Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bevestiging en bewondering is niet hetzelfde.
Dit. Daarom heb ik het nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
Heb je even?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je bent zelf irritantquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je even?Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je had ook gewoon even de definities kunnen googelen om te zien dat het niet hetzelfde is. Tenzij je ze niet begrijpt met een 5 voor Nederlands, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
Ik zie ze gewoon als hetzelfde, maar wat weet ik met m'n 5 voor Nederlands
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?
Dat bevestiging en bewondering dus niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
[..]
Heb je even?Oogcrème en scheurkalender voor caafs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oogcrème en scheurkalender voor caafs?
[..]
Heb je even?Caafs kwispelen nu denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social mediaquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nog even caafvoer inslaan, voordat het in 2025, 21 % BTW is ipv 9 %
Had wel altijd kekke schoentjes aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Hehehehehequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |