SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben dronkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit was geen cola... dit was red bull..
dit wordt een heul vervelende nacht
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben dronken![]()
Kom je me ophalen uit het café??
goed dat je je kaplaarzen mee hebt genomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 04:47 schreef bitterbal het volgende:
Het regent zo veel sinds vannacht dat er nu weer stukken onder water staan
ja daar was ik vorige keer wel echt blij meequote:Op zaterdag 28 december 2024 04:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed dat je je kaplaarzen mee hebt genomen
ohhh uit wat kan je allemaal kiezen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 04:59 schreef Karzai het volgende:
ik mag nog een kadootje uitkiezen van de gemeente
ff kijken zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh uit wat kan je allemaal kiezen?
hoop dat er warme sokken bij zitten, want die heb ik nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze een lekkere hapjes pakket ofzo
Heb je die al lang?quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:06 schreef Karzai het volgende:
in mijn oude sokken beginnen bij de een na de ander gaten te vallen
ja die dikke sokken denk al twee jaar, maar die enkel sokjes maar een paar maanden, die gaan sneller stukquote:
Neem ze allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
Oeh , veel keuze hoor, er zitten ook hapjes bij
ik heb een contactgrill besteld om lekkere tosti's te maken en mijn overige punten aan de kwf kankerbestrijding gedoneerdquote:
oooh nicequote:Op zaterdag 28 december 2024 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een contactgrill besteld om lekkere tosti's te maken en mijn overige punten aan de kwf kankerbestrijding gedoneerd![]()
de bon had een waarde van 35 euro
ja mijn oude tosti apparaat is een beetje vies en dat was er zo een die helemaal dicht gaat zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oooh niceOp zo'n grill maak je de beste cheese tosti's
ja ik ga zo nog naar bed, maar lag er gister om 22 uur in, ik kan nu niet meer slapen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:32 schreef bitterbal het volgende:
Moet je trouwens niet verder slapen karzai?
ik hoef eigenlijk ook niet naar buiten, alleen ff sokken halen bij de zeeman en vanavond bij mijn moeder etenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hier ook een luie dag. Nog niet gedoucht maar ja met deze regen hoef ik ook niet zo nodig naar buiten
Slaap lekker karzaiquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:49 schreef Karzai het volgende:
koffie gedronken, kadootje besteld en een broodje gegeten, ik ga toch nog maar even liggen, wellicht slaap ik nog even.
fijne dag ballie
quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:42 schreef bitterbal het volgende:
Ergens op het strand spoelt er nu een pick up truck weg
[ afbeelding ]
ja de weg die ik naar het centrum neem is ook afgesloten dus ik kan nergens meer heen nu.quote:
zit jij hoog genoeg om niet weg te moeten ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
tis nu echt erg. Geloof dat men het ook niet echt wist dat er regen kwam
Ja ik zit op een heuvel dus hier gaat alles goed. Maar als ik die heuvel afga en op de 'hoofdweg' kom daar staat het onder waterquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zit jij hoog genoeg om niet weg te moeten ?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit is nu de hoofdweg
http[ afbeelding ]
Ik ga daar niet doorheen met de scooter. Geloof dat het ook niet meer mag nu
Oei. Kan de cuckbrommer wel zo diep?quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit is nu de hoofdweg
http[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 04:47 schreef bitterbal het volgende:
Het regent zo veel sinds vannacht dat er nu weer stukken onder water staan
Heb je inmiddels al een voorraadje houdbaar eten en water ingeslagen, voor als alles weer eens onder water staat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit is nu de hoofdweg
http[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Overstroming is erger dan vorige keer terwijl het korter regent. Waarschijnlijk omdat de grond nog vol zit met het water van vorige keer
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei. Kan de cuckbrommer wel zo diep?
Neequote:Op zaterdag 28 december 2024 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een voorraadje houdbaar eten en water ingeslagen, voor als alles weer eens onder water staat?
Dus het eerstvolgende wat je gaat inslaan, zodra de weg weer begaanbaar is.quote:
Ja misschien wat voor in de vriezer jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het eerstvolgende wat je gaat inslaan, zodra de weg weer begaanbaar is.
Gelukkig ben je al wakker, dus dan je daar gelijk mee beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb teveel roddels gemist. Nu moet ik teringveel teruglezen![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al wakker, dus dan je daar gelijk mee beginnen.
Ja die is wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk/2348336262207562/
Dit is mijn weg
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn weg
Op sommige stukken was het maar een klein laagje op basis van de autobanden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
weet niet hoe lang het duurt voordat het water weg is
ja misschien paar uur en dan is het water wel wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op sommige stukken was het maar een klein laagje op basis van de autobanden.
Daar geen zon. Hier geen zon... 🤔quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:01 schreef bitterbal het volgende:
heb wel te doen voor de mensen die hier op vakantie kwamen voor de zon
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
weet niet hoe lang het duurt voordat het water weg is
Wie heeft de zon vraag je je dan af he🤔quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar geen zon. Hier geen zon... 🤔
Ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie heeft de zon vraag je je dan af he🤔
Ja, inderdaad. Ik verdenk Musk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie heeft de zon vraag je je dan af he🤔
Ben niet opgeleid voor wegbeheerquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom weet je dat nou niet dimmy
Lange lattenweer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef kwiwi het volgende:
Weerbericht hier voor de komende week![]()
[ afbeelding ]
voordeel is wel dat je wegen lekker schoon gespoeld wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
hier gaat het wel een tijdje duren
https://www.facebook.com/share/r/1DgGWDSBp5/
Nee vaak blijven er zandbanken staan dus het maakt het gevaarlijker vind ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je wegen lekker schoon gespoeld worden
De Bitterbalweg?quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn weg
Omdat het tijd was om op te staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En goedemorgen![]()
Mijn wekker ging af, maar ik weet niet waarom.
Gewoon wachten op de samenvattingquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb teveel roddels gemist. Nu moet ik teringveel teruglezen![]()
Ja , deze neem ik naar het centrumquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Bitterbalweg?
[..]
Omdat het tijd was om op te staan.
[..]
Gewoon wachten op de samenvatting.
Het ziet er niet uit als die stad hier om de hoek... als we het toch over dingen missen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja , deze neem ik naar het centrum
Nee natuurlijk ziet het er niet zo uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als die stad hier om de hoek... als we het toch over dingen missen hebben.
Boh, lekker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er ligt veel sneeuw en er is zon, perfect weer.
De laatste keer dat ik kwam buurten, had je je thuishaven nog in de Nederlandse nattigheid volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet het er niet zo uit
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik kwam buurten, had je je thuishaven nog in de Nederlandse nattigheid volgens mij.
geen ovenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:24 schreef mschol het volgende:
moet jij trouwens geen appelflappen gaan bakken voor O&N @:Bitterbal ?
gewoon, tackelen op de benenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Oh jongens, ze hebben een wedstrijd in de zaal tussen elftal ouders en elftal kids georganiseerd. Dit wordt zo leuk. En wij ouders gaan er zo keihard af straks
heb ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in een (frituur)pan
de enige echte flappen: appelbegneits
Was het hier niet nat genoeg meer?quote:
nee :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen enkele grotere pan waar je olie in kan gooien?
nou vond het voornamelijk te koudquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het hier niet nat genoeg meer?
Maar ik moet toch vaker komen buurten dus, blijkt maar weer.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef kwiwi het volgende:
Weerbericht hier voor de komende week![]()
[ afbeelding ]
Misschien had je beter een kano kunnen kopen als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 28 december 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ben ergens anders geland. Het is nu droog
Jetski i.p.v. een scooter :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien had je beter een kano kunnen kopen als ik dit zo zie
Trekt de bitterbrommer niet meer zo hard op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Ga eend met rijst eten. Crispy pork is op
K ga vanaf nu proberen alleen maar 3 maaltijden per dag te eten en geen snacks meer zoals taart ofzo
Tijd in iets minder in VBL te komen vriendquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
tis wel een erg blank feestje valt mij op die top2000
Terpy herbs...quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of ik hier kan komen
[ afbeelding ]
Super terpy organic herbs zelfsquote:
Waarom zou je wiet op je kebab gooienquote:
Allemaal gore racisten die stemmerts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
tis wel een erg blank feestje valt mij op die top2000
Ja of he, misschien heel gek, is Nederland groter dan de randstad en is dat gewoon het grootste deel van de inwonersquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal gore racisten die stemmerts.
Hoog tijd dat ze meningen een keer gaan afschaffen in dit land.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of he, misschien heel gek, is Nederland groter dan de randstad en is dat gewoon het grootste deel van de inwoners
Die ruige scoetoe van je ombouwen tot jetski toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Ben bij de supermarkt. Ga boodschappen doen en dan kijken hoe ik weer thuis kom 🤣
Alleen nog maar goede meningen toestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze meningen een keer gaan afschaffen in dit land.
maandag en dinsdag ook nogquote:
Vuurwerk is geen traditie, dat is slechts een stelletje bijgelovige Molukkers die oerwoudgoden proberen weg te jagen met lawaai.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag en dinsdag ook nog
zondag niet want, tja waarom eigenlijk? omdat er idioten zijn die zondagsrust willen en wij dit oubollige nog steeds in standhouden? als er dan tradities zijn om te breken is dat de eerste die moet gaan
Hier kan je je vuurwerkdiploma halen op zondagquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef mschol het volgende:
zondag niet want, tja waarom eigenlijk? omdat er idioten zijn die zondagsrust willen en wij dit oubollige nog steeds in standhouden? als er dan tradities zijn om te breken is dat de eerste die moet gaan
Schattigquote:
Oke Twente.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nl is een blank land. Met blanke mensen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was echt nog niet wakker.
Drukte twee keer het knopje van de Dolce Gusto in, met hetzelfde cupje er nog in
Hopelijk doen ze dat op een zondag, dan hoeven we maandag niet te werken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
De Chinezen kunnen deze bewolking wegknallen met raketten.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat op een zondag, dan hoeven we maandag niet te werken.
Lol ja, ik was even oud papier weg aan het brengen en het leek alsof m'n ogen bevrorenquote:
Lekkere slappe bak, amerikaanse koffiequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was echt nog niet wakker.
Drukte twee keer het knopje van de Dolce Gusto in, met hetzelfde cupje er nog in
Ik weet niet hoor, maar het is al flink mistig sinds eerste kerstdag ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is flink mistig buiten, lijk wel of de tokkies al boemetjeknal hebben gedaan.
Onrealistisch. Katten zitten in dozen. Niet erop.quote:
Je bent zelf een lekkere slappe bak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere slappe bak, amerikaanse koffie
Dan bel je even aan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Over koud gesproken, ik maak me ernstig zorgen over mijn buren
Ja doe nu pas mijn ogen open, Kerst ben ik op de tast, met piepgeluidjes en op geur doorgekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het is al flink mistig sinds eerste kerstdag ?
Met Nina Poekie als blindengeleide katquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe nu pas mijn ogen open, Kerst ben ik op de tast, met piepgeluidjes en op geur doorgekomen.
Dat is engquote:
Nou zegquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekkere slappe bak.
Hm, misschien moet je wel iets doen wat je eng vindt ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is eng
Ik blijf wel in de kou zitten. Weet niet eens welke buur verantwoordelijk was voor mij opwarmen.
Aan de thermostaatknop zitten is ook best eng. Doe ik dat wel zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien moet je wel iets doen wat je eng vindt ?
Gelukkig zit er een annuleerknop op, dus niets aan de hand.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de thermostaatknop zitten is ook best eng. Doe ik dat wel zo.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
NK pls.
Liggen die arme buren al wekenlang dood.
Weer zo'n krantenkop: "buurjongen had wekenlang niets door, maar mistte de warmte wel."
Ik gebruik mijn pinpas altijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging laatst weer met mn pinpas betalen
Dat voelde raar
Net alsof je een fax moet versturen (zou niet weten hoe dat werkt overigens, want dat heb ik nog nooit gedaan)
Het is nu een amfibie voertuigquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ruige scoetoe van je ombouwen tot jetski toch?
Heb een nieuw toestel, nu is de payfunctie van rabo geblokkeerd. En die kan je alleen door Rabo telefonisch laten deblokkeren. Al 3 keer gebeld maar dan neemt niemand op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn pinpas altijdVeel sneller dan met de telefoon kutten
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn pinpas altijdVeel sneller dan met de telefoon kutten
Oke boomersquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een nieuw toestel, nu is de payfunctie van rabo geblokkeerd. En die kan je alleen door Rabo telefonisch laten deblokkeren. Al 3 keer gebeld maar dan neemt niemand op.
Dus nu betaal ik weer met pinpas.
Frankrijk leeft in de toekomstquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
In Frankrijk kan je je telefoon als ov pas gebruiken, zelfs zonder het scherm aan te hoeven doen. Dat is echt geniaal.
Hier is zoiets onmogelijk
Mijn ouders zijn boomers en die gebruiken hun telefoon om mee te betalenquote:
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat mensen die constant selfies van zich plaatsen en video's van zichzelf narcistisch zijn of zijn ze juist onzeker?
Ik ben blij dat mijn moeder volop whatsappt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn boomers en die gebruiken hun telefoon om mee te betalen
ja maar misschien op zoek naar de bevestiging?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.
Ben het niet eens met het laatste, want dat hangt af in mate van de onzekerheid. Al je erg onzeker bent dan zou het kunnen wat jij typt NK.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.
Zieke burn weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allebei Top2000 luisteraars, klopt wel.
Dat is de definitie van narcismequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien op zoek naar de bevestiging?
oh hmmquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van narcisme
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat mensen die constant selfies van zich plaatsen en video's van zichzelf narcistisch zijn of zijn ze juist onzeker?
quote:
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van narcisme
Ja eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
+ constant op zoek naar bewonderingquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
quote:
quote:
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+ constant op zoek naar bewondering
Nee, het is allebei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.
quote:Symptomen kunnen het volgende omvatten
• Grootheidswaanzin
• Onverschilligheid voor de gevoelens van anderen
• Overmatige behoefte aan bewondering
4E.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wervelwindje postte elke ochtend een liftselfie op haar socials blijkbaar, vind ik ook redelijk gestoord, maar goed.. wie ben ik.
Bedankt voor de bevestiging, ik had die aandacht even nodigquote:
Ik kan dus niet meer van huis wegquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 11:25 - 15:25 uur
wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer van huis weg![]()
#firstworldproblems
Ga ik wel kwispelend bij de brievenbus zitten
Social media is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
om eerlijk te zijn vind ik het wat irritant
oh dat niet perse. Vind het soms ook erg handig of leuk om te zien. Maar het is niet oprecht meer neequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bevestiging en bewondering is niet hetzelfde.
Dit. Daarom heb ik het nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
Heb je even?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je bent zelf irritantquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je even?Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je had ook gewoon even de definities kunnen googelen om te zien dat het niet hetzelfde is. Tenzij je ze niet begrijpt met een 5 voor Nederlands, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
Ik zie ze gewoon als hetzelfde, maar wat weet ik met m'n 5 voor Nederlands
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die caafs niet inmiddels een voetbal geworden van al dat voer?
Dat bevestiging en bewondering dus niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand die zelf continu bevestiging zoekt zou zeggen.
[..]
Heb je even?Oogcrème en scheurkalender voor caafs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oogcrème en scheurkalender voor caafs?
[..]
Heb je even?Caafs kwispelen nu denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social mediaquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nog even caafvoer inslaan, voordat het in 2025, 21 % BTW is ipv 9 %
Had wel altijd kekke schoentjes aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Hehehehehequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social media
Ja, maar geldt ook voor bijv. paardenvoer en bodembedekking (zoals zaagsel/ aubiose)quote:
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnenquote:
Tijd voor de KSC verkiezingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Is er ook een categorie voor eten en drinken?quote:
Dat was mijn voornemen voor 2024.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.
Zo goed als niet dus.
Moet dan welquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er ook een categorie voor eten en drinken?
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Denk wel dat het een goed ding is dat je niet continu de neiging hebt om foto's van jezelf te moeten posten op je socials
Voor welke categorie ?quote:
Nou ja, zo sterk sta ik er niet in, maar ik heb geen zin om met mn bakkes op de foto te gaan en wie zit daar ook op te wachten. Lekker boeiend enzquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doen
Had 10:01 verwacht.quote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Nu moet ik gelijk denken aan Brie (President)quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een tweede kamer vol met caafs voor me.
Minder BTW op caafvoer, gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk wel dat het beter beleid zou opleveren
ik heb hier 4 a 5 variantenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet eigenlijk dat recept eens opzoeken, dan kan ik ze hier ook maken
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier 4 a 5 varianten
1 uit 1990, 1 uit 1991, 1 uit 2004 en nog 1 a 2 zonder datum
Merry Christmassssssssssquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding niet eens meer. 3 keer gebruikt, 2 keer vol.
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als iedereen zn pakketjes nou even tijdig uit de pakketkluis haalt, dan kan ik gewoon weer daar gebruik van maken
Oh, nee dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staat ook zo'n ding in een stad(je) verderop zag ik, maar is te onhandig om daar dingen te laten bezorgen. Is 15-20 minuten met de auto.
Goedkope friteuse kopen is misschien handigerquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken, maar lees dat je de temperatuur van de olie constant moet houden op 180 graden, dus zou eerst een thermometer voor de pan moeten kopen.
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope friteuse kopen is misschien handiger
Hmm.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja maar dan heb ik nóg een apparaat dat vrijwel nooit gebruikt wordt in huis staan.
gewoon zelf een pakketbus neerzetten voor je huisjequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
PostNL is geweest maar helaas. Wel een andere envelop die ik al een week geleden had moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerstballoooooooooooooo
ssssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |