Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.quote:
Ja dat blijft toch een vreemd iets, je zou denken dat ze na al die jaren moeten weten hoe laat het is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.
En in Amerika staan ze zelfs nog niet eens klaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd een uur te laat, de sukkels.
Leuk dat je er bij wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen en net al de beste wensen gedaan. Maar ook nog even zeggen dat ik de afgelopen week veel plezier heb gehad in het meeposten. Natuurlijk met alle humor, memes en andere flauwe grappen. Maar vooral ook heel veel leuke usersZit al langer op FOK!, maar deze keer besloten om ook eens mee te gaan posten en dat is erg goed bevallen.
Ja het is vuurwerk óf de NHS. Dus het was een mooie show.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele Engelse budget er weer doorheen gejast
halve loten? bestaat dat nog? (vroegah wel)quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef TLC het volgende:
Hmmz hoe kunnen 2 mensen ieder 15 miljoen gewonnen hebben bij de Staatsloterij ? Ik dacht dat ieder nummer uniek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |