Ja, ik ga wel met de schoenquote:
Waleukquote:
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodjequote:
Goed voor de stapjes zusquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend zijn mijn twee pakketjes naar het verste pakketpunt gebrachtWelja, waarom ook niet
Daarom pakketjes die in de brievenbus passenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel met de schoen
[..]
Waleuk
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de spiegeleitjes kwamen een beetje omhoog bij het zien van die beschimmelde noodles op een broodje
quote:
1.725 vandaag en ik heb geen zinquote:
Zul je zien dat ze straks als een malle verkopen vanwege de twijfelachtige naamquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
Dan maak je dat maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
1.725 vandaag en ik heb geen zin
Nee, ga ik niet redden.quote:
Ja, zou handiger zijn idd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom pakketjes die in de brievenbus passen
(mijn geluk kennende eindigt deze ook op een pakketpunt)
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal ze gaan vertellen dat ze het beter "strontkleurige kuilgrasbol" kunnen noemen.
Reken anders ook even uit hoeveel dukaten het waren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Hmm, dit is eigenlijk helemaal geen slecht idee. We hebben al een box voor pakketjes, maar een grotere zou geen kwaad kunnen.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hang nu bijna een uur in de wacht bij KLM.
Zou er überhaupt iemand werken vandaag?
quote:
Waarom moet je KLM spreken?quote:
waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hang nu bijna een uur in de wacht bij KLM.
Zou er überhaupt iemand werken vandaag?
Sta je in deze rij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
In Duitsland en gelijk volop zon.
Ik wilde ze fijne feestdagen wensenquote:
Nou ja er gaat wel onnodig veel werk in zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En gewoon 7 gulden 70 ervoor vragen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |