NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ers in beeld:SPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: Gretzl2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitzendingen kan je met beeld terugkijken via uitzending gemist van ZiggoSPOILER: gifjes en afbeeldingen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vergeten. Ik zag dr in de OP staan en toen dacht ik ohjaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef peaceman het volgende: [..] Kwam misschien wel 1 stem tekort... Lekker dan!
Het stuk waar Bono niet zingt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiste gedeelte van het nummertje is alweer geweest
Nou nou nouquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Beste clip ever
Dat is best een discussie waard.quote:
Ik zie hier geen Californicationquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Beste clip ever![]()
Ik geen Boys.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie hier geen Californication
Nee, dan missen we een pareltje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Belfast of we naar de volgende kunnen
Exact. Prachtig nummer dit!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan missen we een pareltje.
Ik wil nog steeds naar Werchterquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef peaceman het volgende:
deze mogen ze overslaan op Bospop 2025
Met een redequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie hier geen Californication
Kunnen ze hem dan niet beter gewoon niet op de setlist zetten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef peaceman het volgende:
deze mogen ze overslaan op Bospop 2025
vond de headliners van volgend jaar nog mwahquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar Werchter
Heb geduld kind.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Belfast of we naar de volgende kunnen
Ga dan gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar Werchter
Dit was Trevor's idee. Indirect.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs Trevor Horn kon hier niks spannends meer van maken
dat was wel een beetje de gedachte ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kunnen ze hem dan niet beter gewoon niet op de setlist zetten?
Zo sta ik er ook in, wel oke maar niet zo hoogquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef alopio het volgende:
Ja, prima hoor, en mag best in de lijst maar 789 is ook prima
Wilde nacht incommingquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
Okay ik ga douchen en dan mezelf in de make up zetten
Neuh, dan staat ie onder die Kensington van net. Dan liever deze.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef alopio het volgende:
In je eentje een festival is toch matig. Concert vind ik wel anders. Zeker omdat t ook best ver is.quote:
Ja, dat dit hoger staat dan Someone Somewhere, New Gold Dream, Waterfont en I Travel is ook traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef alopio het volgende:
Je schat de voorbereidingstijd van vrouwen heel aardig in zie ik.quote:
snap ik. voor ons is het nog veel verder. mede daardoor geen optie meer. DTRH is voor ons prima om meerdere dagen heen te gaan. Bospop wordt een dagje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In je eentje een festival is toch matig. Concert vind ik wel anders. Zeker omdat t ook best ver is.
Zeker geen gala.quote:
Ik ga naar een vriendin hier in Utrecht. Zou naar vrienden in Arnhem gaan maar nog niet helemaal fit na griepje vorige week en dan kan ik lekker in mn eigen bed slapenquote:
De plannen of wat we werkelijk gaan doen?quote:
Ik ga dit jaar niks doen. Na dit drukke jaar even nergens zin in. Dus top 2000 kijken etc.quote:
Conference kijken op tv, vuurwerken kijken buiten, rondje door de buurt, zie wel.quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriendin hier in Utrecht. Zou naar vrienden in Arnhem gaan maar nog niet helemaal fit na griepje vorige week en dan kan ik lekker in mn eigen bed slapen
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De plannen of wat we werkelijk gaan doen?
Ik vier een keertje niet met vrienden. Ik heb het daar wel moeilijk mee moet ik zeggen. De 31e is niet mijn favoriete dag zeg maar en dan is het met een vriend spenderen altijd wel leuk. Ik zou eerst met mijn date wat afspreken misschien maar die ging toch naar haar familie terug in Italië voor een paar dagen en toen was ik te laat met plannen met anderen maken.quote:
Je vraag in het top2000 topic wat de plannen zijn?quote:
Naar mijn lief in Limburg.quote:
Ook wel zo relaxedquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar niks doen. Na dit drukke jaar even nergens zin in. Dus top 2000 kijken etc.
Dank voor de duidelijkheidquote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conference kijken op tv, vuurwerken kijken buiten, rondje door de buurt, zie wel.
Mezelf in de make up zetten en dan douchenquote:
Ah jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vier een keertje niet met vrienden. Ik heb het daar wel moeilijk mee moet ik zeggen. De 31e is niet mijn favoriete dag zeg maar en dan is het met een vriend spenderen altijd wel leuk. Ik zou eerst met mijn date wat afspreken misschien maar die ging toch naar haar familie terug in Italië voor een paar dagen en toen was ik te laat met plannen met anderen maken.
Ik zie wel wat de bewoners die hier nog zijn op mijn verdieping nog eventueel gaan doen. Misschien laatste paar uur gewoon in de gemeenschappelijke ruimte rondhangen of een film kijken of zo.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vraag in het top2000 topic wat de plannen zijn?
Top2000 luisteren natuurlijk!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mezelf in de make up zetten en dan douchen
Bier drinken bij vrienden thuis. Dat betekent wel dat ik door die ellendige kou moet gaan fietsen, want ze wonen in een gehucht een paar km verderop.quote:
Geen plan. Wat Top 2000, wat Jools Holland, slapen en dan op 1 januari een wandeling van een km of 20 maken.quote:
Ja maar die moet er gewoon helemaal uit of minimaal 1500 of lagerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, dan staat ie onder die Kensington van net. Dan liever deze.
Ach, overleven we ook wel weer. Ik moet ook een beetje van mijn NYE FOMO af.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah jammer![]()
Hopelijk kan je er het beste van maken
Mijn oud en nieuw feesten duurden vroeger 2 dagen.Nu ben ik blij dat ik zonder kater wakker ga worden.Heb wel wat lekkers in huis gehaald.quote:
Ok, dan valt erover te spreken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar die moet er gewoon helemaal uit of minimaal 1500 of lager
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah vreselijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bier drinken bij vrienden thuis. Dat betekent wel dat ik door die ellendige kou moet gaan fietsen, want ze wonen in een gehucht een paar km verderop.
Klinkt ook wel heerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Geen plan. Wat Top 2000, wat Jools Holland, slapen en dan op 1 januari een wandeling van een km of 20 maken.
Ook mijn enige.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit was wel de eerste Pink Floyd die ik leerde waarderen
Spoiler!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:54 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch wel een geniale solo van de heer Gilmour
Heel goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw feesten duurden vroeger 2 dagen.Nu ben ik blij dat ik zonder kater wakker ga worden.Heb wel wat lekkers in huis gehaald.
Comfortably Numb vind ik ook fijn tegenwoordig, en nog wel een paar. SOYCD en Wish You Were Here heb ik minder mee.quote:
Dat is wel balen. Het alleen vieren terwijl het niet je keuze is, is verre van leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vier een keertje niet met vrienden. Ik heb het daar wel moeilijk mee moet ik zeggen. De 31e is niet mijn favoriete dag zeg maar en dan is het met een vriend spenderen altijd wel leuk. Ik zou eerst met mijn date wat afspreken misschien maar die ging toch naar haar familie terug in Italië voor een paar dagen en toen was ik te laat met plannen met anderen maken.
Ik zie wel wat de bewoners die hier nog zijn op mijn verdieping nog eventueel gaan doen. Misschien laatste paar uur gewoon in de gemeenschappelijke ruimte rondhangen of een film kijken of zo.
Laatste keer Annemieke Godin dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:54 schreef ok01 het volgende:
Ik geloof niet dat Annemiek tot het bittere eind blijft luisteren
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paint it, black?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Laatste keer Annemieke Godin dit jaar
Veel sterkte alvast! Gemengde gevoelens ja. Hoe voel jij je over de euthenasie?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Ik ga zelf eerst vanavond bij mijn oma eten. Haar euthanasie staat gepland op 10 januari, dus wordt waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik haar zie.
Daarna zuipen met vrienden. Een wisselende avond voor de boeg dus.
Maar qua zuipen blijf je wel in de traditie van de week...quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Ik ga zelf eerst vanavond bij mijn oma eten. Haar euthanasie staat gepland op 10 januari, dus wordt waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik haar zie.
Prima uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef peaceman het volgende:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat raar lijkt me dat. Veel sterkte, de komende periodequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Ik durf niet op te zoeken hoe vaak we nog naar U2 moeten gaan luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef peaceman het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel sterkte alvast! Gemengde gevoelens ja. Hoe voel jij je over de euthenasie?
Dankjequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat raar lijkt me dat. Veel sterkte, de komende periode
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, deze keer was het antwoord bij iedereen jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Het alleen vieren terwijl het niet je keuze is, is verre van leuk.
Zelf twee keer meegemaakt. Een door een hernia, en andere keer doordat anderen op het laatste moment afhaakten i.v.m. ziekte en ik daardoor ook niet zo snel wat anders kon doen.
Gelukkig dat t ook opluchting geeft voor jaar en daarmee ook voor jou/jullie. Blijft natuurlijk verdrietig maar het is iig een eigen keuzequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben er eerlijk gezegd wel opgelucht over, ze wil zelf ook echt niet meer leven. Ga haar wel enorm missen
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
ow even over dat ene stukje heen gelezen ok01
Veel plezier maar ook sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Sterkte er mee.Kan je nog wel afscheid nemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben er eerlijk gezegd wel opgelucht over, ze wil zelf ook echt niet meer leven. Ga haar wel enorm missen
Of überhaupt met een prettig gevoel in het lijf.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw feesten duurden vroeger 2 dagen.Nu ben ik blij dat ik zonder kater wakker ga worden.
Komt goed, dankquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterktemaar maak er ook wat moois van qua afscheid enzo.
heb t zelf ook een keer meegemaakt en fok is dan wel een fijne afleider.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, vandaag was het antwoord bij iedereen ja![]()
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk. Het gaat meer om de acceptatie dat ik een keertje thuis zit tijdens O&N. Objectief gezien is dat geen ramp, maar ik maak het dan in mijn hoofd wat erger door die voorgenoemde FOMO. Dus het zal uiteindelijk wel meevallen.
Dat is gelukkig voor 17.00 uur afgelopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet op te zoeken hoe vaak we nog naar U2 moeten gaan luisteren.
Sterkte! Dat gaat een pittige maar ook bijzondere avond worden denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Het laatste uur zijn we vaak niet met heel veel meer, maar fijn dat je er ook een keer bij bent.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk.
Ga dat zo goed mogelijk doen de komende tijdquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte er mee.Kan je nog wel afscheid nemen
?
Wel jammer idd.. hoop dat je toch een fijne tijd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, vandaag was het antwoord bij iedereen ja![]()
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk. Het gaat meer om de acceptatie dat ik een keertje thuis zit tijdens O&N. Objectief gezien is dat geen ramp, maar ik maak het dan in mijn hoofd wat erger door die voorgenoemde FOMO. Dus het zal uiteindelijk wel meevallen.
Ik snap je helemaal hoor. Dit is ook altijd mn grootste FOMO. Niet weten wannee rje moet beginnen met appen/benaderen van vrienden. Want als je te vroeg begint loop je kans om afgewezen te worden/ dat mensen zeggen: ik denk er nog even over na. Dus dan blijft het heel lang in mn hoofd hangen, maak ik me er druk over en zie ik vooral op tegen deze dagen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zeker!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wordt iig een gedenkwaardige oudjaar, @:ok01
Wie gaat er optreden danquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Met wie zou jij naar een concert willen gaan?
Ik wil met Taylor Swift naar de Eras Tour
Met jullie allemaal naar Suzan & Freek.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh wat top.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gelukkig voor 17.00 uur afgelopen
Staat hier iemand een paar straten verderop met zo'n mekbus in de voortuin de hele dag al voetballen omhoog te schieten met carbidquote:
Ik weet niet of ik er de laatste uren bij ben, afhankelijk van mn huisgenoten. Dus ik kan niks belovenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het laatste uur zijn we vaak niet met heel veel meer, maar fijn dat je er ook een keer bij bent.
Ik stond in de buurt van Girl in Red bij Billie Eilish op Sziget!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Dat ook.Want 2 dagen doorgaan ging niet op Dextro.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of überhaupt met een prettig gevoel in het lijf.
Dat lijkt me eigenlijk wel lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met jullie allemaal naar Suzan & Freek.
en dan het hele concert de boel afzeikenquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan het hele concert de boel afzeiken
Vind je het idee van euthanisie fijner dan een onaangekondigde zelfmoord?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Met @houdjemond nog een keer naar blink-182quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef alopio het volgende:
Dit zijn Fokkers. ze zouden willen dat het vandaag nog gisteren was. Niet omdat het toen lekker weer was, maar omdat er toen nog 500 liedjes te gaan waren
Best wel ja, hoewel het ook een beetje raar is om naar die datum toe te werkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je het idee van euthanisie fijner dan een onaangekondigde zelfmoord?
Lekker weer is al héél lang geleden jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef alopio het volgende:
Dit zijn Fokkers. ze zouden willen dat het vandaag nog gisteren was. Niet omdat het toen lekker weer was, maar omdat er toen nog 500 liedjes te gaan waren
Ik zit nog met ziekterestanten, niet persé comfortabel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ook.Want 2 dagen doorgaan ging niet op Dextro.
En dan in de traditie van het Van Inkelen elke keer een shot als Suzan Sidonia haar kin in de lucht steekt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met jullie allemaal naar Suzan & Freek.
Ow dat lijkt me heel bijzonder.. Geniet van die momenten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
En dan kotsend de Ziggo Dome uit strompelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
En dan in de traditie van het Van Inkelen elke keer een shot als Suzan Sidonia haar kin in de lucht steekt?
Dat gaat dus coma zuipen wordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
En dan in de traditie van het Van Inkelen elke keer een shot als Suzan Sidonia haar kin in de lucht steekt?
Jouw probleem. Ik weet genoegquote:
Welke als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zit nog met ziekterestanten, niet persé comfortabel.
Ik heb niet snel dat het weer me heel erg beïnvloedt, maar ik merk dat deze maand wel echt bizar deprimerend weer geweest is. twee dagen meer zon had ik al heel wat gevonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker weer is al héél lang geleden ja
Anders gewoon kerstboom in de fik steken in de woonkamerquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, kachel staat aan. Hopen dat die lekkende cv nog een paar weken blijft werken.
Live verslag van het karaoke optreden van de Fok! Top 2000 meet?quote:
Hoop het ook!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, kachel staat aan. Hopen dat die lekkende cv nog een paar weken blijft werken.
Ik zal het hier thuis voorstellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Anders gewoon kerstboom in de fik steken in de woonkamer
Oh gelukkig, het ligt niet aan mij dus.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Neil Young komt mogelijk weer naar Europa komende zomer
Maar wel herstellende?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
6 letters, 2 k's. Enige tijd terug.
Zal wel iets van minimaal 100 Euro worden voor een kaartjequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Neil Young komt mogelijk weer naar Europa komende zomer
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net als zn gitaarsolo's tijdens concertenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]Held. Blijft ook maar doorgaan he!
Mijn oma woonde met aan vier kanten bejaarde buren. Daar was het in de winter binnen 23+ graden zonder dat ze de kachel aan hadquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoop het ook!
Ik had een paar jaar terug een kapotte cv met kerst, maar dat appartement was zo goed geïsoleerd en ingebouwd tussen andere appartementen dat het amper afkoelde
Dat boeit niemanquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op een na hoogste boudewijn-notering trouwens
ter kennisgeving aangenomenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mij ook niet,vooral dat gedrag van die List.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
dat je nog maar lang in deze reeks mag zijn!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Officieel wel, maar na een paar goede maanden voelt de boel weer verkrampter.
Sterkte en beterschap 🍀quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Officieel wel, maar na een paar goede maanden voelt de boel weer verkrampter.
Ja zoiets had ik ook. Was even wennen de eerste winter in een echt huis, zonder goede isolatie, met debiele energieprijzen en een nieuw contract. 500 euro per maandquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma woonde met aan vier kanten bejaarde buren. Daar was het in de winter binnen 23+ graden zonder dat ze de kachel aan had
Weet niet wat die voor gedrag heeftquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij ook niet,vooral dat gedrag van die List.
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal wel iets van minimaal 100 Euro worden voor een kaartje
I second that!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat je nog maar lang in deze reeks mag zijn!
die staat toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.
arenaquote:
Gelukkig krijgen we Sultans Of Swing pas vanavondquote:
ViesdikViesviesquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef peaceman het volgende:
Tijd om na deze van Sting maar eens te gaan douchen...
dat is dat ook de bestequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we Sultans Of Swing pas vanavond
Je zal zelf ook wel geteld hebben dat het daar niet bij blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst in de top 100 deze. De volgende ook zag ik al.
Ze hadden trouwens al een indoor-tour bedacht maar Neil wilde buitenvenues, dus zal een combinatie van festivals en de Waldbühnes van deze wereld worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal wel iets van minimaal 100 Euro worden voor een kaartje
Ja stemplaatgenotquote:
Het is naakt ingezongen door Sting terwijl ie tantra deed met Mark Knopflerquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef alopio het volgende:
Iemand nog een leuk weetje over dit nummer
Ja, Jerney, Son Mieux en Enjoy The Silence nog. En Marmot natuurlijk maar daar mogen nog wel even geduld voor hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je zal zelf ook wel geteld hebben dat het daar niet bij blijft.
echt hequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.
Gelukkig zijn de Dire Straitsquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is naakt ingezongen door Sting terwijl ie tantra deed met Mark Knopfler
Is dat zo? Niet ergens om 00:31 op 01-01-2024 een bol gegetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:13 schreef superniger het volgende:
Mijn eerste oliebol van dit jaar gegeten.
Nee 😃quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet ergens om 00:31 op 01-01-2024 een bol gegeten
Scherpquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op oudejaarsavond een oliebol gegeten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, dit kan dus echt nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:15 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb gewoon 22,5 minuut van Echoes kunnen ontwijken (met uitzondering van de eerste minuut). Trots op mezelf
Tuurlijk wel. Gewoon slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mogguh
[..]
Nee, dit kan dus echt niet![]()
![]()
Olaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mogguh
[..]
Nee, dit kan dus echt niet![]()
![]()
Ik miste ook net de eerste klanken van de Pastorale, achjaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef BillDauterive het volgende:
Toch iets te lang gedoucht. Naja, het was wel even fijn
#viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me vanavond het leplazarus vreten.
Ban in Canada toch?quote:
waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me vanavond het leplazarus vreten.
Uit de tijd dat er nog muziek op MTV wasquote:
Kan dat niet volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik moet zo nog naar de winkel om een pakketje terug te brengen. Zo geen zin in
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop