"En ik heb zojuist twee hotelkamers geboekt."quote:
Heb een blusdeken bij de kookplaat liggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Ik ben met olie altijd bang dat de vlam in de pan slaat
Ik stel me altijd rondrennende kinderen, gilconcerten (van diezelfde kinderen), in de weg staande volwassenen en brandende puinhopen voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
Mentaal voorbereiden om richting de supermarkt te gaan.
Meeste verhalen kende ik wel (grote kwaak familie), vrij spectaculaire verhalen ook allemaal (uiteraard) maar die toespraak kwam echt zwaar onverwachts, helemaal in karakter ook wel achteraf.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.
Toch jammer dat veel verhalen verloren gaan op die manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen idee heb waar Nederlandse vloggers video's over maken. Of wie het zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"En ik heb zojuist twee hotelkamers geboekt."
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"Is dat Frans voor culinaire abominatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het ging mij nu meer om het feit dat het echt praktisch vriest buiten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me altijd rondrennende kinderen, gilconcerten (van diezelfde kinderen), in de weg staande volwassenen en brandende puinhopen voor.
En dan valt het altijd wel mee
is wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat Frans voor culinaire abominatie?
Weet ik ook niet, denk niet dat het boeiend is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk geen idee heb waar Nederlandse vloggers video's over maken. Of wie het zijn.
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"EhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ik kom nu achter het bestaan van de nonnevot. Ik dacht even dat iemand iets afschuwelijks met een pretzel had gedaan.quote:
Ja, dát stond er niet bij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging mij nu meer om het feit dat het echt praktisch vriest buiten.
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.
Toch jammer dat veel verhalen verloren gaan op die manier.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dát stond er niet bij.
weggekomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het isquote:
Eigenlijk wil ik hier niet over nadenken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het is
De oliebollenkraam had een "Nonnepouce"De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De nieuwste TikTok rage!"
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkochtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
ELFSTEDENTOCHTquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ben benieuwd of het deze winter nog kouder wordt of dat dit het is
Niemand weet wat erin zit. "Turkse mensen weten wel wat erin zit". Hmm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkocht
Post hoorde in de top2000quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is heul geen verkeerd topic.
Nou, dat zou leuk zijnquote:
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand weet wat erin zit. "Turkse mensen weten wel wat erin zit". Hmm.
Die tewerkstellingen, twee ooms van me zijn terug komen lopen/sjokken/wandelen uit Polen, die waren daar van de trein afgesprongen, die hadden daar mooi eventjes geen zin in en dat waren ook veel te grote vechtersbazen daarvoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald. Weet dat hij in 44 bij een grote razzia opgepakt is; en toen wist te ontkomen voordat ze in Duitsland tewerkgesteld werden. Dat was vlak voor bevrijding in het gebied waar ze woonde. Dus veel mensen zijn nog bijna een jaar in Duitsland geweest van die generatie.
Las vorige week dat er bij meerdere merken giftige stoffen in die chocolade zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier bij de 7/11 dubai chocolade las ik maar het is elke keer uitverkocht
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes warenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ik
Ja dat leek mij dus ook nietquote:
oh , ja, die heb ik ook ergens gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
Dat is smerig, eergisteren weggeflikkerd zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes waren
Samen met de nori vellenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is smerig, eergisteren weggeflikkerd zelfs.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las vorige week dat er bij meerdere merken giftige stoffen in die chocolade zitten.
nee dat moet je niet eten toch :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja engelenhaar had die man het ook over. Maar ik dacht dat dat gewoon hele dunnen glasdraadjes waren
Kadayif heet het.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is dat engelenhaar geloof ik. gemaakt van suiker denk ik
Er was ook witte chocolade met augurkenvulling, dus als dit dé trends zijn, dan laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
De combinatie van "tiktoktrend" en "dubai" heeft er voor gezorgd dat ik nog niet de neiging heb gehad het te halen.
Ja was in het nieuws hier, dat het niet geschikt is voor verteer door mensen. Vraag me af welk dier het dan wel geschikt voor is, chocolade met giftige stoffen erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |