Als je Morad maar weg fotoshoptquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:03 schreef Gretzl het volgende:
Dat wordt weer veel Emmely gifjes bakken zodra ik thuis ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey. Dit is geen Happy New Year van ABBA.
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:13 schreef Fred_B het volgende:
Snollebollekes op NPO3 voor de liefhebber
Wordt wel krap om binnen veertig minuten daar te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
Wie kijkt straks mee naar het vuurwerk bij de Big Ben?
Ja je begint het nieuwe jaar alweer lekker negatief zegquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt wel krap om binnen veertig minuten daar te komen.
Realistisch noemen ze dat Straanquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je begint het nieuwe jaar alweer lekker negatief zeg
Ik ga nu al beginnen met het maken van 20.000 nieuwe e-mailadressen om Beuk De Ballen Uit De Boom in de lijst te krijgen, alleen al voor de Mexviewquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allen
De sfeer gaat van links naar rechts in dit topicquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen komt er een review van een liedje van Kemps in dit topic allen
Eerst een heel jaar voorspellingen doen die niet uitkomen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:06 schreef Fred_B het volgende:
En niet vergeten:
DIT JAAR IS ER WEER EEN TOP 2000![]()
![]()
![]()
Ik kan 500 meter ofzo zien en daarna smogquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:24 schreef Redefine het volgende:
Bij mijn oude woning had ik nog beter uitzicht. Maar ook nu kan ik heel veel vuurwerk in de verte zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |