Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van narcisme
Ja eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
+ constant op zoek naar bewonderingquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
quote:
quote:
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+ constant op zoek naar bewondering
Nee, het is allebei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.
quote:Symptomen kunnen het volgende omvatten
• Grootheidswaanzin
• Onverschilligheid voor de gevoelens van anderen
• Overmatige behoefte aan bewondering
4E.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wervelwindje postte elke ochtend een liftselfie op haar socials blijkbaar, vind ik ook redelijk gestoord, maar goed.. wie ben ik.
Bedankt voor de bevestiging, ik had die aandacht even nodigquote:
Ik kan dus niet meer van huis wegquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 11:25 - 15:25 uur
wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer van huis weg![]()
#firstworldproblems
Ga ik wel kwispelend bij de brievenbus zitten
Social media is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
om eerlijk te zijn vind ik het wat irritant
oh dat niet perse. Vind het soms ook erg handig of leuk om te zien. Maar het is niet oprecht meer neequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bevestiging en bewondering is niet hetzelfde.
Dit. Daarom heb ik het nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
Heb je even?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je bent zelf irritantquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je even?Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je had ook gewoon even de definities kunnen googelen om te zien dat het niet hetzelfde is. Tenzij je ze niet begrijpt met een 5 voor Nederlands, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
Ik zie ze gewoon als hetzelfde, maar wat weet ik met m'n 5 voor Nederlands
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?
Dat bevestiging en bewondering dus niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
[..]
Heb je even?Oogcrème en scheurkalender voor caafs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oogcrème en scheurkalender voor caafs?
[..]
Heb je even?Caafs kwispelen nu denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social mediaquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nog even caafvoer inslaan, voordat het in 2025, 21 % BTW is ipv 9 %
Had wel altijd kekke schoentjes aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Hehehehehequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social media
Ja, maar geldt ook voor bijv. paardenvoer en bodembedekking (zoals zaagsel/ aubiose)quote:
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnenquote:
Tijd voor de KSC verkiezingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Is er ook een categorie voor eten en drinken?quote:
Dat was mijn voornemen voor 2024.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.
Zo goed als niet dus.
Moet dan welquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er ook een categorie voor eten en drinken?
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Denk wel dat het een goed ding is dat je niet continu de neiging hebt om foto's van jezelf te moeten posten op je socials
Voor welke categorie ?quote:
Nou ja, zo sterk sta ik er niet in, maar ik heb geen zin om met mn bakkes op de foto te gaan en wie zit daar ook op te wachten. Lekker boeiend enzquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doen
Had 10:01 verwacht.quote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Nu moet ik gelijk denken aan Brie (President)quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een tweede kamer vol met caafs voor me.
Minder BTW op caafvoer, gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk wel dat het beter beleid zou opleveren
ik heb hier 4 a 5 variantenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet eigenlijk dat recept eens opzoeken, dan kan ik ze hier ook maken
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier 4 a 5 varianten
1 uit 1990, 1 uit 1991, 1 uit 2004 en nog 1 a 2 zonder datum
Merry Christmassssssssssquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Oh, nee dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.
Goedkope friteuse kopen is misschien handigerquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope friteuse kopen is misschien handiger
Hmm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisjequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |