Zo erg is het niet echt als alle mensen die Dubai chocolade eten doodgaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erin
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat moet je niet eten toch :p
Zijn dat niet pistachenootjes (fijngehakt)?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?WTF
Straks loop je met een bezoar in je maag rond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier nu serieus over te twijfelen ja. Er zit een soort grasbedje in het midden?WTF
Dat ben ik op zich wel met je eens, helft van de tiktokkers foetsiequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo erg is het niet echt als alle mensen die Dubai chocolade eten doodgaan.
Maar welk merk deed dit dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erin
Het zijn deegdraadjes. Ik snap de wtf niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een soort van Pica gedrag om die chocolade te eten, dit komt voor bij;quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich wel met je eens, helft van de tiktokkers foetsie
Met een bezwaar zeker ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks loop je met een bezoar in je maag rond.
Werd niet gezegd, maar het ging om geīmporteerde chocolade uit het midden oosten en turkije die getest was, als ik het me goed herinner.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Aardig experiment, maar doe dit maar niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herhalingsgevaar: Nihil.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu boos en teleurgesteld dat die kutkaart niet werkt. Zou zo een klacht van de dag kunnen zijn dit
Doe mij maar een largequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm zin in een Bossche Bol (medium)
Dat ziet er niet lekker uit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nee, is het ook niet echt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er niet lekker uit.
Nee, helder.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig zat ik heel erg te twijfelen tussen oplossing A en oplossing B en is de sd kaart alleen nodig voor oplossing A, dus die keuze is nu ook makkelijk gemaakt
(al had ik al voor A gekozen)
Hoor er ook weinig positieve dingen over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen je dat gekunstelde bordje met nieuwste tiktok rage zag staan, dacht je "dit is een goed idee"?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bossche Bol (derogatory)quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm zin in een Bossche Bol (medium)
oei bedankt dat je ons hiervoor gewaarschuwd heb flesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je 'm niet nog omruilen? Lijkt me dat die dingen meer dan een paar weken mee horen te gaan bij normaal gebruik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu boos en teleurgesteld dat die kutkaart niet werkt. Zou zo een klacht van de dag kunnen zijn dit
Ik ging dit opzoeken, krijg ik het volgende te zien:quote:
quote:showing a critical or disrespectful attitude.
"she tells me I'm fat and is always making derogatory remarks"
Heb ik contact over opgenomen. In principe vallen gegevensdragers buiten de standaardvoorwaarden, dus het is wel een beetje spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je 'm niet nog omruilen? Lijkt me dat die dingen meer dan een paar weken mee horen te gaan bij normaal gebruik.
Je kent me tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen je dat gekunstelde bordje met nieuwste tiktok rage zag staan, dacht je "dit is een goed idee"?
garantie claimenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Kapotte sd kaart genot. Dat ding heb ik net twee weken ofzo.
Iets zegt me dat tiktok niet uit de bol ging om deze specifieke traktatie uit Bakkerij Sjonnie's Slagroomkot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei bedankt dat je ons hiervoor gewaarschuwd heb fles
Een beetje chill bedrijf doet daar ook niet zo moeilijk over als je dat mailt ofzo.quote:
nee precies, misscchien moet je em retourneren...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Een beetje chill bedrijf doet daar ook niet zo moeilijk over als je dat mailt ofzo.
Denk dat na die foto's ook eventuele twijfelaars wel genezen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag gedaanIk zou het serieus niemand aanraden
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging dit opzoeken, krijg ik het volgende te zien:
[..]
Kon dit niet in een spoiler?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een glycol grap maken maar dat was Oostenrijk, dus ik kreeg het niet werkend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd niet gezegd, maar het ging om geīmporteerde chocolade uit het midden oosten en turkije die getest was, als ik het me goed herinner.
Meer stapjes is meer pakjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Traditiesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |