.
Ik wil ze eerst eens een paar dagen zien een aanhoren. Wel jammer dat het hele stel zo vroeg al op bed ligt, leuker als er wat nachtelijke gesprekken zijn. Maar goed, niet iedereen kan een nachtbraker zijn
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:03 schreef Frummelie het volgende:
Zouden die nou echt al vanaf vrijdag op de grond liggen te maffen, ik zou helemaal naar de filistijnen zijn.. nou ja m'n rug dan vooral..
Het leek gisteren wel of er dunne matrasjes onder liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.
Ja inderdaad ze liggen op iets dat kan je wel zien aan dat stukje rechtopstaand spul tegen de muur..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.
Gezellig warm douchen met dat knipperlichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is blijkbaar warm douchewater. Niels rent als een ongeluk naar de douche.
[ afbeelding ]
Ja briljantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel slim, warm water om te douchen alleen direct na de 'wekker'. Is iedereen mooi op tijd uit bed.
Vanaf ongeveer 8:07, dus inmiddels al 14 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gezellig warm douchen met dat knipperlicht![]()
Hoeveel minuten ww krijgen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |