Mooi vrouw!quote:
Ja en je kan sowieso verwachten dat alles wat je zegt kans maakt om openbaar te gaan...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Linda vraagt of er ook geluid bij de streams zit.
Ik snap gewoon écht niet dat mensen zich niet goed inlezen etc. voordat ze meedoen aan BB.
Je zou verwachten dat mensen die zich inschrijven, écht gewoon al vaak hebben gekeken en dit soort basis shit wel weten. Toch elk jaar weer van die vragen......
Ja, het is voedend voor je huid daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaan daar je wallen en of kringen van weg?
Nah ja...Jordy is absoluut geen mooiboyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Zowiezo, als jij buiten komt, liggen de vrouwen aan je voeten..
Jordy : Ik hoop het..
Ze zijn naar binnen en stream is ook op de woonkamer nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even naar stream twee, werd een beetje moe van het gemiep!
Ik vind nu die tuthola's wel leuk voor nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze zijn naar binnen en stream is ook op de woonkamer nu.
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Linda vraagt of er ook geluid bij de streams zit.
Ik snap gewoon écht niet dat mensen zich niet goed inlezen etc. voordat ze meedoen aan BB.
Je zou verwachten dat mensen die zich inschrijven, écht gewoon al vaak hebben gekeken en dit soort basis shit wel weten. Toch elk jaar weer van die vragen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |