Ja, ik ga wel met de schoenquote:
Waleukquote:
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodjequote:
Goed voor de stapjes zusquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Daarom pakketjes die in de brievenbus passenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel met de schoen
[..]
Waleuk
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodje
quote:
1.725 vandaag en ik heb geen zinquote:
Zul je zien dat ze straks als een malle verkopen vanwege de twijfelachtige naamquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
Dan maak je dat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
1.725 vandaag en ik heb geen zin
Nee, ga ik niet redden.quote:
Ja, zou handiger zijn idd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
Reken anders ook even uit hoeveel dukaten het waren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Hmm, dit is eigenlijk helemaal geen slecht idee. We hebben al een box voor pakketjes, maar een grotere zou geen kwaad kunnen.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hang nu bijna een uur in de wacht bij KLM.
Zou er überhaupt iemand werken vandaag?
quote:
Waarom moet je KLM spreken?quote:
waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sta je in deze rij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
In Duitsland en gelijk volop zon.
Ik wilde ze fijne feestdagen wensenquote:
Nou ja er gaat wel onnodig veel werk in zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Ja halloquote:
Regelen via Facebook messenger; daar ben ik altijd het beste geholpen als het niet al teveel haast had.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik geen FB meer en ik had al een appje gestuurd, maar daar sta ik nog steeds in de digitale wachtrijquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Regelen via Facebook messenger; daar ben ik altijd het beste geholpen als het niet al teveel haast had.
Ongeduldquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik geen FB meer en ik had al een appje gestuurd, maar daar sta ik nog steeds in de digitale wachtrij
Dus dan maar bellentap tap tap
quote:
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, blijkbaar kan ik die pakjes ook morgen ophalen.. kan ik wel wandelen en meer stapjes maken.
Beetje powerwalk met belastingquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maar
Misschien op mn hoofd laten balanceren.quote:
Ik vind wel jammer dat ik nog maar max 4 kilo per keer kan halen. Het is zo'n mix van een rattery dus moet het zelf in een bak doen. Ik had een tijdje terug redelijk wat gekocht maar toen ik naar Berlijn ging zaten er allemaal beestjes in ineens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, kan niet.. is volgens mij die bestelling met 12,5 kg caafvoer, laat maar
Oh bah.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel jammer dat ik nog maar max 4 kilo per keer kan halen. Het is zo'n mix van een rattery dus moet het zelf in een bak doen. Ik had een tijdje terug redelijk wat gekocht maar toen ik naar Berlijn ging zaten er allemaal beestjes in ineens.Dus dat doe ik ook maar niet meer in een grote hoeveelheid.
Ga je je airco automatiseren? Dat als die aangaat er gelijk een post hier op. FOK! komt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ach fuck dit, ik wil gewoon plan A uitvoeren.
* Nattekat gaat gewoon naar een winkel die sd kaarten verkoopt
Om ¤9 ga ik niet moeilijk doen en anders heb ik maar gewoon een reserve
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je airco automatiseren? Dat als die aangaat er gelijk een post hier op. FOK! komt?
Voor ratten geen probleemquote:
Ja denk dat het te lang in die bak heeft gezeten.quote:
Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog wel twee keer een bakje heb gegeven daaruit (wel geprobeerd op te letten of ik geen beestjes zag) maar ratten kunnen gelukkig veel hebben maar ik heb wel meteen nieuwe besteld.quote:
Ja ik zou bij een cavia ook niet zo snel nog geven maar aangezien een rat ook niet dood gaat aan een stukje kibbeling ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor ratten geen probleem
Caafs weet ik niet zo goed
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Katbot het volgende:
Het koffieapparaat van @:Nattekat heeft zojuist één bakje koffie gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |