Mogen we al stemmen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaa dit jaar alweer een top 2000
Hopelijk lukt het om te slapenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tv uit, laptop dicht. Op naar bed.
Als je Morad maar weg fotoshoptquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:03 schreef Gretzl het volgende:
Dat wordt weer veel Emmely gifjes bakken zodra ik thuis ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey. Dit is geen Happy New Year van ABBA.
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:13 schreef Fred_B het volgende:
Snollebollekes op NPO3 voor de liefhebber
Wordt wel krap om binnen veertig minuten daar te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
Wie kijkt straks mee naar het vuurwerk bij de Big Ben?
Ja je begint het nieuwe jaar alweer lekker negatief zegquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt wel krap om binnen veertig minuten daar te komen.
Realistisch noemen ze dat Straanquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je begint het nieuwe jaar alweer lekker negatief zeg
Ik ga nu al beginnen met het maken van 20.000 nieuwe e-mailadressen om Beuk De Ballen Uit De Boom in de lijst te krijgen, alleen al voor de Mexviewquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allen
De sfeer gaat van links naar rechts in dit topicquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allen
Eerst een heel jaar voorspellingen doen die niet uitkomen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:06 schreef Fred_B het volgende:
En niet vergeten:
DIT JAAR IS ER WEER EEN TOP 2000![]()
![]()
![]()
Ik kan 500 meter ofzo zien en daarna smogquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:24 schreef Redefine het volgende:
Bij mijn oude woning had ik nog beter uitzicht. Maar ook nu kan ik heel veel vuurwerk in de verte zien
Dan is het wat minder ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kan 500 meter ofzo zien en daarna smog
Je zegt het alsof je die zelf hebt platgelegdquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef gijsman het volgende:
Site staatsloterij ligt plat.. gelukkig nieuwjaar
Is toch ook wat om je nieuwe jaar direct met een teleurstelling te beginnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef gijsman het volgende:
Als Suzan haar kin stoot mogen we ons opmaken voor de dodenbonusquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef alopio het volgende:
Beste wensen allemaal en bedankt weer voor een fijne week! Op naar een suzan&freek loos 2025
Dat is standaardquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef gijsman het volgende:
Als Danny nou een keer die trekking wint... Kunnen de servers een mooie upgrade krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is standaard
Elke trekking weer.... Lijken de servers van Fok wel
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:06 schreef Fred_B het volgende:
En niet vergeten:
DIT JAAR IS ER WEER EEN TOP 2000![]()
![]()
![]()
Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.quote:
Ja dat blijft toch een vreemd iets, je zou denken dat ze na al die jaren moeten weten hoe laat het is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.
En in Amerika staan ze zelfs nog niet eens klaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.
Leuk dat je er bij wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen en net al de beste wensen gedaan. Maar ook nog even zeggen dat ik de afgelopen week veel plezier heb gehad in het meeposten. Natuurlijk met alle humor, memes en andere flauwe grappen. Maar vooral ook heel veel leuke usersZit al langer op FOK!, maar deze keer besloten om ook eens mee te gaan posten en dat is erg goed bevallen.
Ja het is vuurwerk óf de NHS. Dus het was een mooie show.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele Engelse budget er weer doorheen gejast
halve loten? bestaat dat nog? (vroegah wel)quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef TLC het volgende:
Hmmz hoe kunnen 2 mensen ieder 15 miljoen gewonnen hebben bij de Staatsloterij ? Ik dacht dat ieder nummer uniek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |