Das mijn 3e stemlijst nummerquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik opblijf voor Tim Hardin
Iets met vroeg opstaan enzo
ze moeten op kerstavond al beginnen, dan kunnen ze de nummers helemaal draaienquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef alopio het volgende:
Schande dat ze het afkappen, zo jammer.
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachtenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Of kut nummers afkappenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze moeten op kerstavond al beginnen, dan kunnen ze de nummers helemaal draaien
Misschien liep ik iets achter, inmiddels luister ik reclame :/quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je een andere zender op ?
Hatari had ik wel in de lijst willen meemaken.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag al Of Monsters And Men, nu Kaleo. IJsland heeft zoveel beter. Hera Björk en Sigur Rós hadden ook wel een plekje verdiend.
En als er dan toch iets van Kaleo in de lijst moet hebben ze wel wat beters dan dit wanproduct.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Vanmiddag al Of Monsters And Men, nu Kaleo. IJsland heeft zoveel beter. Hera Björk en Sigur Rós hadden ook wel een plekje verdiend.
Ook mijn derdequote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das mijn 3e stemlijst nummer
Dat had ook wel gemogenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hatari had ik wel in de lijst willen meemaken.
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Tim Hardin mag je niet missen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |