Trekt de bitterbrommer niet meer zo hard op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Ga eend met rijst eten. Crispy pork is op
K ga vanaf nu proberen alleen maar 3 maaltijden per dag te eten en geen snacks meer zoals taart ofzo
Tijd in iets minder in VBL te komen vriendquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
tis wel een erg blank feestje valt mij op die top2000
Terpy herbs...quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of ik hier kan komen
[ afbeelding ]
Super terpy organic herbs zelfsquote:
Waarom zou je wiet op je kebab gooienquote:
Allemaal gore racisten die stemmerts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
tis wel een erg blank feestje valt mij op die top2000
Ja of he, misschien heel gek, is Nederland groter dan de randstad en is dat gewoon het grootste deel van de inwonersquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal gore racisten die stemmerts.
Hoog tijd dat ze meningen een keer gaan afschaffen in dit land.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of he, misschien heel gek, is Nederland groter dan de randstad en is dat gewoon het grootste deel van de inwoners
Die ruige scoetoe van je ombouwen tot jetski toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Ben bij de supermarkt. Ga boodschappen doen en dan kijken hoe ik weer thuis kom 🤣
Alleen nog maar goede meningen toestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze meningen een keer gaan afschaffen in dit land.
maandag en dinsdag ook nogquote:
Vuurwerk is geen traditie, dat is slechts een stelletje bijgelovige Molukkers die oerwoudgoden proberen weg te jagen met lawaai.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag en dinsdag ook nog
zondag niet want, tja waarom eigenlijk? omdat er idioten zijn die zondagsrust willen en wij dit oubollige nog steeds in standhouden? als er dan tradities zijn om te breken is dat de eerste die moet gaan
Hier kan je je vuurwerkdiploma halen op zondagquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef mschol het volgende:
zondag niet want, tja waarom eigenlijk? omdat er idioten zijn die zondagsrust willen en wij dit oubollige nog steeds in standhouden? als er dan tradities zijn om te breken is dat de eerste die moet gaan
Schattigquote:
Oke Twente.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nl is een blank land. Met blanke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |