SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
beetje te ver, als je in mn flat woonde: primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal jij even boodschappen voor me dan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.
Oh liefquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje te ver, als je in mn flat woonde: prima
OEH goed idee !quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisje
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar biertjes gisteren en voel me nog steeds behoorlijk wollig.
Het is inderdaad niet meer op zaterdag uit de club rollen en dan op zondagmorgen een wedstrijd voetballen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aan
das niet veelquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef Karzai het volgende:
2 alcoholische drankjes per week is het advies
Is een trolletje van je provider.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
Godnondejuquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een trolletje van je provider.
Chinezen moesten even de firmware updaten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinezen moesten even de firmware updaten.
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.
Beter plaatsen ze een tweede kluis
Nu komt blijkbaar DHL vandaag aan de deur, terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.
Ik gebruik dat ding juist omdat ik zekerheid van levering wil, nu kan ik net zo goed thuis laten bezorgen.
quote:
Ok.quote:
Allemaal prima. Ik zet ze op een verkeerd spoor door af en toe op wat links in KSC te klikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Kun je niet voor wat meer zon bidden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Doe ik elke dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet voor wat meer zon bidden?
Lekker leven hè?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond ligt zo ongeveer met zijn ogen open te slapen![]()
Moe van het rennen vanmorgen.
Is het dan te warm om aan het strand te liggen. Of zitten er vieze beestjes op je strand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Onheilsprofeetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
Flex flex flexquote:
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.quote:
19 want hier gaat de verwarming wel gewoon aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel maar 17 graden in huis
/flex
Geen optie helaasquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.
Ik wacht even tot de wasmachine klaar isquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
19 want hier gaat de verwarming wel gewoon aan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de wasmachine klaar is
Oke luxepaardquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.
Droogt de was sneller.quote:
April mei kan te warm zijn ja . En het zeewater is dan ook niet verkoelendquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het dan te warm om aan het strand te liggen. Of zitten er vieze beestjes op je strand.
Ik heb dat niet hoor. Denk dat het sowieso niet mag hier.quote:
Je wacht serieus met de verwarming aanzetten tot de wasmachine klaar is alleen maar omdat je kleding dan sneller droogt...?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droogt de was sneller.
(Ja daar stond eerst verwarming, ik heb vakantie ok)
Thailand gaat de zon uitzetten wegens te heet!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat niet hoor. Denk dat het sowieso niet mag hier.Thuis hadden we er wel 1 maar die was voor op zolder dus had ik als kind geen fuck aan want daar zat mijn pa altijd te chillen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je wacht serieus met de verwarming aanzetten tot de wasmachine klaar is alleen maar omdat je kleding dan sneller droogt...?
Echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thailand gaat de zon uitzetten wegens te heet!
dun-dun-duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!!!!
Niets daarvan, jij had gisteren ook al.quote:
Jou ken ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef DaMart het volgende:
Net even in mijn t-shirt in de tuin geweest. Best aangenaam die temperatuur.
Oh ja ik ben meer verbaasd over het feit dat je hem dan pas aan zet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het duurt hier godverdomme 2 dagen voor het eindelijk de kast in kan als ik de verwarming niet aan heb
die wifi he...quote:
Die 2 dagen geldt ook als de verwarming reeds aan is geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik ben meer verbaasd over het feit dat je hem dan pas aan zet.
*Kijkt met een schuin oog naar Wattiequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die wifi he...
Dat was Wattenschijfje's eerste stap in haar plan tot werelddominatie
rijke tattaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Smurf vandaag weer thuis sinds 2 weken denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Smurf vandaag weer thuis sinds 2 weken denk ik
quote:Het storten van grote bedragen is voor criminelen gevaarlijk, omdat dat opvalt. Daarom verdelen ze een groot bedrag in veel kleine bedragen, die ze na elkaar storten op verschillende rekeningen en overmaken naar een andere rekening of rekeningen. Dat heet ‘smurfen’.
Nee johquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
twee weken in luxe hotels gezeten!!!
wat hebben ze daar straks?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee johMaar ik ben voor eten altijd buiten de deur en vanaaf niet
ik heb een soort van dumplings en een pasta maaltijd. Beide voor in de magnetronquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat hebben ze daar straks?
en met wat erbij?
doe mij maar één pastasliertje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een soort van dumplings en een pasta maaltijd. Beide voor in de magnetron
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe mij maar één pastasliertje.
ga mezelf helemaal volproppen vandaag
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
Wat heb je nu weer gekocht?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Als ik m'n pakketje zelf had opgehaald had ik hem nu al gehad.
Ik woon lekker centraal in de randstad, maar om een één of andere reden zijn dit soort winkels altijd op minimaal een uur rijden afstand.
Jij drinkt toch ook geen huismerk cola?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
Nee kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ook geen huismerk cola?
Dat gaat echt bijna nooit ergens over. Laatst was er ook één over een (niet) uitgeleende stofzuiger ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaat echt bijna nooit ergens over. Laatst was er ook één over een (niet) uitgeleende stofzuiger ofzo.
staan er duitsers in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook je familie opzoeken in het oorlogsarchief?
Smart home antenne dingquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gekocht?
nee ik weet het van mijn opa's alquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoiets heet zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Hmm maar mijn oma staat er als Duitser vast niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
nou moet ik misschien even een kijkje nemen👀quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsersquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsers![]()
Of staan die er niet in?
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.
Ik vind het dan moeilijk voor te stellen dat er niet meer speelt.quote:
misschie waren mijn grootouders wel nazi'squote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.
Of mummies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie waren mijn grootouders wel nazi's
of tsjechoslowahahahakenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
Gezondheid.quote:
Zit wel een mooie B-horrorfilm in, The curse of the Nazi Mummiesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
Zou het je verbazen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie waren mijn grootouders wel nazi's
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel een mooie B-horrorfilm in, The curse of the Nazi Mummies
4e's opaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij wel raar als je familie nazi's zouden zijn.
Mijn ene opa zat in het verzet, zal even vragen wat m'n andere opa deed
Ja, is alleen super jammer dat hij er niet zoveel over wilde vertellen en dat ik toen echt nog te jong was voor die verhalenquote:
Bij mij zaten alleen maar ware helden, zelfs mensen die daar nooit over hebben gesproken maar dat je er tijdens hun begrafenis achter komt wat ze allemaal gedaan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij wel raar als je familie nazi's zouden zijn.
Mijn ene opa zat in het verzet, zal even vragen wat m'n andere opa deed
misschien daarom. Vind het echt moedig als je je verzet tegen onderdrukker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is alleen super jammer dat hij er niet zoveel over wilde vertellen en dat ik toen echt nog te jong was voor die verhalen
Ja, dat is pas integerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij zaten alleen maar ware helden, zelfs mensen die daar nooit over hebben gesproken maar dat je er tijdens hun begrafenis achter komt wat ze allemaal gedaan hebben.
Ik kreeg vorige week een melding dat er dat weekend nog goede last minute deals waren voor mijn hotel in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Booking![]()
Eerst een mailtje "Iemand heeft je review van hotel hutsefluts in Zweden geliked! Klik hier om te kijken!" Dus ik nog klikken ook, geen idee waarom. Kijken naar een like, wat denk je nou. Maar goed.
Vandaag een mailtje "Goeie deals in de buurt van hotel hutsefluts in Zweden!"
JA IK MOEST DAAR VAN JULLIE KIJKEN POEPHOOFDEN
Ja, maar volgens mij ook niet tegen mijn oudersquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien daarom. Vind het echt moedig als je je verzet tegen onderdrukker.
Ik sprak hier laatste een russische die al sinds de oorlog is begonnen haar ouders niet meer heeft gezien. Ze kan niet terug naar Rusland omdat ze ook te kritisch is op Putin
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een melding dat er dat weekend nog goede last minute deals waren voor mijn hotel in Leeuwarden.
Terwijl ik in dat hotel zat.
Nog een extra kamer er hij boeken voor de lol of zo?
Ik stond aan de grond genageld, wist daar echt niets van.quote:
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond aan de grond genageld, wist daar echt niets van.
Maar inmiddels ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden.
Ik zou die mensen op kunnen zoeken, die nazaten, maar die hebben alles wel verteld denk ik, zou kunnen dat die van andere mensen weten die nog meer weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bescheidenheid zit in de familie daar.
"En dit is de kamer voor m'n vuile kleding, en dit is de kamer puur om m'n tanden in te poetsen."quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kan je wel een beste flex mee zetten
Incl. alle 30.000 nichtjes en neefjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bescheidenheid zit in de familie daar.
Mijn opa wilde er maar weinig over vertellen. Weet van de oudere broers van mijn vader nog wel iets van verhalen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?
"Welkom bij mijn vlog..."quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En dit is de kamer voor m'n vuile kleding, en dit is de kamer puur om m'n tanden in te poetsen."
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa wilde er maar weinig over vertellen. Weet van de oudere broers van mijn vader nog wel iets van verhalen.
Hallo ik ben Zwabbey Neistat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Welkom bij mijn vlog..."
*maakt vredesteken
"En ik heb zojuist twee hotelkamers geboekt."quote:
Heb een blusdeken bij de kookplaat liggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Ik ben met olie altijd bang dat de vlam in de pan slaat
Ik stel me altijd rondrennende kinderen, gilconcerten (van diezelfde kinderen), in de weg staande volwassenen en brandende puinhopen voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
Mentaal voorbereiden om richting de supermarkt te gaan.
Meeste verhalen kende ik wel (grote kwaak familie), vrij spectaculaire verhalen ook allemaal (uiteraard) maar die toespraak kwam echt zwaar onverwachts, helemaal in karakter ook wel achteraf.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.
Toch jammer dat veel verhalen verloren gaan op die manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen idee heb waar Nederlandse vloggers video's over maken. Of wie het zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"En ik heb zojuist twee hotelkamers geboekt."
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"Is dat Frans voor culinaire abominatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het ging mij nu meer om het feit dat het echt praktisch vriest buiten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me altijd rondrennende kinderen, gilconcerten (van diezelfde kinderen), in de weg staande volwassenen en brandende puinhopen voor.
En dan valt het altijd wel mee
is wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat Frans voor culinaire abominatie?
Weet ik ook niet, denk niet dat het boeiend is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen idee heb waar Nederlandse vloggers video's over maken. Of wie het zijn.
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"EhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ik kom nu achter het bestaan van de nonnevot. Ik dacht even dat iemand iets afschuwelijks met een pretzel had gedaan.quote:
Ja, dát stond er niet bij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging mij nu meer om het feit dat het echt praktisch vriest buiten.
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.
Toch jammer dat veel verhalen verloren gaan op die manier.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dát stond er niet bij.
weggekomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het isquote:
Eigenlijk wil ik hier niet over nadenken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het is
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De nieuwste TikTok rage!"
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkochtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
ELFSTEDENTOCHTquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het is
Niemand weet wat erin zit. "Turkse mensen weten wel wat erin zit". Hmm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkocht
Post hoorde in de top2000quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is heul geen verkeerd topic.
Nou, dat zou leuk zijnquote:
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand weet wat erin zit. "Turkse mensen weten wel wat erin zit". Hmm.
Die tewerkstellingen, twee ooms van me zijn terug komen lopen/sjokken/wandelen uit Polen, die waren daar van de trein afgesprongen, die hadden daar mooi eventjes geen zin in en dat waren ook veel te grote vechtersbazen daarvoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.
Las vorige week dat er bij meerdere merken giftige stoffen in die chocolade zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkocht
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes warenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ik
Ja dat leek mij dus ook nietquote:
oh , ja, die heb ik ook ergens gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
Dat is smerig, eergisteren weggeflikkerd zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes waren
Samen met de nori vellenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is smerig, eergisteren weggeflikkerd zelfs.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las vorige week dat er bij meerdere merken giftige stoffen in die chocolade zitten.
nee dat moet je niet eten toch :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes waren
Kadayif heet het.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ik
Er was ook witte chocolade met augurkenvulling, dus als dit dé trends zijn, dan laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
De combinatie van "tiktoktrend" en "dubai" heeft er voor gezorgd dat ik nog niet de neiging heb gehad het te halen.
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erinquote:
Zo erg is het niet echt als alle mensen die Dubai chocolade eten doodgaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erin
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat moet je niet eten toch :p
Zijn dat niet pistachenootjes (fijngehakt)?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?WTF
Straks loop je met een bezoar in je maag rond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?WTF
Dat ben ik op zich wel met je eens, helft van de tiktokkers foetsiequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo erg is het niet echt als alle mensen die Dubai chocolade eten doodgaan.
Maar welk merk deed dit dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erin
Het zijn deegdraadjes. Ik snap de wtf niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een soort van Pica gedrag om die chocolade te eten, dit komt voor bij;quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich wel met je eens, helft van de tiktokkers foetsie
Met een bezwaar zeker ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks loop je met een bezoar in je maag rond.
Werd niet gezegd, maar het ging om geïmporteerde chocolade uit het midden oosten en turkije die getest was, als ik het me goed herinner.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Aardig experiment, maar doe dit maar niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herhalingsgevaar: Nihil.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu boos en teleurgesteld dat die kutkaart niet werkt. Zou zo een klacht van de dag kunnen zijn dit
Doe mij maar een largequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm zin in een Bossche Bol (medium)
Dat ziet er niet lekker uit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nee, is het ook niet echt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er niet lekker uit.
Nee, helder.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig zat ik heel erg te twijfelen tussen oplossing A en oplossing B en is de sd kaart alleen nodig voor oplossing A, dus die keuze is nu ook makkelijk gemaakt
(al had ik al voor A gekozen)
Hoor er ook weinig positieve dingen over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen je dat gekunstelde bordje met nieuwste tiktok rage zag staan, dacht je "dit is een goed idee"?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bossche Bol (derogatory)quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm zin in een Bossche Bol (medium)
oei bedankt dat je ons hiervoor gewaarschuwd heb flesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je 'm niet nog omruilen? Lijkt me dat die dingen meer dan een paar weken mee horen te gaan bij normaal gebruik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu boos en teleurgesteld dat die kutkaart niet werkt. Zou zo een klacht van de dag kunnen zijn dit
Ik ging dit opzoeken, krijg ik het volgende te zien:quote:
quote:showing a critical or disrespectful attitude.
"she tells me I'm fat and is always making derogatory remarks"
Heb ik contact over opgenomen. In principe vallen gegevensdragers buiten de standaardvoorwaarden, dus het is wel een beetje spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je 'm niet nog omruilen? Lijkt me dat die dingen meer dan een paar weken mee horen te gaan bij normaal gebruik.
Je kent me tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen je dat gekunstelde bordje met nieuwste tiktok rage zag staan, dacht je "dit is een goed idee"?
garantie claimenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Kapotte sd kaart genot. Dat ding heb ik net twee weken ofzo.
Iets zegt me dat tiktok niet uit de bol ging om deze specifieke traktatie uit Bakkerij Sjonnie's Slagroomkot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei bedankt dat je ons hiervoor gewaarschuwd heb fles
Een beetje chill bedrijf doet daar ook niet zo moeilijk over als je dat mailt ofzo.quote:
nee precies, misscchien moet je em retourneren...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Een beetje chill bedrijf doet daar ook niet zo moeilijk over als je dat mailt ofzo.
Denk dat na die foto's ook eventuele twijfelaars wel genezen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag gedaanIk zou het serieus niemand aanraden
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging dit opzoeken, krijg ik het volgende te zien:
[..]
Kon dit niet in een spoiler?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een glycol grap maken maar dat was Oostenrijk, dus ik kreeg het niet werkend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd niet gezegd, maar het ging om geïmporteerde chocolade uit het midden oosten en turkije die getest was, als ik het me goed herinner.
Meer stapjes is meer pakjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Traditiesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Ja, ik ga wel met de schoenquote:
Waleukquote:
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodjequote:
Goed voor de stapjes zusquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daarom pakketjes die in de brievenbus passenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel met de schoen
[..]
Waleuk
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodje
quote:
1.725 vandaag en ik heb geen zinquote:
Zul je zien dat ze straks als een malle verkopen vanwege de twijfelachtige naamquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
Dan maak je dat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
1.725 vandaag en ik heb geen zin
Nee, ga ik niet redden.quote:
Ja, zou handiger zijn idd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
Reken anders ook even uit hoeveel dukaten het waren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Hmm, dit is eigenlijk helemaal geen slecht idee. We hebben al een box voor pakketjes, maar een grotere zou geen kwaad kunnen.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hang nu bijna een uur in de wacht bij KLM.
Zou er überhaupt iemand werken vandaag?
quote:
Waarom moet je KLM spreken?quote:
waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sta je in deze rij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
In Duitsland en gelijk volop zon.
Ik wilde ze fijne feestdagen wensenquote:
Nou ja er gaat wel onnodig veel werk in zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Ja halloquote:
Regelen via Facebook messenger; daar ben ik altijd het beste geholpen als het niet al teveel haast had.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik geen FB meer en ik had al een appje gestuurd, maar daar sta ik nog steeds in de digitale wachtrijquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Regelen via Facebook messenger; daar ben ik altijd het beste geholpen als het niet al teveel haast had.
Ongeduldquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik geen FB meer en ik had al een appje gestuurd, maar daar sta ik nog steeds in de digitale wachtrij
Dus dan maar bellentap tap tap
quote:
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, blijkbaar kan ik die pakjes ook morgen ophalen.. kan ik wel wandelen en meer stapjes maken.
Beetje powerwalk met belastingquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maar
Misschien op mn hoofd laten balanceren.quote:
Ik vind wel jammer dat ik nog maar max 4 kilo per keer kan halen. Het is zo'n mix van een rattery dus moet het zelf in een bak doen. Ik had een tijdje terug redelijk wat gekocht maar toen ik naar Berlijn ging zaten er allemaal beestjes in ineens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maar
Oh bah.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel jammer dat ik nog maar max 4 kilo per keer kan halen. Het is zo'n mix van een rattery dus moet het zelf in een bak doen. Ik had een tijdje terug redelijk wat gekocht maar toen ik naar Berlijn ging zaten er allemaal beestjes in ineens.Dus dat doe ik ook maar niet meer in een grote hoeveelheid.
Ga je je airco automatiseren? Dat als die aangaat er gelijk een post hier op. FOK! komt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ach fuck dit, ik wil gewoon plan A uitvoeren.
* Nattekat gaat gewoon naar een winkel die sd kaarten verkoopt
Om ¤9 ga ik niet moeilijk doen en anders heb ik maar gewoon een reserve
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je airco automatiseren? Dat als die aangaat er gelijk een post hier op. FOK! komt?
Voor ratten geen probleemquote:
Ja denk dat het te lang in die bak heeft gezeten.quote:
Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog wel twee keer een bakje heb gegeven daaruit (wel geprobeerd op te letten of ik geen beestjes zag) maar ratten kunnen gelukkig veel hebben maar ik heb wel meteen nieuwe besteld.quote:
Ja ik zou bij een cavia ook niet zo snel nog geven maar aangezien een rat ook niet dood gaat aan een stukje kibbeling ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor ratten geen probleem
Caafs weet ik niet zo goed
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Katbot het volgende:
Het koffieapparaat van @:Nattekat heeft zojuist één bakje koffie gezet
kan die ook klagen voor jou?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel gebruikt om @:Grrrrrrrr te bolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |