Damien is zo goed hequote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgenavond komen er twee voorbij, ik heb er vanochtend eentje gemist (The Blower’s daughter) . De meesten komen over een paar dagen.
Deze moet er echt terug inquote:
Dit jaar nog een nieuw album uitgekomen. Jeff Lynne's ELO zeg maar. De enige die het anno nu nog bestiert. Nog altijd de klassieke ELO-sound.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik vergeet altijd dat ELO bestaat. Hebben toch best mooie nummers gemaakt
Aha!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raptopic user die altijd strooit met youtube views voor kutrapnummers. Nederlandstalig.
Dat dacht ik na 3 seconde al.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit dan weer een mindere ELO. Zanikt maar een beetje door.
Arnie nu op RTL8 btw.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Bert en Ernie horen wel in de top2000
ik ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:21 schreef ok01 het volgende:
Ik was even vergeten dat dit nummer bestond
Ze hebben mijn favoriete nummer gemaakt dus ik vergeet ze niet. Vreemd genoeg heb ik behalve It’s a living thing verder niet echt veel met hun nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik vergeet altijd dat ELO bestaat. Hebben toch best mooie nummers gemaakt
IJslandersquote:
staat opzich wel prima op 1811.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef peaceman het volgende:
best een leuk nummer en best een goede band, maar of het in de lijst hoort? mwah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |