SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben dronkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit was geen cola... dit was red bull..
dit wordt een heul vervelende nacht
quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben dronken![]()
Kom je me ophalen uit het café??
goed dat je je kaplaarzen mee hebt genomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 04:47 schreef bitterbal het volgende:
Het regent zo veel sinds vannacht dat er nu weer stukken onder water staan
ja daar was ik vorige keer wel echt blij meequote:Op zaterdag 28 december 2024 04:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed dat je je kaplaarzen mee hebt genomen
ohhh uit wat kan je allemaal kiezen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 04:59 schreef Karzai het volgende:
ik mag nog een kadootje uitkiezen van de gemeente
ff kijken zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh uit wat kan je allemaal kiezen?
hoop dat er warme sokken bij zitten, want die heb ik nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze een lekkere hapjes pakket ofzo
Heb je die al lang?quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:06 schreef Karzai het volgende:
in mijn oude sokken beginnen bij de een na de ander gaten te vallen
ja die dikke sokken denk al twee jaar, maar die enkel sokjes maar een paar maanden, die gaan sneller stukquote:
Neem ze allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
Oeh , veel keuze hoor, er zitten ook hapjes bij
ik heb een contactgrill besteld om lekkere tosti's te maken en mijn overige punten aan de kwf kankerbestrijding gedoneerdquote:
oooh nicequote:Op zaterdag 28 december 2024 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een contactgrill besteld om lekkere tosti's te maken en mijn overige punten aan de kwf kankerbestrijding gedoneerd![]()
de bon had een waarde van 35 euro
ja mijn oude tosti apparaat is een beetje vies en dat was er zo een die helemaal dicht gaat zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oooh niceOp zo'n grill maak je de beste cheese tosti's
ja ik ga zo nog naar bed, maar lag er gister om 22 uur in, ik kan nu niet meer slapen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:32 schreef bitterbal het volgende:
Moet je trouwens niet verder slapen karzai?
ik hoef eigenlijk ook niet naar buiten, alleen ff sokken halen bij de zeeman en vanavond bij mijn moeder etenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hier ook een luie dag. Nog niet gedoucht maar ja met deze regen hoef ik ook niet zo nodig naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |