Als dit het wordt denk ik dat Fleur weg moet.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa, Fleur en Milena wordt besloten door de heren.
Nee joh, veel werk en het is toch prima zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn resolutie en afspeeltijd okay of moet ik dat nog fine-tunen, fragmenten zijn misschien te groot ... ?
Mooi toch, is de tweede streamlock ook nog leukquote:Op maandag 6 januari 2025 23:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou zit ik helemaal in die filmpjes. Word Lennie ineens afgekapt.
Die zie je nog vaak genoegquote:Op maandag 6 januari 2025 23:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou zit ik helemaal in die filmpjes. Word Lennie ineens afgekapt.
Als ze niet weer de zelfde uitzenden wel jaquote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mooi toch, is de tweede streamlock ook nog leuk
Jaja, die 2e stream is zeker de betaalstream van Viaplay videoland ?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
Begint het nu al.. slapende mensen op de streams terwijl er nog mensen wakker zijn ook
Ja wel toch juist, ik bedoel dan kunnen we ‘m afkijken ;pquote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als ze niet weer de zelfde uitzenden wel ja
Denk dat als ze een fatsoenlijke bank (zetel) hebben, dat er wat makkelijker genachtbraakt wordt.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:44 schreef Flory- het volgende:
Hoop wel dat er wat nachtbrakers tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |