Ook op gestemdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachten
Schande.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Guano Apes heeft er nooit in gestaan zeker?
Ik heb hem bij mijn favorieten gezet en ga hem in het nieuwe jaar luisteren! Net als o.a. een album van Bauhaus.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben een nummer in hun eigen taal dat meer dan de moeite waard is. Vor i vaklaskogi of iets in die geest.
Guano Apes, bestaan die nog? Zelfs nog 2x live gezien op een festival. Wel helemaal te gek toen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je jouw lijst nog bij de hand? Ben wel benieuwd naar je keuzes.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens checken wanneer mijn eerste stemlijstnummer ten tonele verschijnt.
Open Your Eyes en Lord of the Boardsquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eerste (Eels) is al voorbij gekomenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens checken wanneer mijn eerste stemlijstnummer ten tonele verschijnt.
Lords of the Boards wat een bazen nummer zegquote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Open Your Eyes en Lord of the Boards
Stond een keer in een apres-ski barretje waar wat gezapige muziek was, dus ik vroeg Lord of the Boards aan. Alles ging helemaal losquote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Open Your Eyes en Lord of the Boards
Godver.....quote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
Rob Geus' favoriete nummer, heb ik ergens gehoord.
23 van mijn keuzes staan in de Top 1000quote:Op woensdag 25 december 2019 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste stemlijstgenot komt maximaal overmorgen.
Deze kan altijd.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
kan deze nog wel in het kader van #metoo ?
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
Rob Geus' favoriete nummer, heb ik ergens gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |