Ah dat is wel fijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft gelukkig geen last van het vuurwerk.
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.quote:
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)
Hier is nu ff rustig gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.quote:
Beetje wel inddquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.
Ik kan niet in jou richting kijken maar ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt wel 12 uur hier nuOveral.. maar ergens straat if drie verderop hebben ze denk ik de staatsloterij gewonnen.. daar gaat al een uur lang het mooiste spul onophoudelijk de lucht in !
Ik zal geen verschil merken om 2400 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook veel vuurwerk. Mijn vrouw slaapt sinds een kwartiertje op de bank. Mijn dochter van 10 probeert wakker te blijven en Make up your mind zal kosten wat het kost op blijven staanPapa neemt nogmaar een biertje
Hier gaat het ook goed los.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:52 schreef Domnivoor het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!![]()
Hier in Utrecht wordt ook volop geknald 🎆
Vuurwerkverbod![]()
![]()
![]()
![]()
hetzelfde Deesquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik wens iedereen een mooi en gezond nieuwjaar! 🥂✨❤
Dank je wel Pullup jij ookquote:
Begon al goed, ben gestruikeld en viel op mijn knieën.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕
Een nieuw jaar, een nieuw begin
A gossie kussie der opquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon al goed, ben gestruikeld en viel op mijn knieën.![]()
Net toen ik bedacht dat het opstaan en lopen een stuk beter ging.
Mediumquote:
Hey Marcquote:
En voor jou ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcvoor jou ook de allerliefste wensen voor 2025
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor jou ook natuurlijk.
Nog bijzondere voornemens voor het komende jaar?
Ik alleen dat ik echt meer moet gaan bewegen en sporten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Nee geen voornemens hier. Jij?
Goffer dan heb ik dus de rest van het jaar regen.quote:
Goed voornemen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik alleen dat ik echt meer moet gaan bewegen en sporten.
Verder niet zoveel
Begin wel pas morgen
Hier lekker nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen regende het en nog goed ook.
Je mag wel wat hebben, hier valt genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lekker niet![]()
Nog last van je val SBE?
Nee schat, heel lief maar hou het maar lekker zelf. Dank je wel dat je wilde delenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel wat hebben, hier valt genoeg.
Pijn aan mijn knie.
Pijn is fijn denken we dan maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee schat, heel lief maar hou het maar lekker zelf. Dank je wel dat je wilde delen![]()
O dat is balen, hopelijk hersteld dat snel.
Zo val je van het een in het ander he
Denk niet dat dat genoeg is voor jouw stad,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer dan heb ik dus de rest van het jaar regen.
Kan je niet bij een fysio wat gaan oefenen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voornemen?
Ja vandaag is nog een feestdag
Ik ben na de val ook weer begonnen met een beetje lopen iedere dag
Ik kan niet ver, maar in de vroege ochtend als het donker is strompel ik wat door de paden achter de huizen hier.
Wil toch zo goed als kwaad het kan een klein beetje blijven bewegen
Pijn is fijn,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pijn is fijn denken we dan maar.
Iig in huis zoveel mogelijk oefenen met lopen.
Ja bewegen is belangrijk, maar moet ook kunnen weet niet wat er aan de hand was met jou. Maar revalideren kan best lang duren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pijn is fijn denken we dan maar.
Iig in huis zoveel mogelijk oefenen met lopen.
Nope zit tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet bij een fysio wat gaan oefenen?
Hoe is het met je zus? Nog hartritmestoornissen gehad?
En jij?
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope zit tegenwoordig niet meer.
Met mijn zus gaat het goed, ze heeft wel veel last van haar lies gehad maar geen stoornis meer gelukkig
Ja je betaald je scheel, maar je krijgt er steeds minder voor terug bij de zorgverzekeringenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
Balen van die lies, maar mooi dat het toch geholpen heeft.
En jeuk is leuk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pijn is fijn,
bloed is goed,
pus is knus,
een schysosfreen is nooit alleen
Klopt niet helemaal, maar oke.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je betaald je scheel, maar je krijgt er steeds minder voor terug bij de zorgverzekeringen
Helaas wel en ik denk dat het dan op den duur alleen maar duurder wordtquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, maar oke.
Aanvullende verzekering wordt wel langzaam minder ja
Ja, het wordt duurder. Inflatie raakt ook de zorg (werknemers willen meer geld) en sommige behandelingen die nieuw zijn zijn goed, maar extra duur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel en ik denk dat het dan op den duur alleen maar duurder wordt
En hoe hoger de lonen worden hoe duurder alles wordt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het wordt duurder. Inflatie raakt ook de zorg (werknemers willen meer geld) en sommige behandelingen die nieuw zijn zijn goed, maar extra duur.
Tel daarbij dingen als huisvesting die gillend duur wordt en de prijzen gaan omhoog.
Hoorde gisteren een meneer van De Nederlandsche Bank zeggen dat de lonen meer zijn gestegen dan de inflatie de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe hoger de lonen worden hoe duurder alles wordt.
Ook de boodschappen, echt alles. Volgens mij ga je er met een loonsverhoging niet veel omhoog als je ziet wat alles gestegen is
Dat is zeker waar, maar waar je aan de ene kant 10 euro meer krijgt gaat er aan de andere kant meer euros meer van af, gaas, duurder, zorgverzekering duurder, water duurder, huren die flink omhoog gaan. En minder huurtoeslag, en de boodschappen vele malen duurderquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een meneer van De Nederlandsche Bank zeggen dat de lonen meer zijn gestegen dan de inflatie de laatste tijd.
Alleen, die hoge prijzen zie je iedere keer als je boodschappen doet, dat loon zie je maar eens per maand.
De inflatie in 2024 was 3,2%quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar waar je aan de ene kant 10 euro meer krijgt gaat er aan de andere kant meer euros meer van af, gaas, duurder, zorgverzekering duurder, water duurder, huren die flink omhoog gaan. En minder huurtoeslag, en de boodschappen vele malen duurder
De inflatie is dacht ik 6,6% dit jaar, dit mogen de huren ook stijgen dan kom je al snel op 40 meer in de maand
Ja sorry je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De inflatie in 2024 was 3,2%De loonstijging was groter dan dat
Maar je hebt gelijk, de prijzen blijven stijgen.
Jij krijgt ook wat jij verdiend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:57 schreef D. het volgende:
Fake news![]()
Mijn loon is al jaren niet gestegen
Dan moet je beter je best gaan doen hequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:57 schreef D. het volgende:
Fake news![]()
Mijn loon is al jaren niet gestegen
Andere oplossing; Ik ga wat anders doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best gaan doen he
Andere oplossing: je gaat eindelijk eens iets doen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Andere oplossing; Ik ga wat anders doen
Dat zei mijn parkiet ook al.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere oplossing: je gaat eindelijk eens iets doen?
Heel misschien is het niet zo erg tof om foto's van mijn hond te posten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:25 schreef sly-nl het volgende:
Gelukkig nieuwjaar ook hiero!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent echt wel een soort gekkiequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heel misschien is het niet zo erg tof om foto's van mijn hond te posten.
En ja, ik weet dat ik ze openbaar post.
Is daarom niet oke dat jij de foto's kan posten.
Ik doe niet aan rellen voor mijn hond. Geef wel aan dat het raar is dat jij foto's van mijn hond post.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een soort gekkie. Hier een semi-rel opstarten om niets en dan nu lopen piepen om de copyrights van een Hund
![]()
.
Je hebt natuurijk ook wel weer gelijk met al die identiteitsfraude nowadays![]()
[ afbeelding ]
Wat ben jij ook een boefje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een soort gekkie. Hier een semi-rel opstarten om niets en dan nu lopen piepen om de copyrights van een Hund
![]()
.
Je hebt natuurijk ook wel weer gelijk met al die identiteitsfraude nowadays![]()
[ afbeelding ]
Flikker opquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rellen voor mijn hond. Geef wel aan dat het raar is dat jij foto's van mijn hond post.
Hoi eend. Nog lam geraakt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een boefje.
Ik had gehoopt dat Eend die act in 2024 had gelaten, maar helaasquote:
Hoi!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Eend die act in 2024 had gelaten, maar helaas![]()
En waar is die foto van Jeroentje dan?
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Die klodder heeft wel een beetje een probleem met decorumverlies, denk ik![]()
In SHO.
Eerder bij vieze Jeroentje (van Linda de M.) gerefereerd aan dat hondje van 'r. Nu andersom
. Komt ze erover zeiken en dan nog hier ook
Mja, gaat werkelijk nergens over met die kloddert. Misschien kan ze zo ff ergens op een brug klimmen met een megafoon. En Jeroen op schootquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe
Heb je RTL 7 al opstaan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe
Wat heb je gedaan dan?quote:
Ja.quote:
En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Vanmorgen gestruikeld en op mijn knieën gevallen.
Nog niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?
Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.quote:
Ze kan ook niet zonder mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.
Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.quote:
Ok dan heb je haar goed gedomesticeerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.
Ze vliegt regelmatig rond en als ze het zat is gaat ze terug haar kooitje in.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan heb je haar goed gedomesticeerd
Dat kan je parkieten ook wel aanleren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef chufi het volgende:
Wel handig dat je je daar niet druk om hoeft te maken ..
Nu jezelf nog weer in vorm komen ...quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je parkieten ook wel aanleren.
Idd, het gaat gelukkig de laatste dagen wel steeds beter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu jezelf nog weer in vorm komen ...
Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef drakin het volgende:
Waarom ga je dan op de knieën als je haar toch niet zomaar kwijtraakt
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.
Ze komt ook niets te kort.quote:
Tom Hanks speelt zijn rol zeer goed en de muziek is veel beter.quote:
Was een tip voor jullie,quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
Ah dus geen New Kids ... ons op een verkeerd spoor zetten ..Beetje jammer wel
Is goed .. ken de programmering niet, maaaar wel dat het redelijk standaard is dag in dag uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
Nu niet, comedy central staat op, dus merk wat er komt
Onder andere iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom is het prima juist, gaat me nu meer erom dat er iets opstaat.
Jij nog bij MC?
Tis wel grappig ...quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ah junior, dat zou ik ook niet volgen nee
Ja dan houdt het op ...quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige kunnen best goed koken
Ik heb alleen echt niets met kinderen
Ik vond je volgende opmerking toch beter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Marc credits voor je avatar. Kierewiet van stamgasten was altijd mijn favoriet
Ik zie geen volgende opmerking na die opmerking??quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond je volgende opmerking toch beter.
Haha precies. Heb nog wel wat van die stripboeken op zolder liggen. Kreeg dat altijd als mijn 8 jaar oudere zus dan thuis kwam van kamers. Dan haalde ze die strip voor me op het stationquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond je volgende opmerking toch beter.
Kierewiet niet kennen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie geen volgende opmerking na die opmerking??
quote:
quote:
Dat was toch wel één van mijn favorieten vroeger.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha precies. Heb nog wel wat van die stripboeken op zolder liggen. Kreeg dat altijd als mijn 8 jaar oudere zus dan thuis kwam van kamers. Dan haalde ze die strip voor me op het station
Ik ken het echt nietquote:
Whut?quote:
Dat zijn van die strips waar ik niets aan vind, FC knudde wel van gehooord, maar niet echt mijn dingquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zelfde striptekenaar als van F.C. Knudde.
Ik hou wel van droge humor op zijn tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn van die strips waar ik niets aan vind, FC knudde wel van gehooord, maar niet echt mijn ding
Goedemorgen schoonheid.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Marc credits voor je avatar. Kierewiet van stamgasten was altijd mijn favoriet
Idd, lunchtijd.quote:
Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.quote:
Ik ben ziek. ik heb geen hongerquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.
Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.quote:
Dankquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.
Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziekquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Puzzie. Ruk zo het nieuw jaar ingaan.
Dat wil mijn killerparkiet ook weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik EIS lente, wie is verantwoordelijk voor de 'winter'?
Nou, wie?
Beterschap Puzzie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziek![]()
Vandaag nog ff rustiger doen en dan gaat het morgen hopelijk weer beter
Hier de hele dag regen en toen dat ophield werd het donker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Vond het eigenlijk wel prima weer einde middag toen ik een stukje deed hardlopen. Eindelijk weer een zonnetje.
Je hebt gewoon een steekje los.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor
https://www.nu.nl/313759/(...)t-limburgs-dorp.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor
Haha ben kierewiet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een steekje los.
Volgens mij zijn wij dat allemaal hier wel een beetje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben kierewiet.
Ownee dat is marc.
Hier nog een gek.. Hier scheen ook de hele dag de zonquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben kierewiet.
Ownee dat is marc.
Luister he,quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben kierewiet.
Ownee dat is marc.
Ik heb nog even op mijn balkon gezeten vanmorgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, wie?
Dat kon hier echt niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog even op mijn balkon gezeten vanmorgen.
Even maar maar in de zon.quote:
Dan is het wel lekker, het was hier nat, koud en geen zon.quote:
Duhhhhhquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, wie?
Zegt ze. En maar kwekken hier!@quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier ook niet. Heb geen balkon.
Toch is het wel een lekker dingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Duhhhhh![]()
[ afbeelding ]
..en maar onschuldig uit z'n doppen kijken..
Overal schuldig aan, die farizeeër![]()
Laters Marcus, Nighty
Nee dank jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, wil er net van tussen.
Vind je? Dan liever Ed van Thijn tussen de lakens als ik echt zou moetuh kiezen!@
[ afbeelding ]
laters Muiz
Nog niet helemaalquote:
Goed om te horen, hier gaat het ook steeds beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal![]()
Maar het gaat de goede kant op hoop ik
Mooi!!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, hier gaat het ook steeds beter.
Vandaag veel oefenen door in huis te lopen dus ik ben nu wel moe in mijn benen.quote:
Dan slaap je vast wel weer goed vanavondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag veel oefenen door in huis te lopen dus ik ben nu wel moe in mijn benen.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan slaap je vast wel weer goed vanavond
Zo gaan we nooit vrienden worden.quote:
Niet te snel willen hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag veel oefenen door in huis te lopen dus ik ben nu wel moe in mijn benen.
Je zou het maar in huis hebben, wat een herrie zegquote:
Stapje voor stapje.quote:
Goed zoquote:
Ik sta gewoon regelmatig op om binnenshuis even te lopen.quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo gaan we nooit vrienden worden.
maandagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Tot de eerst volgende feestdag dan
Ik vind 13 januari.quote:
Als hij nog langzamer gaat gaat hij achteruitquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij nog langzamer gaat gaat hij achteruit
Is ook een kunst. Naar voren lopen en achteruit gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij nog langzamer gaat gaat hij achteruit
Ik kan dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook een kunst. Naar voren lopen en achteruit gaan![]()
Knap 🤣quote:
Dat ben ik ook.quote:
Jij zegt hetquote:
Als je tegen de richting van een roltrap loopt met een snelheid die lager is dan die van de roltrap dan loop je vooruit maar ga je achteruit.quote:
Ik denk alleen niet dat jij een roltrap in je kamer hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je tegen de richting van een roltrap loopt met een snelheid die lager is dan die van de roltrap dan loop je vooruit maar ga je achteruit.
Ik heb zelfs een stationsgebouw in huis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat jij een roltrap in je kamer hebt.
Ik heb van horen zeggen dat we zelfs een trein in je huis rijd af en toequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een stationsgebouw in huis.
Wat zou ik met een stationsgebouw moeten zonder trein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat we zelfs een trein in je huis rijd af en toe
Er in zitten wachten tot mevr aan komt waggelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een stationsgebouw moeten zonder trein.
Vroeger werden er op een vrijdagavond soms meerdere delen doorheen gejastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
De laatste van de vrijdag en de eerste post op zaterdag.
Morguh
Morguh Domnivoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger werden er op een vrijdagavond soms meerdere delen doorheen gejast![]()
Goedemorgen Dotteke
Had ook wel leuk geweestquote:
Dezequote:
Leuke auto, feli ermee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]
Heb online gezien hoe je er een bed in kan maken en dat ben ik nu ook van plan
Dat is geen oude auto toch,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]
Mooie! Auto en camper in 1 straksquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]
is toch al 17 jaar oud die ik gekocht heb.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen oude auto toch,
gewoon leuk
Waarom wil je er een bed in maken?
Leuk hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
is toch al 17 jaar oud die ik gekocht heb.
Om te gaan kamperenik zie op youtube filmpjes van omgebouwde busjes en dat vind ik heel gaaf maar is wel meteen duur. Terwijl ik hoef er toch niet in te wonen, het gaat maar om af en toe een paar nachtjes op een camping ofzo.
Ja dat dan ook maar een keer proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk hoor
Kun je ook gewoon in steden makkelijk mee parkeren, en sluipcamperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van Beter goed gejat dan zelf verzonnen..
Zat ik ook ff voor mijn auto te kijken.. Blijkt dat ze kant en klare luchtbedden verkopen voor in dat ding![]()
Alleen toen keek ik nog wat beter.. Je moet niet groter zijn dat @:Prisha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is best veel voor. Je hebt ook soort luifels voor op het dak van de auto en dan heb je heel snel een soort tentje erbij.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Bijna net zo oud als jij dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
is toch al 17 jaar oud die ik gekocht heb.
Om te gaan kamperenik zie op youtube filmpjes van omgebouwde busjes en dat vind ik heel gaaf maar is wel meteen duur. Terwijl ik hoef er toch niet in te wonen, het gaat maar om af en toe een paar nachtjes op een camping ofzo.
Ja, vrienden hebben zoiets ooit gehuurd in Australie voor een rondreis, das best vetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Er is best veel voor. Je hebt ook soort luifels voor op het dak van de auto en dan heb je heel snel een soort tentje erbij.
Ik had die bijna gekocht!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna net zo oud als jij dus?
Kan je niet beter een tent meenemen dan? Ruimte zat om die erin te leggen.
Zag toevallig vanmiddag beelden van deze 'camper'. Ook leuk
ja vanuit de klep heb ik ook al gezien. Vind ik ook wel een mooi idee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, vrienden hebben zoiets ooit gehuurd in Australie voor een rondreis, das best vetSationwagen.. en dan zo'n tentbedje.. was goed te doen.
PS. Deze was niet op het dak, maar aan de achterkant met de klep open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 22 met stip naar plaats 4quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - Memory Lane van 01-01-2024 t/m 31-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
....
Ga er dit jaar voor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:13 schreef engine het volgende:
17 1110 engine
Eentje meer was leuk geweest
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - Memory Lane van 01-01-2024 t/m 31-12-2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2023:Heb je ook een totaal aantal posts in 40+ over beide jaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - Memory Lane van 01-01-2024 t/m 31-12-2024
01 8576 pullup
02 6422 chufi
03 5671 marcb1974
04 5268 Gast_op_Afstand_GOA
05 3327 Puzzie
06 3319 Deisyy
07 3052 aloa
08 2495 Superbadeendje
09 2228 D.
10 2217 Domnivoor
11 2215 FreshFruit
12 1720 Dotteke
13 1552 maily
14 1462 Aoibhin
15 1288 Prisha
16 1181 drakin
17 1110 engine
18 0943 mario390
19 0885 Lovely
20 0850 sly-nl
21 0740 Pinnenmutske
22 0612 HappyCharly
23 0593 Shii
24 0589 Soury
25 0458 Chanel5
26 0447 tong80
27 0387 tonja
28 0297 Treehut362
29 0288 oma-Nijn
30 0274 WillemsJ
31 0271 Koen66
32 0268 kree
33 0245 Kissingbird
34 0231 Recce
35 0224 gebrokenglas
36 0207 StevenHyde
37 0190 88-4
38 0188 Scrutinizer
39 0177 DerRabbit
40 0176 Sally
41 0173 AardappelSchotel
42 0167 woxxel2
43 0128 Dr_Flash
44 0120 ToT
45 0117 mascara-klodder
46 0111 ieniminimuis
47 0108 444
48 0098 Karzai
49 0094 sigme
50 0079 Firuze60
51 0076 ChocoFan
52 0067 KillemWieft
53 0065 espri
54 0064 Bomenverzameling
55 0062 BasEnAad
55 0062 Zorro
57 0060 mazaru
58 0057 Troel
59 0055 JustinK
60 0052 Pearlbitch
61 0038 hemarookworst
62 0037 Marrije
63 0033 Dr.Mikey
64 0031 loveyoulongtime
65 0024 sacha
66 0023 Sodeknetters
67 0022 Paul
67 0022 Seeburg54
69 0021 Boca_Raton
70 0020 -Deluzion-
70 0020 Jacquelinehasselbaink
72 0019 flipsen
72 0019 Sabata
74 0018 Pino112
75 0017 devzero
75 0017 Managarm
75 0017 Hiddendoe
75 0017 Leandra
79 0016 BertV
79 0016 CrazyMind
81 0015 Borrelnootje00
82 0013 Modus
83 0012 qajariaq
83 0012 QWARQTAARTJE
83 0012 Individual
86 0011 Kentekenplaat
86 0011 Fogel
88 0010 deedeetee
88 0010 Whiskers2009
88 0010 Bargehassus
88 0010 marc0871
88 0010 theKiD
88 0010 OscarMopperkont
94 0009 crv
94 0009 Hatseflats22
94 0009 SEMTEX
94 0009 Kopiko
94 0009 FlippingCoin
94 0009 bloodymary1
94 0009 PaRoDiUzZ
2023:Ik sta in 2024 hoger met de helft van het aantal posts t.o.v. 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook een totaal aantal posts in 40+ over beide jaren?
Fok! en ook 40+ zijn een stuk rustiger gewordenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik sta in 2024 hoger met de helft van het aantal posts t.o.v. 2023.
Ja dat is zo, wel jammer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fok! en ook 40+ zijn een stuk rustiger geworden
Oeh, ik had lekker het dubbelequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had die bijna gekocht!!
Alleen toen bleek dat ik maar ¤2,50 had gewonnen bij de eindejaarstrekking dus toch anders besloten.
Ja met een tent gaan kamperen kan natuurlijk altijd ook nog maar het idee is juist dat dat niet hoeft.
Grrrr, niet gehalveerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Golfer, Lienekien en cafca zie ik ook nog wel eens. Disana is overleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Top 20 2011 , Ken niemand daarvan, Die zijn nu 80+![]()
b]nr / aantal posts / gebruiker[/b]
01 3203 Karina
02 2263 Kingstown
03 1765 tong80
04 1639 Eska
05 1105 FANNvanhetlaatsteuur
06 0951 Gravedigger
07 0725 Disana
08 0678 golfer
09 0611 trovey
10 0580 Toverheks
11 0513 Provinciaaltje
12 0480 Piet_Piraat
13 0459 Lienekien
14 0450 rennecke
15 0396 n00biedoobiedoo
16 0379 trabant
17 0369 miep63
18 0368 childintime
19 0353 cafca
20 0350 seasushi
Ow wacht.. tong80 komt hier nog weleens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |