Eve of the War-genot _0_.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te vertellen dat ik dit jaar slecht 1x twee nummers heb die na elkaar worden gedraaid (vorig jaar 2x het geval). Gaat dit jaar om In-a-gadda-da-vida op 1100 en Eve of the war op 1099.
Wel nog Alice in Chains op 759 en Prodigy op 757.
Ze kon het niet uit haar hoofdquote:Op woensdag 25 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Op alle liedjes van ELO willen stemmen en dan de titel verkeerd zeggen
Dit dusquote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik vergeet altijd dat ELO bestaat. Hebben toch best mooie nummers gemaakt
Groot brein Oscar.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze kon het niet uit haar hoofd
See what I did there
Ik niet, Mr. Blue Sky is een instaklassieker.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
See what I did there
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbalquote:Op woensdag 25 december 2019 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer doet me denken aan het feit dat ik soms een nummer in mijn hoofd heb die ik eigenlijk liever niet in mijn hoofd wil hebben.
Raptopic user die altijd strooit met youtube views voor kutrapnummers. Nederlandstalig.quote:
Leuke plaat. Bert en Ernie goden.quote:
Bert en Ernie Kerstwind genotquote:
Zoals Verre Kerst van de Tokkies.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer doet me denken aan het feit dat ik soms een nummer in mijn hoofd heb die ik eigenlijk liever niet in mijn hoofd wil hebben.
Ik ben een kerstbal is echt een jeugdklassieker van mij.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Bert en Ernie horen wel in de top2000, meer dan Despacito
Beter dan een ei-man, kuukukuchu.quote:
Morgenavond komen er twee voorbij, ik heb er vanochtend eentje gemist (The Blower’s daughterquote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens checken wanneer mijn eerste stemlijstnummer ten tonele verschijnt.
Volgend jaar viert ze dat zonder een solonotering in de top 2000quote:
Damien is zo goed hequote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgenavond komen er twee voorbij, ik heb er vanochtend eentje gemist (The Blower’s daughter) . De meesten komen over een paar dagen.
Deze moet er echt terug inquote:
Dit jaar nog een nieuw album uitgekomen. Jeff Lynne's ELO zeg maar. De enige die het anno nu nog bestiert. Nog altijd de klassieke ELO-sound.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
Aha!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raptopic user die altijd strooit met youtube views voor kutrapnummers. Nederlandstalig.
Dat dacht ik na 3 seconde al.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit dan weer een mindere ELO. Zanikt maar een beetje door.
Arnie nu op RTL8 btw.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Bert en Ernie horen wel in de top2000
ik ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:21 schreef ok01 het volgende:
Ik was even vergeten dat dit nummer bestond
Ze hebben mijn favoriete nummer gemaakt dus ik vergeet ze niet. Vreemd genoeg heb ik behalve It’s a living thing verder niet echt veel met hun nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
IJslandersquote:
staat opzich wel prima op 1811.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef peaceman het volgende:
best een leuk nummer en best een goede band, maar of het in de lijst hoort? mwah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |