staan er duitsers in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook je familie opzoeken in het oorlogsarchief?
Smart home antenne dingquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gekocht?
nee ik weet het van mijn opa's alquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoiets heet zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
Hmm maar mijn oma staat er als Duitser vast niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
nou moet ik misschien even een kijkje nemen👀quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. En een boel Nederlanders.
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsersquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie was wel heel erg lastig voor de Duitsers![]()
Of staan die er niet in?
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele archief gaat open; dus je kunt lekker speuren.
Ik vind het dan moeilijk voor te stellen dat er niet meer speelt.quote:
misschie waren mijn grootouders wel nazi'squote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga wel even kijken, even wat checken, misschien schrijf ik er nog wel ooit eens een boek over.
Of mummies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie waren mijn grootouders wel nazi's
of tsjechoslowahahahakenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
Gezondheid.quote:
Zit wel een mooie B-horrorfilm in, The curse of the Nazi Mummiesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das de andere kant
tenminste dat zou logisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |