Ik ook. Bij de aankondiging al.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de AYNIL kerst special omdat ik dan altijd moet janken...![]()
Ik kan Chop Suey en Crocodile Rock ook niet meer horen zonder de ander erbij te denken.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik hoor nu automatisch Loverboy als ik dit nummer hoor hè
We hielden ons allemaal inquote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leerde SP kennen toen Jan Marijnissen campagne voerde.
Ik hoor dan liever Tonight's the Night.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb op Tonight, Tonight gestemd, maar vind deze leuker.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kun je nog steeds inzetten bij welk nummer uit de top 2000 ik wel weer fatsoenlijk kan meezingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uiteraard![]()
#karaokeplaatjeBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaatquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Stereophonics komt vannacht he?
Ik bij het lezen van deze posts alquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de aankondiging al.
Da's bijzonder.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb op Tonight, Tonight gestemd, maar vind deze leuker.
Dakotaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaat
Allebei.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? De bronnen zijn het niet helemaal eens met elkaar
God ja die Fly Away versie van mquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan Chop Suey en Crocodile Rock ook niet meer horen zonder de ander erbij te denken.
Of Fly Away van Lenny Kravitz
Het is Homer Simpson, smiling politelyquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? De bronnen zijn het niet helemaal eens met elkaar
Allebei de noteringen alquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Welk nummer? Maybe Tomorrow is een stemplaat
jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Denk dat dat bij Radio 2 ook jaarlijks wisselt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
ach prima zo tussendoorquote:
Je kan op Gene Simmons haten wat je wilt, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft er lekkere baslijntjes tussen zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |