staan er duitsers in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook je familie opzoeken in het oorlogsarchief?
Smart home antenne dingquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gekocht?
nee ik weet het van mijn opa's alquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoiets heet zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
Hmm maar mijn oma staat er als Duitser vast niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
nou moet ik misschien even een kijkje nemen👀quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsersquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsers![]()
Of staan die er niet in?
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.
Ik vind het dan moeilijk voor te stellen dat er niet meer speelt.quote:
misschie waren mijn grootouders wel nazi'squote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.
Of mummies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie waren mijn grootouders wel nazi's
of tsjechoslowahahahakenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
Gezondheid.quote:
Zit wel een mooie B-horrorfilm in, The curse of the Nazi Mummiesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
Zou het je verbazen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie waren mijn grootouders wel nazi's
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel een mooie B-horrorfilm in, The curse of the Nazi Mummies
4e's opaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij wel raar als je familie nazi's zouden zijn.
Mijn ene opa zat in het verzet, zal even vragen wat m'n andere opa deed
Ja, is alleen super jammer dat hij er niet zoveel over wilde vertellen en dat ik toen echt nog te jong was voor die verhalenquote:
Bij mij zaten alleen maar ware helden, zelfs mensen die daar nooit over hebben gesproken maar dat je er tijdens hun begrafenis achter komt wat ze allemaal gedaan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij wel raar als je familie nazi's zouden zijn.
Mijn ene opa zat in het verzet, zal even vragen wat m'n andere opa deed
misschien daarom. Vind het echt moedig als je je verzet tegen onderdrukker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is alleen super jammer dat hij er niet zoveel over wilde vertellen en dat ik toen echt nog te jong was voor die verhalen
Ja, dat is pas integerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij zaten alleen maar ware helden, zelfs mensen die daar nooit over hebben gesproken maar dat je er tijdens hun begrafenis achter komt wat ze allemaal gedaan hebben.
Ik kreeg vorige week een melding dat er dat weekend nog goede last minute deals waren voor mijn hotel in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Booking![]()
Eerst een mailtje "Iemand heeft je review van hotel hutsefluts in Zweden geliked! Klik hier om te kijken!" Dus ik nog klikken ook, geen idee waarom. Kijken naar een like, wat denk je nou. Maar goed.
Vandaag een mailtje "Goeie deals in de buurt van hotel hutsefluts in Zweden!"
JA IK MOEST DAAR VAN JULLIE KIJKEN POEPHOOFDEN
Ja, maar volgens mij ook niet tegen mijn oudersquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien daarom. Vind het echt moedig als je je verzet tegen onderdrukker.
Ik sprak hier laatste een russische die al sinds de oorlog is begonnen haar ouders niet meer heeft gezien. Ze kan niet terug naar Rusland omdat ze ook te kritisch is op Putin
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een melding dat er dat weekend nog goede last minute deals waren voor mijn hotel in Leeuwarden.
Terwijl ik in dat hotel zat.
Nog een extra kamer er hij boeken voor de lol of zo?
Ik stond aan de grond genageld, wist daar echt niets van.quote:
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond aan de grond genageld, wist daar echt niets van.
Maar inmiddels ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden.
Ik zou die mensen op kunnen zoeken, die nazaten, maar die hebben alles wel verteld denk ik, zou kunnen dat die van andere mensen weten die nog meer weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bescheidenheid zit in de familie daar.
"En dit is de kamer voor m'n vuile kleding, en dit is de kamer puur om m'n tanden in te poetsen."quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kan je wel een beste flex mee zetten
Incl. alle 30.000 nichtjes en neefjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bescheidenheid zit in de familie daar.
Mijn opa wilde er maar weinig over vertellen. Weet van de oudere broers van mijn vader nog wel iets van verhalen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je nog een beetje info terugzoeken ? Of is dat meegegaan in het graf?
"Welkom bij mijn vlog..."quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En dit is de kamer voor m'n vuile kleding, en dit is de kamer puur om m'n tanden in te poetsen."
Ja, echt een leuke tijd was het niet.. dus ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa wilde er maar weinig over vertellen. Weet van de oudere broers van mijn vader nog wel iets van verhalen.
Hallo ik ben Zwabbey Neistat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Welkom bij mijn vlog..."
*maakt vredesteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |