Na dit liedje heb ik eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om iets van Kaleo te luisteren. Mis ik heel veel of valt het wel mee?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En als er dan toch iets van Kaleo in de lijst moet hebben ze wel wat beters dan dit wanproduct.
Ja dat gevoel ik precies ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Tim Hardin is toch een beetje de onofficiële FOK steunplaat geworden. Voel me bijna verplicht om er op te wachten
Echt een moker van een plaat. Stond er pas een paar jaar geleden voor het eerst in.quote:
Ik Blue Hotelquote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook mijn derde
Ik had alleen Otis redding al gemist
Hera Björk, niet Björk! Een groot verschilquote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.
Hij stapt echt bijna uit de lijst.quote:
Je vergat: Kots!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bjork, spaar me. Nee. Nooit. Never. Gadver.
Jaquote:
O sorry. Mijn nederige excuses. Mijn onwentdheid betreffende de IJslandse muziek is groot merk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hera Björk, niet Björk! Een groot verschil
Blue Hotelquote:
Ze hebben een nummer in hun eigen taal dat meer dan de moeite waard is. Vor i vaklaskogi of iets in die geest.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Na dit liedje heb ik eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om iets van Kaleo te luisteren. Mis ik heel veel of valt het wel mee?
Ook op gestemd. Helaas moeten missen vandaag.quote:
Goede toevoegingquote:
Ik verbaas me er ook elke keer weer overquote:Op woensdag 25 december 2019 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja
Maar ja, wansmaak Nederland he?
Mijn 1e stem nummer komt pas volgende nacht tussen 3 en 4, dat uur wel meteen 2 thoquote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook op gestemd. Helaas moeten missen vandaag.
Guano Apes heeft er nooit in gestaan zeker?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt een moker van een plaat. Stond er pas een paar jaar geleden voor het eerst in.
Aha:quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Kaleo? Kan nooit iets goeds voorspellen
quote:
Geniet van de rust.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Nou mensen, mijn whisky is alweer weggekanteld, ik ga slapen en hoop morgen een beetje fitter te zijn.
Truste allen!
Trustequote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Nou mensen, mijn whisky is alweer weggekanteld, ik ga slapen en hoop morgen een beetje fitter te zijn.
Truste allen!
Ik dacht van niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Guano Apes heeft er nooit in gestaan zeker?
Slaap lekker Z!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Zorro het volgende:
Truste allen!
Mijn laatste stemlijstgenot komt maximaal overmorgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens checken wanneer mijn eerste stemlijstnummer ten tonele verschijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |