quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een tweede kamer vol met caafs voor me.
Minder BTW op caafvoer, gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk wel dat het beter beleid zou opleveren
ik heb hier 4 a 5 variantenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet eigenlijk dat recept eens opzoeken, dan kan ik ze hier ook maken
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier 4 a 5 varianten
1 uit 1990, 1 uit 1991, 1 uit 2004 en nog 1 a 2 zonder datum
Merry Christmassssssssssquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Oh, nee dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.
Goedkope friteuse kopen is misschien handigerquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope friteuse kopen is misschien handiger
Hmm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisjequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |