Ah dat is wel fijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft gelukkig geen last van het vuurwerk.
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.quote:
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)
Hier is nu ff rustig gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.quote:
Beetje wel inddquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.
Ik kan niet in jou richting kijken maar ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt wel 12 uur hier nuOveral.. maar ergens straat if drie verderop hebben ze denk ik de staatsloterij gewonnen.. daar gaat al een uur lang het mooiste spul onophoudelijk de lucht in !
Ik zal geen verschil merken om 2400 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook veel vuurwerk. Mijn vrouw slaapt sinds een kwartiertje op de bank. Mijn dochter van 10 probeert wakker te blijven en Make up your mind zal kosten wat het kost op blijven staanPapa neemt nogmaar een biertje
Hier gaat het ook goed los.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:52 schreef Domnivoor het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!![]()
Hier in Utrecht wordt ook volop geknald 🎆
Vuurwerkverbod![]()
![]()
![]()
![]()
hetzelfde Deesquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik wens iedereen een mooi en gezond nieuwjaar! 🥂✨❤
Dank je wel Pullup jij ookquote:
Begon al goed, ben gestruikeld en viel op mijn knieën.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕
Een nieuw jaar, een nieuw begin
A gossie kussie der opquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon al goed, ben gestruikeld en viel op mijn knieën.![]()
Net toen ik bedacht dat het opstaan en lopen een stuk beter ging.
Mediumquote:
Hey Marcquote:
En voor jou ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcvoor jou ook de allerliefste wensen voor 2025
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor jou ook natuurlijk.
Nog bijzondere voornemens voor het komende jaar?
Ik alleen dat ik echt meer moet gaan bewegen en sporten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Nee geen voornemens hier. Jij?
Goffer dan heb ik dus de rest van het jaar regen.quote:
Goed voornemen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik alleen dat ik echt meer moet gaan bewegen en sporten.
Verder niet zoveel
Begin wel pas morgen
Hier lekker nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen regende het en nog goed ook.
Je mag wel wat hebben, hier valt genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lekker niet![]()
Nog last van je val SBE?
Nee schat, heel lief maar hou het maar lekker zelf. Dank je wel dat je wilde delenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel wat hebben, hier valt genoeg.
Pijn aan mijn knie.
Pijn is fijn denken we dan maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee schat, heel lief maar hou het maar lekker zelf. Dank je wel dat je wilde delen![]()
O dat is balen, hopelijk hersteld dat snel.
Zo val je van het een in het ander he
Denk niet dat dat genoeg is voor jouw stad,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer dan heb ik dus de rest van het jaar regen.
Kan je niet bij een fysio wat gaan oefenen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voornemen?
Ja vandaag is nog een feestdag
Ik ben na de val ook weer begonnen met een beetje lopen iedere dag
Ik kan niet ver, maar in de vroege ochtend als het donker is strompel ik wat door de paden achter de huizen hier.
Wil toch zo goed als kwaad het kan een klein beetje blijven bewegen
Pijn is fijn,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pijn is fijn denken we dan maar.
Iig in huis zoveel mogelijk oefenen met lopen.
Ja bewegen is belangrijk, maar moet ook kunnen weet niet wat er aan de hand was met jou. Maar revalideren kan best lang duren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pijn is fijn denken we dan maar.
Iig in huis zoveel mogelijk oefenen met lopen.
Nope zit tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet bij een fysio wat gaan oefenen?
Hoe is het met je zus? Nog hartritmestoornissen gehad?
En jij?
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope zit tegenwoordig niet meer.
Met mijn zus gaat het goed, ze heeft wel veel last van haar lies gehad maar geen stoornis meer gelukkig
Ja je betaald je scheel, maar je krijgt er steeds minder voor terug bij de zorgverzekeringenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
Balen van die lies, maar mooi dat het toch geholpen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |