Hoi!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Eend die act in 2024 had gelaten, maar helaas![]()
En waar is die foto van Jeroentje dan?
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Die klodder heeft wel een beetje een probleem met decorumverlies, denk ik![]()
In SHO.
Eerder bij vieze Jeroentje (van Linda de M.) gerefereerd aan dat hondje van 'r. Nu andersom
. Komt ze erover zeiken en dan nog hier ook
Mja, gaat werkelijk nergens over met die kloddert. Misschien kan ze zo ff ergens op een brug klimmen met een megafoon. En Jeroen op schootquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe
Heb je RTL 7 al opstaan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe
Wat heb je gedaan dan?quote:
Ja.quote:
En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Vanmorgen gestruikeld en op mijn knieën gevallen.
Nog niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?
Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.quote:
Ze kan ook niet zonder mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.
Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.quote:
Ok dan heb je haar goed gedomesticeerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.
Ze vliegt regelmatig rond en als ze het zat is gaat ze terug haar kooitje in.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan heb je haar goed gedomesticeerd
Dat kan je parkieten ook wel aanleren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef chufi het volgende:
Wel handig dat je je daar niet druk om hoeft te maken ..
Nu jezelf nog weer in vorm komen ...quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je parkieten ook wel aanleren.
Idd, het gaat gelukkig de laatste dagen wel steeds beter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu jezelf nog weer in vorm komen ...
Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef drakin het volgende:
Waarom ga je dan op de knieën als je haar toch niet zomaar kwijtraakt
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.
Ze komt ook niets te kort.quote:
Tom Hanks speelt zijn rol zeer goed en de muziek is veel beter.quote:
Was een tip voor jullie,quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
Ah dus geen New Kids ... ons op een verkeerd spoor zetten ..Beetje jammer wel
Is goed .. ken de programmering niet, maaaar wel dat het redelijk standaard is dag in dag uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
Nu niet, comedy central staat op, dus merk wat er komt
Onder andere iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom is het prima juist, gaat me nu meer erom dat er iets opstaat.
Jij nog bij MC?
Tis wel grappig ...quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ah junior, dat zou ik ook niet volgen nee
Ja dan houdt het op ...quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige kunnen best goed koken
Ik heb alleen echt niets met kinderen
Ik vond je volgende opmerking toch beter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Marc credits voor je avatar. Kierewiet van stamgasten was altijd mijn favoriet
Ik zie geen volgende opmerking na die opmerking??quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond je volgende opmerking toch beter.
Haha precies. Heb nog wel wat van die stripboeken op zolder liggen. Kreeg dat altijd als mijn 8 jaar oudere zus dan thuis kwam van kamers. Dan haalde ze die strip voor me op het stationquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond je volgende opmerking toch beter.
Kierewiet niet kennen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie geen volgende opmerking na die opmerking??
quote:
quote:
Dat was toch wel één van mijn favorieten vroeger.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha precies. Heb nog wel wat van die stripboeken op zolder liggen. Kreeg dat altijd als mijn 8 jaar oudere zus dan thuis kwam van kamers. Dan haalde ze die strip voor me op het station
Ik ken het echt nietquote:
Whut?quote:
Dat zijn van die strips waar ik niets aan vind, FC knudde wel van gehooord, maar niet echt mijn dingquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zelfde striptekenaar als van F.C. Knudde.
Ik hou wel van droge humor op zijn tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn van die strips waar ik niets aan vind, FC knudde wel van gehooord, maar niet echt mijn ding
Goedemorgen schoonheid.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Marc credits voor je avatar. Kierewiet van stamgasten was altijd mijn favoriet
Idd, lunchtijd.quote:
Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.quote:
Ik ben ziek. ik heb geen hongerquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.
Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.quote:
Dankquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.
Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziekquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Puzzie. Ruk zo het nieuw jaar ingaan.
Dat wil mijn killerparkiet ook weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik EIS lente, wie is verantwoordelijk voor de 'winter'?
Nou, wie?
Beterschap Puzzie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziek![]()
Vandaag nog ff rustiger doen en dan gaat het morgen hopelijk weer beter
Hier de hele dag regen en toen dat ophield werd het donker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Vond het eigenlijk wel prima weer einde middag toen ik een stukje deed hardlopen. Eindelijk weer een zonnetje.
Je hebt gewoon een steekje los.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor
https://www.nu.nl/313759/(...)t-limburgs-dorp.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |