SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
beetje te ver, als je in mn flat woonde: primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal jij even boodschappen voor me dan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.
Oh liefquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje te ver, als je in mn flat woonde: prima
OEH goed idee !quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisje
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar biertjes gisteren en voel me nog steeds behoorlijk wollig.
Het is inderdaad niet meer op zaterdag uit de club rollen en dan op zondagmorgen een wedstrijd voetballen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij drinkt ook bijna niet het lichaam past zich daarop aan
das niet veelquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef Karzai het volgende:
2 alcoholische drankjes per week is het advies
Is een trolletje van je provider.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
Godnondejuquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een trolletje van je provider.
Chinezen moesten even de firmware updaten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik had even geen wifi meer (wijzigingen gereset? Ik heb niets gedaan?), dus alles even gereset en nu werkt alles weer.
Maar hoe kan dat eigenlijk? Iemand die dat weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |