SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
beetje te ver, als je in mn flat woonde: primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal jij even boodschappen voor me dan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.
Oh liefquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje te ver, als je in mn flat woonde: prima
OEH goed idee !quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisje
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar biertjes gisteren en voel me nog steeds behoorlijk wollig.
Het is inderdaad niet meer op zaterdag uit de club rollen en dan op zondagmorgen een wedstrijd voetballen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aan
das niet veelquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef Karzai het volgende:
2 alcoholische drankjes per week is het advies
Is een trolletje van je provider.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
Godnondejuquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een trolletje van je provider.
Chinezen moesten even de firmware updaten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinezen moesten even de firmware updaten.
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.
Beter plaatsen ze een tweede kluis
Nu komt blijkbaar DHL vandaag aan de deur, terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.
Ik gebruik dat ding juist omdat ik zekerheid van levering wil, nu kan ik net zo goed thuis laten bezorgen.
quote:
Ok.quote:
Allemaal prima. Ik zet ze op een verkeerd spoor door af en toe op wat links in KSC te klikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Kun je niet voor wat meer zon bidden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Doe ik elke dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet voor wat meer zon bidden?
Lekker leven hè?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond ligt zo ongeveer met zijn ogen open te slapen![]()
Moe van het rennen vanmorgen.
Is het dan te warm om aan het strand te liggen. Of zitten er vieze beestjes op je strand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Onheilsprofeetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
Flex flex flexquote:
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.quote:
19 want hier gaat de verwarming wel gewoon aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel maar 17 graden in huis
/flex
Geen optie helaasquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.
Ik wacht even tot de wasmachine klaar isquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
19 want hier gaat de verwarming wel gewoon aan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de wasmachine klaar is
Oke luxepaardquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.
Droogt de was sneller.quote:
April mei kan te warm zijn ja . En het zeewater is dan ook niet verkoelendquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het dan te warm om aan het strand te liggen. Of zitten er vieze beestjes op je strand.
Ik heb dat niet hoor. Denk dat het sowieso niet mag hier.quote:
Je wacht serieus met de verwarming aanzetten tot de wasmachine klaar is alleen maar omdat je kleding dan sneller droogt...?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droogt de was sneller.
(Ja daar stond eerst verwarming, ik heb vakantie ok)
Thailand gaat de zon uitzetten wegens te heet!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat niet hoor. Denk dat het sowieso niet mag hier.Thuis hadden we er wel 1 maar die was voor op zolder dus had ik als kind geen fuck aan want daar zat mijn pa altijd te chillen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je wacht serieus met de verwarming aanzetten tot de wasmachine klaar is alleen maar omdat je kleding dan sneller droogt...?
Echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thailand gaat de zon uitzetten wegens te heet!
dun-dun-duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!!!!
Niets daarvan, jij had gisteren ook al.quote:
Jou ken ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef DaMart het volgende:
Net even in mijn t-shirt in de tuin geweest. Best aangenaam die temperatuur.
Oh ja ik ben meer verbaasd over het feit dat je hem dan pas aan zet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het duurt hier godverdomme 2 dagen voor het eindelijk de kast in kan als ik de verwarming niet aan heb
die wifi he...quote:
Die 2 dagen geldt ook als de verwarming reeds aan is geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik ben meer verbaasd over het feit dat je hem dan pas aan zet.
*Kijkt met een schuin oog naar Wattiequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die wifi he...
Dat was Wattenschijfje's eerste stap in haar plan tot werelddominatie
rijke tattaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Smurf vandaag weer thuis sinds 2 weken denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Smurf vandaag weer thuis sinds 2 weken denk ik
quote:Het storten van grote bedragen is voor criminelen gevaarlijk, omdat dat opvalt. Daarom verdelen ze een groot bedrag in veel kleine bedragen, die ze na elkaar storten op verschillende rekeningen en overmaken naar een andere rekening of rekeningen. Dat heet ‘smurfen’.
Nee johquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
twee weken in luxe hotels gezeten!!!
wat hebben ze daar straks?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee johMaar ik ben voor eten altijd buiten de deur en vanaaf niet
ik heb een soort van dumplings en een pasta maaltijd. Beide voor in de magnetronquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat hebben ze daar straks?
en met wat erbij?
doe mij maar één pastasliertje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een soort van dumplings en een pasta maaltijd. Beide voor in de magnetron
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe mij maar één pastasliertje.
ga mezelf helemaal volproppen vandaag
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
Wat heb je nu weer gekocht?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Als ik m'n pakketje zelf had opgehaald had ik hem nu al gehad.
Ik woon lekker centraal in de randstad, maar om een één of andere reden zijn dit soort winkels altijd op minimaal een uur rijden afstand.
Jij drinkt toch ook geen huismerk cola?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
Nee kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ook geen huismerk cola?
Dat gaat echt bijna nooit ergens over. Laatst was er ook één over een (niet) uitgeleende stofzuiger ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk een stukje familie diner. Moeder ziet haar dochter al 17 jaar niet omdat de dochter nep cola in huis had voor de moeder en niet echte
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaat echt bijna nooit ergens over. Laatst was er ook één over een (niet) uitgeleende stofzuiger ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |