SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Whiskey is het lekkerst door een gootsteen.
quote:Komend uur: hoopgevende start, stompzinnig huilen en vasthouden erna...
1815 Steppin' Out Joe Jackson 7
1814 It's A Man's Man's Man's World James Brown 7
1813 Despacito Luis Fonsi ft. Daddy Yankee 4
1812 Can't Get It Out Of My Head Electric Light Orchestra 7
1811 Way Down We Go Kaleo ?
1810 Love Rears Its Ugly Head Living Colour 7
1809 Sound Of The Screaming Day Golden Earrings 4,5
1808 Mandy Barry Manilow 4
1807 Bullet With Butterfly Wings The Smashing Pumpkins 4,5
1806 Foolish Games Jewel 4
1805 Harder Better Faster Stronger Daft Punk 5
1804 Diamonds Rihanna 4
1803 Hou Vol Hou Vast Bløf 3,5
1802 Cry Me A River Justin Timberlake 4
Ze heeft gelijk.... het is namelijk whiskyquote:
Die mag ook wel weer opflikkeren uit de lijst a la Gangnam Style.quote:
Zag net ook dat die er zo aankomt. Dan mute ik m'n speakers even. De spa cito trek ik echt niet.quote:
jaaaaquote:Op woensdag 25 december 2019 22:59 schreef djenneke het volgende:
Sorry mensen, ben even aan het dansen
Gaat denk ik ook wel gebeurenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die mag ook wel weer opflikkeren uit de lijst a la Gangnam Style.
heb je een andere zender op ?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:59 schreef djenneke het volgende:
Sorry mensen, ben even aan het dansen
Ideale plaspauze voor mijquote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag net ook dat die er zo aankomt. Dan mute ik m'n speakers even. De spa cito trek ik echt niet.
Das mijn 3e stemlijst nummerquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik opblijf voor Tim Hardin
Iets met vroeg opstaan enzo
ze moeten op kerstavond al beginnen, dan kunnen ze de nummers helemaal draaienquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef alopio het volgende:
Schande dat ze het afkappen, zo jammer.
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachtenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Of kut nummers afkappenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze moeten op kerstavond al beginnen, dan kunnen ze de nummers helemaal draaien
Misschien liep ik iets achter, inmiddels luister ik reclame :/quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je een andere zender op ?
Hatari had ik wel in de lijst willen meemaken.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag al Of Monsters And Men, nu Kaleo. IJsland heeft zoveel beter. Hera Björk en Sigur Rós hadden ook wel een plekje verdiend.
En als er dan toch iets van Kaleo in de lijst moet hebben ze wel wat beters dan dit wanproduct.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag al Of Monsters And Men, nu Kaleo. IJsland heeft zoveel beter. Hera Björk en Sigur Rós hadden ook wel een plekje verdiend.
Ook mijn derdequote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das mijn 3e stemlijst nummer
Dat had ook wel gemogenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hatari had ik wel in de lijst willen meemaken.
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Tim Hardin mag je niet missen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Na dit liedje heb ik eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om iets van Kaleo te luisteren. Mis ik heel veel of valt het wel mee?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En als er dan toch iets van Kaleo in de lijst moet hebben ze wel wat beters dan dit wanproduct.
Ja dat gevoel ik precies ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachten
Echt een moker van een plaat. Stond er pas een paar jaar geleden voor het eerst in.quote:
Ik Blue Hotelquote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook mijn derde
Ik had alleen Otis redding al gemist
Hera Björk, niet Björk! Een groot verschilquote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.
Hij stapt echt bijna uit de lijst.quote:
Je vergat: Kots!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.
Jaquote:
O sorry. Mijn nederige excuses. Mijn onwentdheid betreffende de IJslandse muziek is groot merk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hera Björk, niet Björk! Een groot verschil
Blue Hotelquote:
Ze hebben een nummer in hun eigen taal dat meer dan de moeite waard is. Vor i vaklaskogi of iets in die geest.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Na dit liedje heb ik eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om iets van Kaleo te luisteren. Mis ik heel veel of valt het wel mee?
Ook op gestemd. Helaas moeten missen vandaag.quote:
Goede toevoegingquote:
Ik verbaas me er ook elke keer weer overquote:Op woensdag 25 december 2019 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja
Maar ja, wansmaak Nederland he?
Mijn 1e stem nummer komt pas volgende nacht tussen 3 en 4, dat uur wel meteen 2 thoquote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook op gestemd. Helaas moeten missen vandaag.
Guano Apes heeft er nooit in gestaan zeker?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt een moker van een plaat. Stond er pas een paar jaar geleden voor het eerst in.
Aha:quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Kaleo? Kan nooit iets goeds voorspellen
quote:
Geniet van de rust.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Nou mensen, mijn whisky is alweer weggekanteld, ik ga slapen en hoop morgen een beetje fitter te zijn.
Truste allen!
Trustequote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Nou mensen, mijn whisky is alweer weggekanteld, ik ga slapen en hoop morgen een beetje fitter te zijn.
Truste allen!
Ik dacht van niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Guano Apes heeft er nooit in gestaan zeker?
Slaap lekker Z!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Truste allen!
Mijn laatste stemlijstgenot komt maximaal overmorgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens checken wanneer mijn eerste stemlijstnummer ten tonele verschijnt.
Ook op gestemdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachten
Schande.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn favorieten gezet en ga hem in het nieuwe jaar luisteren! Net als o.a. een album van Bauhaus.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben een nummer in hun eigen taal dat meer dan de moeite waard is. Vor i vaklaskogi of iets in die geest.
Guano Apes, bestaan die nog? Zelfs nog 2x live gezien op een festival. Wel helemaal te gek toen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je jouw lijst nog bij de hand? Ben wel benieuwd naar je keuzes.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Open Your Eyes en Lord of the Boardsquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eerste (Eels) is al voorbij gekomenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Lords of the Boards wat een bazen nummer zegquote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Open Your Eyes en Lord of the Boards
Stond een keer in een apres-ski barretje waar wat gezapige muziek was, dus ik vroeg Lord of the Boards aan. Alles ging helemaal losquote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Open Your Eyes en Lord of the Boards
Godver.....quote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
Rob Geus' favoriete nummer, heb ik ergens gehoord.
23 van mijn keuzes staan in de Top 1000quote:Op woensdag 25 december 2019 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste stemlijstgenot komt maximaal overmorgen.
Deze kan altijd.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
kan deze nog wel in het kader van #metoo ?
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
Rob Geus' favoriete nummer, heb ik ergens gehoord.
Toen sneeuwvlokjes alleen nog in winter voorkwamenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
kan deze nog wel in het kader van #metoo ?
quote:
MeTop2000quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Feministen kom er maar in....
Straks ook verboden dit nummer
Als vrouwen geen stemrecht hadden, zag die Top2000 er veel beter uitquote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wat je krijgt als je geen man's world creeert en ook vrouwen laat stemmen...
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wat je krijgt als je geen man's world creeert en ook vrouwen laat stemmen...
Als iets 6.5 miljard + views heeft op Youtube mag het van mij best in het lijstje hoorquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als vrouwen geen stemrecht hadden, zag die Top2000 er veel beter uit
Maar maar ik had gewoon braaf op Tim Hardin gestemdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als vrouwen geen stemrecht hadden, zag die Top2000 er veel beter uit
+1quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, zit meteen in mn geheugen geprentquote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef TheVulture het volgende:
je kan hier trouwens ook SAR PAS SI O op zingen
Als ie net zo snel zakt als dit jaar is dat volgend jaar al gebeurdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
snel naar de uitgang hiermee svp
Prut!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb maar een Grimbergen tripel ingeschonken.
Beatles ja?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als iets 6.5 miljard + views heeft op Youtube mag het van mij best in het lijstje hoorBeter dan Blof, Coldplay, veel Beatles nummers etc
Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night // 175quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te vertellen dat ik dit jaar slecht 1x twee nummers heb die na elkaar worden gedraaid (vorig jaar 2x het geval). Gaat dit jaar om In-a-gadda-da-vida op 1100 en Eve of the war op 1099.
Wel nog Alice in Chains op 759 en Prodigy op 757.
Ik snapte hetquote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
En ja, prut = proost. Niet dat het bier prut is.
Deze is wel heel ver gezocht. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar heet het stadion van Heracles Desp Asito stadion.
Neenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als iets 6.5 miljard + views heeft op Youtube mag het van mij best in het lijstje hoorBeter dan Blof, Coldplay, veel Beatles nummers etc
Ja, wat mij betreft wel. Van die miljoenmiljard Beatles nummer in de Top2000 verdienen er hooguit 4 of 5 er in te staan.quote:
Hey riazopquote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
7.156.465.889.123.565.124 views op joeptjoep
nummer 9?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hoog zo'n nummer zou staan als dit in juli was
Gofferquote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar heet het stadion van Heracles Desp Asito stadion.
Smerige casual.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb maar een Grimbergen tripel ingeschonken.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Op alle liedjes van ELO willen stemmen en dan de titel verkeerd zeggen
Ja, dat dus.quote:
Eve of the War-genot _0_.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te vertellen dat ik dit jaar slecht 1x twee nummers heb die na elkaar worden gedraaid (vorig jaar 2x het geval). Gaat dit jaar om In-a-gadda-da-vida op 1100 en Eve of the war op 1099.
Wel nog Alice in Chains op 759 en Prodigy op 757.
Ze kon het niet uit haar hoofdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Op alle liedjes van ELO willen stemmen en dan de titel verkeerd zeggen
Dit dusquote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik vergeet altijd dat ELO bestaat. Hebben toch best mooie nummers gemaakt
Groot brein Oscar.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze kon het niet uit haar hoofd
See what I did there
Ik niet, Mr. Blue Sky is een instaklassieker.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
See what I did there
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbalquote:Op woensdag 25 december 2019 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer doet me denken aan het feit dat ik soms een nummer in mijn hoofd heb die ik eigenlijk liever niet in mijn hoofd wil hebben.
Raptopic user die altijd strooit met youtube views voor kutrapnummers. Nederlandstalig.quote:
Leuke plaat. Bert en Ernie goden.quote:
Bert en Ernie Kerstwind genotquote:
Zoals Verre Kerst van de Tokkies.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer doet me denken aan het feit dat ik soms een nummer in mijn hoofd heb die ik eigenlijk liever niet in mijn hoofd wil hebben.
Ik ben een kerstbal is echt een jeugdklassieker van mij.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Bert en Ernie horen wel in de top2000, meer dan Despacito
Beter dan een ei-man, kuukukuchu.quote:
Morgenavond komen er twee voorbij, ik heb er vanochtend eentje gemist (The Blower’s daughterquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Volgend jaar viert ze dat zonder een solonotering in de top 2000quote:
Damien is zo goed hequote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgenavond komen er twee voorbij, ik heb er vanochtend eentje gemist (The Blower’s daughter) . De meesten komen over een paar dagen.
Deze moet er echt terug inquote:
Dit jaar nog een nieuw album uitgekomen. Jeff Lynne's ELO zeg maar. De enige die het anno nu nog bestiert. Nog altijd de klassieke ELO-sound.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
Aha!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raptopic user die altijd strooit met youtube views voor kutrapnummers. Nederlandstalig.
Dat dacht ik na 3 seconde al.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit dan weer een mindere ELO. Zanikt maar een beetje door.
Arnie nu op RTL8 btw.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Bert en Ernie horen wel in de top2000
ik ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:21 schreef ok01 het volgende:
Ik was even vergeten dat dit nummer bestond
Ze hebben mijn favoriete nummer gemaakt dus ik vergeet ze niet. Vreemd genoeg heb ik behalve It’s a living thing verder niet echt veel met hun nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
IJslandersquote:
staat opzich wel prima op 1811.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef peaceman het volgende:
best een leuk nummer en best een goede band, maar of het in de lijst hoort? mwah
ja dat welquote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat opzich wel prima op 1811.
Mr. Bojangles van Sammy tussen 9 en 10quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Vandaag helaas weinig mee kunnen krijgen van de lijst. Maar even kijken voor welk uur ik morgenvroeg m'n wekker weer zet.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen wel echt een godenplaat: Love Rears Its Ugly Head![]()
![]()
9 klinkt op zich wel degelijk als opsta-uurtje.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mr. Bojangles van Sammy tussen 9 en 10
daar heb ik op gestemdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Sjors 2.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
James Brown is vandaag 13 jaar geleden overleden.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga ik me ook op richten.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
9 klinkt op zich wel degelijk als opsta-uurtje.
Met mijn werk ritme van tegenwoordig ben ik dan waarschijnlijk al 3 uur wakkerquote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
9 klinkt op zich wel degelijk als opsta-uurtje.
2 jaar geleden, een minuut over 12. Scorpion17 bracht ons allen het nieuws.quote:
En Rob Out.quote:
Dat vraag ik me ook heel erg af. Ik ben ontzettende Kaleo liefhebber, maar dat is nadat ik toevallig op Spotify tegenkwam. Vorig jaar zag ik dat het in de top 2000 stond en ik was verbaasd waar dit nou vandaan kwam idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef matthijst het volgende:
Op zich wel een aardig nummer, maar waar hoor je dit.
En waar horen zoveel mensen 't dat het in de top 2000 komt.
Die is ook gewoon veel beter. Die gitaarsolo is echt puur genot.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze is leuk, maar vind Cult of Personality stiekem leuker
Het is dat ik dat terrein een graftakkenbende vindt, anders had ik toch bijna een kaart gekochtquote:
Platgedraaid op 3FM en Radio 2quote:Op woensdag 25 december 2019 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook heel erg af. Ik ben ontzettende Kaleo liefhebber, maar dat is nadat ik toevallig op Spotify tegenkwam. Vorig jaar zag ik dat het in de top 2000 stond en ik was verbaasd waar dit nou vandaan kwam idd.
Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk al even wakker. Ultravox mag ik zeker niet missen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt, ik vergeet het nooit. “Waar was jij toen?” In deze reeks, niksvermoedend, tot Scorpion_17 even de sfeer kwam bederven, rotjoch.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar geleden, een minuut over 12. Scorpion17 bracht ons allen het nieuws.
Vond wel te doen, maar zondag te druk.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik dat terrein een graftakkenbende vindt, anders had ik toch bijna een kaart gekocht
Bert met zijn ballengezichtquote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbal is echt een jeugdklassieker van mij.
dit jaar nietquote:Op woensdag 25 december 2019 23:27 schreef jrwl het volgende:
iemand nog gestemd op Chesney Hawkes - I ammmmmm the one and onlyyyyyy?
Niet genoeg mensen gelukkigquote:Op woensdag 25 december 2019 23:27 schreef jrwl het volgende:
iemand nog gestemd op Chesney Hawkes - I ammmmmm the one and onlyyyyyy?
Die was het effe helemaal kwijt.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vergeet het nooit. “Waar was jij toen?” In deze reeks, niksvermoedend, tot Scorpion_17 even de sfeer kwam bederven, rotjoch.Daarna wel meteen afreageren op het gekluns en gehakkel van Evelien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |