Ah dat is wel fijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft gelukkig geen last van het vuurwerk.
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.quote:
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Som als het onverwacht echt een harde klap is dan piept ze even maar gelukkig valt het wel mee.
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Logisch wel, zelf schrik je er ook van (tenminste ik wel)
Hier is nu ff rustig gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze alvast al aan het begin vd avond begonnen met oud en nieuw te vieren.
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.quote:
Beetje wel inddquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer, het haalt de magie van 24.00 uur weg.
Ik kan niet in jou richting kijken maar ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt wel 12 uur hier nuOveral.. maar ergens straat if drie verderop hebben ze denk ik de staatsloterij gewonnen.. daar gaat al een uur lang het mooiste spul onophoudelijk de lucht in !
Ik zal geen verschil merken om 2400 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook veel vuurwerk. Mijn vrouw slaapt sinds een kwartiertje op de bank. Mijn dochter van 10 probeert wakker te blijven en Make up your mind zal kosten wat het kost op blijven staanPapa neemt nogmaar een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |