quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinezen moesten even de firmware updaten.
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het extreem handig, dus ik wil daar steeds gebruik van maken.
Beter plaatsen ze een tweede kluis
Nu komt blijkbaar DHL vandaag aan de deur, terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het die ene keer dat ie niet vol zat ook handig, maar ik ga het risico niet meer nemen.
Ik gebruik dat ding juist omdat ik zekerheid van levering wil, nu kan ik net zo goed thuis laten bezorgen.
quote:
Ok.quote:
Allemaal prima. Ik zet ze op een verkeerd spoor door af en toe op wat links in KSC te klikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Aluhoedje opzet
Is een vergiet ook goed?
Kun je niet voor wat meer zon bidden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Doe ik elke dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet voor wat meer zon bidden?
Lekker leven hè?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond ligt zo ongeveer met zijn ogen open te slapen![]()
Moe van het rennen vanmorgen.
Is het dan te warm om aan het strand te liggen. Of zitten er vieze beestjes op je strand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm waarom maak je mijn geloof belachelijk ?
Onheilsprofeetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog vele maanden met bloedhete zon
Flex flex flexquote:
Ik vind het toch meer flex als je zo'n airco hebt wat aan je huis hangt en niet met een buis uit je raam moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |