quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was echt nog niet wakker.
Drukte twee keer het knopje van de Dolce Gusto in, met hetzelfde cupje er nog in
Hopelijk doen ze dat op een zondag, dan hoeven we maandag niet te werken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
De Chinezen kunnen deze bewolking wegknallen met raketten.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat op een zondag, dan hoeven we maandag niet te werken.
Lol ja, ik was even oud papier weg aan het brengen en het leek alsof m'n ogen bevrorenquote:
Lekkere slappe bak, amerikaanse koffiequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was echt nog niet wakker.
Drukte twee keer het knopje van de Dolce Gusto in, met hetzelfde cupje er nog in
Ik weet niet hoor, maar het is al flink mistig sinds eerste kerstdag ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is flink mistig buiten, lijk wel of de tokkies al boemetjeknal hebben gedaan.
Onrealistisch. Katten zitten in dozen. Niet erop.quote:
Je bent zelf een lekkere slappe bak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere slappe bak, amerikaanse koffie
Dan bel je even aan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Over koud gesproken, ik maak me ernstig zorgen over mijn buren
Ja doe nu pas mijn ogen open, Kerst ben ik op de tast, met piepgeluidjes en op geur doorgekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het is al flink mistig sinds eerste kerstdag ?
Met Nina Poekie als blindengeleide katquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe nu pas mijn ogen open, Kerst ben ik op de tast, met piepgeluidjes en op geur doorgekomen.
Dat is engquote:
Nou zegquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekkere slappe bak.
Hm, misschien moet je wel iets doen wat je eng vindt ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is eng
Ik blijf wel in de kou zitten. Weet niet eens welke buur verantwoordelijk was voor mij opwarmen.
Aan de thermostaatknop zitten is ook best eng. Doe ik dat wel zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien moet je wel iets doen wat je eng vindt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |