NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ers in beeld:SPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: Gretzl2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gifjes en afbeeldingen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef alopio het volgende:
Jammer dat mijn stemplaat Lords of the Boards er niet instaat
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een keer in een apres-ski barretje waar wat gezapige muziek was, dus ik vroeg Lord of the Boards aan. Alles ging helemaal los
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ging over Lord of the Board maar maakt niet uit:
[..]
Met als aanvulling: Er was een Nederlands chickie daar met haar vader, nou uiteindelijk heb ik met die vader helemaal lopen rocken op dat nummer en stond zij erbij en keek ernaar.
die is leukerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef alopio het volgende:
Maar dat is gewoon stiltequote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef Kopiko het volgende:
Denk dat ik liever @:ieniminimuis hoor zingen.
Heb een brede muzieksmaak, maar heb dit jaar alleen op vrouwen gestemd.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef Evenstar het volgende:
[ [url=om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[ [url=Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[ [url=Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1490quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kun je nog steeds inzetten bij welk nummer uit de top 2000 ik wel weer fatsoenlijk kan meezingen.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat (behalve Nederland)
Beste nummer, op gestemd als vrije keuze maar komt er nooit in natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Lord of the Boards blijft ook sterk trouwens
Oepsquote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef alopio het volgende:
![]()
Ik zou naar Guano Apes gaan afgelopen voorjaar
Uitgesteld tot 2026
Die is ook tof, maar ik heb wel strategisch gestemd.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef alopio het volgende:
Ik zag het en dacht: waarom stem ik daar niet op? Mijn jeugdquote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb een brede muzieksmaak, maar heb dit jaar alleen op vrouwen gestemd.
Hoe vaak is dat vandaag al geconstateerd\?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Vind deze persoonlijk wel fijner dan Lord of the Boards
ik ga niet tellen als je het niet erg vindt...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat vandaag al geconstateerd\?
Te weinig.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat vandaag al geconstateerd\?
Guano Apes is wel lekker gesandwiched jaquote:
Oh dan klinkt het niet zo kut dat je hem te lijf wil gaan met iets bots?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet haten op Goodbye my lover![]()
Je moet dat een keertje live gezien hebben dan wel door James zelf, dan wel door Gale en Greet.
James Bluntquote:Jamie Cullum, Jamie Lidell, James Blunt, James Morrison, James Bay, James TW, James Arthur, Gavin James, Jack Johnson, Jason Mraz, John Legend, John Mayer, Jonathan Jeremiah + Jon Allen, James Vincent McMorrow, een heleboel potten nat
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe elk jaar Lords of the Boards, en mens mag hopenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Die is ook tof, maar ik heb wel strategisch gestemd.
Ik ben niet boos, maar...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga niet tellen als je het niet erg vindt...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die is tussen 00:00 - 01:00 toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik besef nu ik van Inkel hoor dat hij Porcupine Tree gaat draaien. Hier schrik ik wel van.
Zo tweestemmig vals. Dat wil niemand missenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet haten op Goodbye my lover![]()
Je moet dat een keertje live gezien hebben dan wel door James zelf, dan wel door Gale en Greet.
Ik zeg maar niksquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Deze wil je wel aanpakken met iets bots ja ....
Ja mijn emotie is hier boosquote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen mogen ook emoties hebben
Het was een ervaring.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zo tweestemmig vals. Dat wil niemand missen
De running order van het ESF is er niets bij!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Guano Apes is wel lekker gesandwiched ja
Hoeven ze er nog niet met een piepstem over te gaan zingen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Na een blunt krijg je daar inderdaad wel zin in.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Tussle266 het volgende:
Hamburgertje zou er wel in gaan trouwens.
Van de gourmetquote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Tussle266 het volgende:
Gelukkig zingt James zelf ook tegen het randje van het zuiverequote:
Vanmiddag nog gegetenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Tussle266 het volgende:
Woede is een emotie.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik die kennen?quote:
Björkmann zit weer aan de knoppen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De running order van het ESF is er niets bij!
Zingt Evenstar dit niet elke ochtend als je gaat werken?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoeven ze er nog niet met een piepstem over te gaan zingen.
Lekkahquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA STEMPLAAT
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze
O ja, gelukkig wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nee die is tussen 00:00 - 01:00 toch?
Heb er niet op gestemd maar vind het wel een mooi nummerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij stemt ook serieus op alles wat ik kut vind he
NEIL GODquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik leerde SP kennen in Italië toen ze Bullet With Butterfly Wings draaiden op de radio. Genoteerd, thuis playlist van die radiozender opgezocht, alles in het Italiaans natuurlijk...
Ik wacht in spanning af. Zal wel iets recents zijn, alle oude meuk ken ik wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Even blijven zitten nog, zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zingt Evenstar dit niet elke ochtend als je gaat werken?
Ik heb net gehuild omdat ik met m'n kids voor het eerst Home Alone heb gekeken en het einde zo mooi was.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met gevoelige emoties zijn cool
Weer iemand die stem kwijt is.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof dat dit ook een stemplaat was
Youngquote:
Jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild omdat ik met m'n kids voor het eerst Home Alone heb gekeken en het einde zo mooi was.
Telt dat?
Als ik het zou doen zou zij terugkomen met papieren om te scheidenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zingt Evenstar dit niet elke ochtend als je gaat werken?
Ik zie een themaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA STEMPLAAT
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze
Ik kijk nooit naar de AYNIL kerst special omdat ik dan altijd moet janken...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leerde SP kennen toen Jan Marijnissen campagne voerde.quote:
waarom stem je dan op een andere?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb op Tonight, Tonight gestemd, maar vind deze leuker.
Die is ook wel erg lekker hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Redstem gok ikquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom stem je dan op een andere?
Ik ook. Bij de aankondiging al.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de AYNIL kerst special omdat ik dan altijd moet janken...![]()
Ik kan Chop Suey en Crocodile Rock ook niet meer horen zonder de ander erbij te denken.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik hoor nu automatisch Loverboy als ik dit nummer hoor hè
We hielden ons allemaal inquote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leerde SP kennen toen Jan Marijnissen campagne voerde.
Ik hoor dan liever Tonight's the Night.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kun je nog steeds inzetten bij welk nummer uit de top 2000 ik wel weer fatsoenlijk kan meezingen.
uiteraardSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaatquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Stereophonics komt vannacht he?
Ik bij het lezen van deze posts alquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de aankondiging al.
Da's bijzonder.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dakotaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaat
Allebei.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? De bronnen zijn het niet helemaal eens met elkaar
God ja die Fly Away versie van mquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan Chop Suey en Crocodile Rock ook niet meer horen zonder de ander erbij te denken.
Of Fly Away van Lenny Kravitz
Het is Homer Simpson, smiling politelyquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? De bronnen zijn het niet helemaal eens met elkaar
Allebei de noteringen alquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaat
jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Denk dat dat bij Radio 2 ook jaarlijks wisselt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
ach prima zo tussendoorquote:
Je kan op Gene Simmons haten wat je wilt, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft er lekkere baslijntjes tussen zitten.quote:
Het staat er toch echt 26 december tussen 2 en 3quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is een nacht of vijf te vroeg
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef Zorro het volgende:
KISS toen KISS nog... of ja eigenlijk al niet meer KISS was.
Deze is wel beter dan I was made for loving you.
Misschien morgenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Stereophonics komt vannacht he?
Zeker niet het beste van Kiss, maar dit is wel jeugdsentimentquote:
Oh dat sowieso, beter dan heel veel andere nummers in de Top 2000quote:
Op de ene albumhoes staat The Smashing Pumpkins en op de andere Smashing Pumpkins...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Sorry, dat kan mijn autisme niet aan.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom stem je dan op een andere?
quote:
Beter dan dat baggernummer van Stevie God van zonetquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, beter dan heel veel andere nummers in de Top 2000Kabbelt lekker weg.
Staat die er niet in?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Opzich kan Rock and Roll All Nite er ook nog wel bij.
Ik ga ze dan beiden missen vermoed ikquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Erg, he? Als je tot 3 uur luistert, heb je ze allebei al gehad. Nederland is een...
Nee, dan zouden er 2001 nummers in de lijst staan.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Beter dan een hoop van wat er nog moet komenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beter dan dat baggernummer van Stevie God van zonet
ook dat ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Beter dan een hoop van wat er nog moet komen
And have a wonderful... timequote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Godver, ze weten het zelf dus ook niet eens. Dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de ene albumhoes staat The Smashing Pumpkins en op de andere Smashing Pumpkins...
Nee en Detroit Rock City, sowieso de beste, was vannacht al zie ikquote:
Ik weet wel een paar nummers die ingeruild mogen worden, hoor!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan zouden er 2001 nummers in de lijst staan.
Is al flink gestegen, standaard zo rond 1850quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt 26 december tussen 2 en 3
De post die je wist die ging komen.quote:
ik vind dat je je voorzichtig uitdrukt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is sws wat overrated.
Meh.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Live is Volbeat toch echt wel een stukje beter dan op album vind ik.
Dit is een keer niet het liedje inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan deze van Volbeat nog wel hebben. Er zit in ieder geval wat meer melodie in bij deze.
Hear hear, proostquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wakker blijven is wel makkelijker met een fles wijn
Blijft briljant dat Henk daar gewoon aan meegewerkt heeftquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moet bij KISS altijd denken aan Corpse Paint Piet.undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Persoonlijk vind ik de nummers die in de Top2000 staan en op de radio komen echt bij de onderste 25% van de beste nummers van Volbeat zitten, dus dat helpt ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
YeeHaaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.
Dan is ie leeg.quote:
Na de derde fles wordt het vaak wat lastigerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wakker blijven is wel makkelijker met een fles wijn
Anders klinkt hij Deens wil je ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.
Welke andere zijn er dan? Mew maar verder geen idee.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef ShinyStar het volgende:
Mijn favoriete band vernoemd naar een Pokémon
Nee dat zeg ik.quote:
quote:1704 Overture (Tommy) The Who
1703 The Drugs Don't Work The Verve
1702 Memory Remains Metallica
1701 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys
1700 Flappie Youp van 't Hek
1699 Green Eyes Coldplay
1698 Everytime I Think Of You The Babys
1697 She's Leaving Home The Beatles
1696 In Your Eyes Peter Gabriel
1695 La Vie Est Belle Diggy Dex & Vali
1694 Heaven Can Wait Meat Loaf
1693 New York Minute Don Henley
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Volbeat is een beetje alsof de RedNecks proberen iets van rock te maken ofzo en dan proberen niet country te klinken
Snorlaxquote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke andere zijn er dan? Mew maar verder geen idee.
Dat heb ik bij heel veel muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, snap deze ook niet helemaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat deze nu ineens nieuw binnen komt toch
FortaRock toevallig?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer 8 en 13 jaar geleden dat ik ze live zag. Waar blijft de tijd.
Flappie heb ik al gedeeltelijk gehoord tijdens de kerstbingo vanavond.quote:
De fles is nooit in huis muis geweestquote:
Pinkpop en Graspop.quote:
Buiten gedronken op de stoepquote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De fles is nooit in huis muis geweest
Flappie is hier al op.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flappie heb ik al gedeeltelijk gehoord tijdens de kerstbingo vanavond.
Ditquote:
Nog een keertje gezien toen ik in de kleine zaal van een venue was en tussen de twee bands in even naar de grote zaal ben geglipt.quote:
Nooit? Echt?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat hier aan de hand is.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga toch geen kerstmuziek stemmen voor de Top 2000quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Want je had het hok toch dichtgedaan?
Nou ik denk dat ie na al die jaren niet heel lekker meer smaakt.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef EDMAN- het volgende:
de rest ken ik niet
Jammer dat dat laatste nummer geen DAB meer kan krijgen.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef peaceman het volgende:
1704 Overture (Tommy) The Who![]()
![]()
1703 The Drugs Don't Work The Verve![]()
1702 Memory Remains Metallica![]()
1701 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys![]()
1700 Flappie Youp van 't Hek![]()
1699 Green Eyes Coldplay![]()
1698 Everytime I Think Of You The Babys![]()
![]()
1697 She's Leaving Home The Beatles![]()
1696 In Your Eyes Peter Gabriel![]()
1695 La Vie Est Belle Diggy Dex & Vali![]()
1694 Heaven Can Wait Meat Loaf![]()
Mee schreeuwen met de Backstreet Boys.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
over ken ik niet gesproken ... waar is onze "dit ken ik niet" user .....quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef EDMAN- het volgende:
de rest ken ik niet
Ok, backstreet boys ja.quote:
Maar als ik zie wat er aankomt, is degene die dat zei enigszins in de war.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat er een mooi uurtje aankomt…
Heb je nog andere leuke feitjes over dat nummer?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat dat laatste nummer geen DAB meer kan krijgen.
Interessante keuze, vind hem ook wel mooi maar Metallica heeft nog wel een paar andere mooie tragere nummers gemaakt. Orion is denk ik mijn favoriet, als die meetelt.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef Evenstar het volgende:
Mijn favoriete "wat tragere" Metallica zo
Vooral live is Memory Remains genieten.
Ik ben echt Flappie moe, maar dat was wel erg goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Flappie werd toch weer magistraal gedaan door Youp deze week in het Glazen Huis
Staat dat hele album van Meatloaf nu in de lijst?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop