abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 22:33:07 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 22:34:14 #2
3928 Ulx
pi_215914792
quote:
https://bsky.app/profile/rnssc.bsky.social/post/3ldm3wmfhm22x

Russia has issued a notice to mariners demanding that all shipping seeks permission from ita Border Guard before entering Russian territorial seas. This is in contravention of UNCLOS, which affords the right of innocent passage.

#Lawfare
Zo zo, dat zou een behoorlijke escalatie zijn. Als andere landen, bijvoorbeeld aan de Oostzee, dat ook gaan doen.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215914883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Da fuq.
Dabiq en de grote meneer cactus show in Moskou? Die kennen zelfs Fokkers nog wel.
pi_215915110
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Niet alleen uit het "mooie" Rusland. Maar hoe is het ene volk misdadig noemen precies anders dan het andere volk misdadig noemen?
Misdadig gaat me iets te ver. Maar in Iran, Syri en Oekrane komt het volk wel op tegen een misdadig regime itt de Russische bevolking.

Ze lijken de oorlog in Oekrane net zo apathisch te accepteren als de de Duitse bevolking in WOII..

Genoeg documentaires etc te vinden waarin de Duitsers ruim toegeven dat ze de holocaust zo'n beetje door de vingers zagen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215915208
5 op 1 wat die vent noemt is wel gunstig. Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat klopt.
pi_215915272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:58 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Misdadig gaat me iets te ver. Maar in Iran, Syri en Oekrane komt het volk wel op tegen een misdadig regime itt de Russische bevolking.

Ze lijken de oorlog in Oekrane net zo apathisch te accepteren als de de Duitse bevolking in WOII..

Genoeg documentaires etc te vinden waarin de Duitsers ruim toegeven dat ze de holocaust zo'n beetje door de vingers zagen.
Dat is vergelijkbaar met wat Russen ook doen. Als het regime om is, is er weer iets om in te geloven en weten ze zich weer heel goed hun geschiedenis te herinneren.

Dat systeem daar implodeert of explodeert. Oekrane kan zo die leuke slagroomtaarten daar op het Rode Plein platgooien maar die hebben blijkbaar teveel respect voor cultuurgeschiedenis, om dat te doen.
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 23:17:44 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215915295
quote:

[..]

En de Duitsers zijn ook geen misdadig volk. Ze hebben wel hele ernstige misdaden begaan ja.

Een bepaalde schilder vond andere volkeren ook misdadig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 23:18:07 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215915300
Een bepaalde kleine dictator trouwens ook nu ik er over nadenk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 23:18:07 #9
3928 Ulx
pi_215915301
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:08 schreef BEFEM het volgende:
5 op 1 wat die vent noemt is wel gunstig. Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat klopt.
Nee? De Russen rennen op machinegeweernesten af. Het boeit ze niet wat ze verliezen. Dan gaat het hard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215915373
pi_215915375
quote:

[..]

Dit is zo een dood argument. Ik zie ook graag dat het regime in Rusland valt, maar om te denken dat het zo makkelijk gaat als in Syri is naef. De rebellen in Syri hadden bezit van een redelijk groot grondgebied, een georganiseerde militaire eenheid en steun van Turkije.

De Russische bevolking start met niks. Je kunt opperen dat het Russische leger in opstand moet komen, maar de cultuur binnen het Russisch leger is keihard en extreem egalitair. Je kop daar boven het maaiveld uitsteken is daar een doodsvonnis.

Ik ontken ook niet dat er een schare aan Russen zijn die deze oorlog ondersteunen, het is alleen zo dat de voorwaarden voor een succesvolle revolutie zich vaak maar enkel laat zien en voor de Russen momenteel onmogelijk lijkt. Zelfs de opmars van Wagner werd succesvol gestut.
pi_215915408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee? De Russen rennen op machinegeweernesten af. Het boeit ze niet wat ze verliezen. Dan gaat het hard.
Je hebt teveel essays op YouTube gekeken. Het Russisch leger beschikt wel degelijk over capabele mensen, precies waarom we ze niet moeten onderschatten. Zolang je blijft beweren dat het allemaal hersenloze idioten zijn ondersteun je enkel de ontmenselijking van het Russische volk dat zich wl verzet tegen het regime.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 23:34:40 #13
3928 Ulx
pi_215915420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:31 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Je hebt teveel essays op YouTube gekeken. Het Russisch leger beschikt wel degelijk over capabele mensen, precies waarom we ze niet moeten onderschatten. Zolang je blijft beweren dat het allemaal hersenloze idioten zijn ondersteun je enkel de ontmenselijking van het Russische volk dat zich wl verzet tegen het regime.
Ik zie ze vooral meatwaves doen en voor elke vierkante kilometer terreinwinst enorme verliezen aan mankracht incasseren.

En welk verzet? Tieners die zich laten omkopen?
pi_215915455
Er wordt hier nu een semantische discussie gevoerd alsof er hier in deze topicreeksen met 'Russen' alle etnische Russen worden bedoelt. Dat is ietwat vals, volgens mij spreken de meest hier als het gaat over Russen in de oorlog daadwerkelijk over de mensen die betrokken zijn. Als we roepen dat we door Canadezen bevrijd zijn bedoel we ook niet elke etnische Canadees.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_215915494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie ze vooral meatwaves doen en voor elke vierkante kilometer terreinwinst enorme verliezen aan mankracht incasseren.

En welk verzet? Tieners die zich laten omkopen?
Meatwaves? Kijk je video's op internet met een coole techno beat er onder waarin Russen in grote aantallen worden uitgeschakeld? Ik geef het niet graag toe, maar dit is Oekraense propaganda. De muziek zit er onder zodat je minder wordt geschokt door wat je ziet. Niemand weet wat de chte situatie is op de grond. Je ziet nauwelijks videos in westerse media waarin Oekraners worden uitgeschakeld. Denk wat je wilt, maar Oekrane is op dit moment helaas niet aan de winnende hand en dit is voornamelijk de schuld van de matige steun van hun geallieerden. Een deel van van die geallieerden waarschuwen en opperen voor dialoog. Dit is niet iets wat ik ondersteun, maar met Trump in aankomst is het niet heel toevallig dat ze op deze manier de schade voor hunzelf willen beperken.

Nogmaals, ik ondersteun op geen enkele wijze de Russische invasie. Ik verdedig ze niet. Ik zie graag Oekrane winnen.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 23:46:23 #16
3928 Ulx
pi_215915509
Rostov wordt hard aangepakt door Oekraense drones.

quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmfkyqg7s2e
🦅👀 In Primorsko-Akhtarsk, where the Shaheds are launched from, the local residents just heard explosions and the work of Russian air defense.

💥 Multiple BAVOVNA in Rostov and Taganrog!
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldme3je7k224
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ldm7ch7yzc2y
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldme3jdypc24
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 23:47:53 #17
3928 Ulx
pi_215915519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:44 schreef FreezePop het volgende:
Meatwaves? Kijk je video's op internet met een coole techno beat er onder waarin Russen in grote aantallen worden uitgeschakeld? Ik geef het niet graag toe, maar dit is Oekraense propaganda.
Als ze geen enorme verliezen zouden lijden zouden er geen Norks nodig zijn.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 december 2024 @ 23:52:19 #18
3928 Ulx
pi_215915546
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmcxeg5ic24

Ah, de thermietdrones worden nog steeds gebruikt om Russische posities te verwarmen. Ik had die al een tijdje niet gezien.
pi_215915559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als ze geen enorme verliezen zouden lijden zouden er geen Norks nodig zijn.
Rusland heeft maar ongeveer 100 miljoen meer inwoners, dus dit is niets anders dan tactiek. Lijden ze enorme verliezen? Ja. Kunnen ze dit toelaten? Ja, en ze hebben ook nog Noord-Koreanen gevonden om dit voor hun te doen.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 00:01:11 #20
3928 Ulx
pi_215915585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:56 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Rusland heeft maar ongeveer 110 miljoen meer inwoners, dus dit is niets anders dan tactiek. Lijden ze enorme verliezen? Ja. Kunnen ze dit toelaten? Ja, en ze hebben ook nog Noord-Koreanen gevonden om dit voor hun te doen.
Rusland heeft geen 140 miljoen inwoners. Die cijfers zijn door districten vervalst om zo meer geld uit Moskou te krijgen. ~10-120 miljoen is een betere schatting. Dat zou ook de problemen op de arbeidsmarkt verklaren. Er is gewoon geen onbeperkte hoeveelheid soldaten die Rusland kan sturen. Dat is een mythe. Dat is kletskoek.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 00:04:05 #21
3928 Ulx
pi_215915596
Oekrane heeft ook maar gelijk een olieraffinaderij in de fik gezet. Want waarom ook niet? Ze waren toch al lekker bezig vandaag.

quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmhaukcv222
pi_215915620
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er wordt hier nu een semantische discussie gevoerd alsof er hier in deze topicreeksen met 'Russen' alle etnische Russen worden bedoelt. Dat is ietwat vals, volgens mij spreken de meest hier als het gaat over Russen in de oorlog daadwerkelijk over de mensen die betrokken zijn. Als we roepen dat we door Canadezen bevrijd zijn bedoel we ook niet elke etnische Canadees.
Ik hoop dat je met betrokken enkel de Russen bedoelt die zich vrijwillig aanmelden en de oorlog ondersteunen of onderdeel zijn van het regime. Rusland is een immens divers land waar nu ook de minderheden worden uitgebuit om oorlog te voeren voor de Russische meerderheid. De Boerjaten, Tuvans en de Kalmukken zijn sterk vertegenwoordigd in de oorlogsverliezen. De Rus zelf lijdt veel minder onder deze oorlog.
pi_215915634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Rusland heeft geen 140 miljoen inwoners. Die cijfers zijn door districten vervalst om zo meer geld uit Moskou te krijgen. ~10-120 miljoen is een betere schatting. Dat zou ook de problemen op de arbeidsmarkt verklaren. Er is gewoon geen onbeperkte hoeveelheid soldaten die Rusland kan sturen. Dat is een mythe. Dat is kletskoek.
De Verenigde Naties is het niet met je eens. Je hebt geen idee waar je het over hebt,
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 00:11:34 #24
3928 Ulx
pi_215915641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:10 schreef FreezePop het volgende:
De Verenigde Naties is het niet met je eens. Je hebt geen idee waar je het over hebt,
De VN doet geen volkstellingen.
pi_215915649
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
De VN doet geen volkstellingen.
Mijn god.
pi_215915683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:31 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Als de Oekies met een beetje steun die capabele mensen nou eens weet te bereiken met een "offer they just can't resist". Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Even wachten op bevestiging.
pi_215915690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:
Oekrane heeft ook maar gelijk een olieraffinaderij in de fik gezet. Want waarom ook niet? Ze waren toch al lekker bezig vandaag.
[..]
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmhaukcv222
Dat is het betere werk ja. Geen ziekenhuis of school. Echt de machinerie beschadigen en vertragen.
pi_215915697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
De meeste russen aan het front zullen ook opgelucht zijn als dit over is.
pi_215915710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:23 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Als de Oekies met een beetje steun die capabele mensen nou eens weet te bereiken met een "offer they just can't resist". Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Even wachten op bevestiging.
Ik weet niet of dit de oplossing is, maar zolang Oekrane de oorlog wint en het Russische regime valt ben ik tevreden.
pi_215915754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:37 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit de oplossing is, maar zolang Oekrane de oorlog wint en het Russische regime valt ben ik tevreden.
DIU heeft laten zien echt wel iets te kunnen. Als het maar heet genoeg onder de voetjes wordt in dat militair apparaat van het Kremlin.

Een Assad-je van Poetin naar land waar hij welkom is, in ruil voor overdracht van het huidige regime aan overgangsregering -zal militair zijn, maar daar kijkt het Westen wel even tijdelijk doorheen- lijkt mij voor Poetin ondertussen nog het hoogst haalbare in deze situatie en het Westen zal zich gedwee kunnen conformeren aan zoiets dergelijks.

In Den Haag is Poetin van harte welkom heb ik begrepen, maar Poetin vind het gezelliger als hij Netanyahu daar treft.

Kunnen ze gezellig verder babbelen in het Oranje Hotel.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 01:57:37 #31
3928 Ulx
pi_215915861
quote:
13s.gif Op donderdag 19 december 2024 00:12 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Mijn god.
https://www.rferl.org/a/r(...)ounted/32256506.html

Genoeg rode vlaggen om die cijfers niet te vertrouwen. Het klopt gewoon niet met wat je ziet. Ook het argument dat men geen soldaten uit de grote steden durft te sturen lijkt me onzin. Poetin heeft genoeg mogelijkheden om eventuele protesten keihard neer te slaan. Gewoon de arrestanten linea recta naar het front sturen en duidelijk maken dat de burgers achter het Kremlin moeten blijven staan want anders....

quote:
In interviews with RFE/RL, census workers confirmed that much of the data provided was fictional.

"We are being forced to falsify data, and as I understand it, this is happening on a large scale across St. Petersburg because the participation rate is very low," one census worker who asked that her name be withheld for fear of repercussions told RFE/RL's North.Realities in November 2021. "This bothers me a lot because we are being forced to do illegal things at the orders of the regional administration. As a sociologist, I know that the value of such data is zero."

Another census worker, in the southern region of Astrakhan, told a similar story. "The lists I was given had real answers for about 50 percent of the entries, while the rest had been filled in using residency-registration lists rather than actual interviews," he said on condition of anonymity. "There was no information on ethnicity, and we had to figure this out ourselves. I left it blank, so the ethnicity question was unanswered for more than half of my list. I saw another worker using a different tactic -- she guessed at the ethnicities by looking at the surnames."

Such anecdotal evidence and the census results themselves have prompted many experts to caution against using the 2021 census at all.

"I wouldn't rely much on the results of this census," sociologist and visiting professor at Canada's Carleton University Guzel Yusupova said. "Not only do members of the Tatar intelligentsia and activists in other ethnic republics have questions about it, but so also do members of the academic community."

Yakovenko stressed that polling is impossible "in totalitarian and fascist regimes."

"People take any interviewer -- a person violating their personal space and asking personal questions -- as a representative of the government or the security forces," he said. "Sociologists say up to 90 percent of people refuse to answer questions. As for the census, many don't want to answer, while others provide answers that distort reality."
pi_215915864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 01:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
https://www.rferl.org/a/r(...)ounted/32256506.html

Genoeg rode vlaggen om die cijfers niet te vertrouwen. Het klopt gewoon niet met wat je ziet. Ook het argument dat men geen soldaten uit de grote steden durft te sturen lijkt me onzin. Poetin heeft genoeg mogelijkheden om eventuele protesten keihard neer te slaan. Gewoon de arrestanten linea recta naar het front sturen en duidelijk maken dat de burgers achter het Kremlin moeten blijven staan want anders....
[..]

Poetin wilde tot nu toe geen algehele mobilisatie afkondigen. Want dan breekt wel de pleuris uit.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 02:11:49 #33
3928 Ulx
pi_215915873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 02:01 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Poetin wilde tot nu toe geen algehele mobilisatie afkondigen. Want dan breekt wel de pleuris uit.
Zegt men. Ik denk dat dat niet klopt. Het lijkt me niet dat de burgers dan ineens in opstand gaan komen. Dat doen ze nu ook niet. Ik denk eerder dat het probleem is dat er dan geen mensen meer overblijven voor in de civiele sector en de wapenfabrieken. En dat dat veel sneller problemen gaat opleveren die tot onrust zullen leiden. Poetin zal in 2022 die beslissing hebben genomen met de aanname dat Kyiv binnen no time zou vallen. Maar ja, dat gebeurde dus niet en nu is hij fucked. Want nu is het te laat voor een algehele mobilisatie, de economie trekt dat nu helemaal niet meer. Dus moeten er ergens anders soldaten worden gehaald.
pi_215915875
Waren er niet iets van 300.000 Russen die hun dienstplicht ontvlucht waren? Zoiets staat me bij maar kan het nergens even vinden snel
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 02:14:35 #35
3928 Ulx
pi_215915876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 02:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waren er niet iets van 300.000 Russen die hun dienstplicht ontvlucht waren? Zoiets staat me bij maar kan het nergens even vinden snel
Meeste zijn toch alweer teruggestuurd/teruggegaan?
pi_215915913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 02:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zegt men. Ik denk dat dat niet klopt. Het lijkt me niet dat de burgers dan ineens in opstand gaan komen. Dat doen ze nu ook niet. Ik denk eerder dat het probleem is dat er dan geen mensen meer overblijven voor in de civiele sector en de wapenfabrieken. En dat dat veel sneller problemen gaat opleveren die tot onrust zullen leiden. Poetin zal in 2022 die beslissing hebben genomen met de aanname dat Kyiv binnen no time zou vallen. Maar ja, dat gebeurde dus niet en nu is hij fucked. Want nu is het te laat voor een algehele mobilisatie, de economie trekt dat nu helemaal niet meer. Dus moeten er ergens anders soldaten worden gehaald.
Ja Ulx, andere berekeningen en inschattingen kunnen hierbij een rol hebben gespeeld, maar in de bijna drie jaar oorlog kan het Kremlin van gedachten veranderd zijn, of tot ander inzicht gekomen zijn.

Aanwezigheid van Noord-Koreanen in de Koersk regio bevalt het Westen helemaal niet. Maar als je ziet wat voor een voorraad technologie en mankracht Chinezen zouden kunnen leveren, dan schrik je toch echt wel even, als Europeaan, en als Amerikaan ook. Dan is er nog het gerucht dat Russische militaire kennis, geruild is met de Noord Koreanen. Vanaf Noord-Korea zou de VS binnen bereik kunnen liggen voor "my little rocket man" zoals Trump Kim noemde. Ga dat maar eens uitleggen aan de volgende president van de Verenigde Staten. Hoe Trump zijn fouten op buitenlands beleid uit zijn vorige termijn nog het hoofd denkt te kunnen bieden, en hoe lang daar steun voor is in Senaat en Congress.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 03:06:56 #37
3928 Ulx
pi_215915924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 02:52 schreef yessie234 het volgende:
Ja Ulx, andere berekeningen en inschattingen kunnen hierbij een rol hebben gespeeld, maar in de bijna drie jaar oorlog kan het Kremlin van gedachten veranderd zijn, of tot ander inzicht gekomen zijn.
Natuurlijk, de boel mobiliseren geeft ook nogal een signaal af naar het buitenland. Dat signaal zal Poetin liever niet hebben afgegeven. Maar ja, lieverkoekjes bakken we niet, dus was het een verkeerde beslissing. Anyway, Rusland lijkt een groter mankrachtprobleem te hebben dan Oekrane.
pi_215915936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 03:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Natuurlijk, de boel mobiliseren geeft ook nogal een signaal af naar het buitenland. Dat signaal zal Poetin liever niet hebben afgegeven. Maar ja, lieverkoekjes bakken we niet, dus was het een verkeerde beslissing. Anyway, Rusland lijkt een groter mankrachtprobleem te hebben dan Oekrane.
Met deze manier van oorlog voeren wel. Een officier uit de Eerste Wereldoorlog zou zich er helemaal thuis gevoeld hebben, in die loopgraven met een lading van die ondergeschikten.

Poetin geeft liever signalen af aan het buitenland door buitenlandse boots on the ground binnen te halen. Kijken wat het Westen daarvan vindt. Zal Xi uit hetzelfde hout gesneden zijn, en zich laten verleiden tot een buitenlands avontuurtje...als test. Als de EU haar sanctie wapen op China loslaat, zou Xi dat al hebben laten doorrekenen?
  donderdag 19 december 2024 @ 08:03:09 #39
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215916370
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215916431
quote:
quote:
Onderhandelen met Poetin is niet makkelijk, zegt Berlijn. "Het is heel moeilijk om te gaan onderhandelen met een partij die eigenlijk heel principieel jouw bestaansrecht ontkent”.
En precies daarom heeft dat onderhandelen dus helemaal geen zin.
pi_215916470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
[..]
Dus gewoon doorvechten. Net zo lang tot de Noord Koreanen aan de grens staan bij Polen.
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 08:32:14 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215916503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:26 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dus gewoon doorvechten. Net zo lang tot de Noord Koreanen aan de grens staan bij Polen.
Dan heeft Polen een excuus om eens lekker huis te houden in de regio. Ben benieuwd hoe veel hulp ze dan krijgen en hoe snel ze in Moskou staan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215916515
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan heeft Polen een excuus om eens lekker huis te houden in de regio. Ben benieuwd hoe veel hulp ze dan krijgen en hoe snel ze in Moskou staan.
Dat hebben de Polen dan niet.

Maar in hun broek poepen in alle kleuren van de regenboogvlag zullen ze zker. Samen met de Hollanders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nyamuk op 19-12-2024 08:43:00 ]
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 08:35:30 #44
pi_215916527
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:33 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dat hebben de Polen dan niet.
Dan maar zonder excuus, had Putin ook niet nodig.
quote:
Maar in hun broek poep in alle kleuren van de regenboogvlag zullen ze zker. Samen met de Hollanders.
Gewoon de Orks en Norks onderpissen haha!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_215916578
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan maar zonder excuus, had Putin ook niet nodig.
[..]
Gewoon de Orks en Norks onderpissen haha!
Jij denkt dat het Poolse leger gaat vechten zodat jij ongegeneerd in je progressieve psychose kunt blijven leven?

Haha. Keep dreaming. :X
Heel veel sambal
pi_215916588
quote:

[..]
Ze hebben met moeite en enorme verliezen 20% van Oekrane bezet :')
  donderdag 19 december 2024 @ 08:51:44 #47
pi_215916640
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:45 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Jij denkt dat het Poolse leger gaat vechten zodat jij ongegeneerd in je progressieve psychose kunt blijven leven?

Haha. Keep dreaming. :X
Polen gaat gewoon voor zichzelf vechten, net als Ukraine. Maar jij denkt dat je belangrijk bent of zo?
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:00:43 #48
3928 Ulx
pi_215916704
quote:

[..]
Dat komen ze bij onderhandelingen ook wel. Kun je er beter een partij dood maken.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:05:29 #49
3928 Ulx
pi_215916726
quote:
“There’s no point pushing Zelensky to talk when Putin doesn’t want to talk,” Kallas told the @henryjfoy.bsky.social. “We can’t talk about peacekeepers when there’s no peace. And why is there no peace? Because Russia does not want peace.” https://on.ft.com/4gdAWR3

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldndccxvus2j
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:16:59 #50
3928 Ulx
pi_215916781
quote:
“Defence sources say that one option under consideration is sending British troops to Ukraine to help train their forces. Speaking to the BBC, Healey declined to give specifics.” https://www.bbc.co.uk/news/articles/c878ypxgl3qo

https://bsky.app/profile/shashj.bsky.social/post/3ldncsd5gkc2n
Goed plan. Ik denk dat ze dan hun eigen luchtverdediging moeten meenemen en zo enkele tientallen kilometers rondom de training locatie beveiligen. Je wil tenslotte niet dat een Russische afzwaaier per ongeluk tussen de Britten ontploft.
pi_215916800
quote:

[..]
[..]
Wat moet je dan dan?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:24:21 #52
3928 Ulx
pi_215916811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat moet je dan dan?
De oorlog winnen.
pi_215916824
twitter
Heel veel sambal
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:30:00 #54
3928 Ulx
pi_215916851
Russia fails to breach Ukraine's defense lines in simultaneous attacks, Syrskyi says

quote:
Russian troops have intensified attacks in several areas along the front line over the past few days, but failed to break through Ukraine's defense lines, Commander-in-Chief Oleksandr Syrskyi said on Dec. 19.

Syrskyi described the battlefield situation as "extremely difficult."

His statement comes as Russia keeps on advancing in Donetsk Oblast in an attempt to occupy the key towns of Pokrovsk and Kurakhove. Ukraine's General Staff has recorded a total of 250 front-line clashes over the past day.

"In the heavy battles, Ukrainian defense forces did not allow Russian forces to breach the defense and achieve operational success in any direction," Syrskyi said following a phone call with Admiral Tony Radakin, the head of the U.K.'s Armed Forces.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 09:35:28 #55
3928 Ulx
pi_215916900
Russen op plundertocht in Donetsk.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldnhgezw5s2s
pi_215917005
quote:

[..]
Wat moet je dan dan?
Oekrane volpompen met wapens.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 10:01:42 #57
3928 Ulx
pi_215917086
https://www.reuters.com/w(...)p-losses-2024-12-18/

100 dode Norks. Als Kim nu maar niet escaleert.
  donderdag 19 december 2024 @ 10:02:33 #58
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215917091
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Polen gaat gewoon voor zichzelf vechten, net als Ukraine. Maar jij denkt dat je belangrijk bent of zo?
Nee, je hebt het tegen een third worlder.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 10:12:36 #59
pi_215917174
quote:

[..]
Wat moet je dan dan?
Rusland kapot sanctioneren en Ukraine volpompen met wapens.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 11:16:50 #60
3928 Ulx
pi_215917780
Litouwen koopt 44 Leo2A8's.
pi_215917961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En de Duitsers zijn ook geen misdadig volk. Ze hebben wel hele ernstige misdaden begaan ja.

Een bepaalde schilder vond andere volkeren ook misdadig.
Die bepaalde schilder vondt andere volkeren minderwaardig, niet zo zeer misdadig.

Ik vind het behoorlijk onkies om te doen alsof de puur en alleen op etniciteit en een totaal verknipte rassentheorie gebaseerde genocide van de Nazi's op de Europese joden ook maar in de verste verte te vergelijken valt met de gezonde afkeer jegens een volk dat zelf al eeuwenlang op dezelfde wijze als de Nazi's tegen zijn Europese buren tekeer gaat.
pi_215918009
quote:

[..]
De voorraad van 26 27 miljoen uitgehongerde Noord-Koreanen zal op zijn ver voor dat het hele zooitje aan de Poolse grens staat.
pi_215918025
quote:

[..]
[..]
De wens om te onderhandelen is er ook alleen maar vanuit het westen.
Rusland heeft het nooit over onderhandelen (maar haar doelen bereiken). Of onderhandelen wat min of meer op capituleren neerkomt.
Het is een grote teken van zwakte en Rusland voelt zich er alleen gesterkt door.
pi_215918040
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 10:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, je hebt het tegen een third worlder.
Uit welk diarreeland specifiek?
  donderdag 19 december 2024 @ 11:52:06 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat gaat Trump doen dan als Poetin weigert?
Goede vraag.
Hopelijk blijft die vraag onbeantwoord. Escalatie moet tegen alle kosten voorkomen worden.

Maar op de achtergrond moeten er gesprekken zijn, dat kan niet anders.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215918102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 11:46 schreef Joppiez het volgende:

[..]
De wens om te onderhandelen is er ook alleen maar vanuit het westen.
Rusland heeft het nooit over onderhandelen (maar haar doelen bereiken). Of onderhandelen wat min of meer op capituleren neerkomt.
Het is een grote teken van zwakte en Rusland voelt zich er alleen gesterkt door.
Precies. Rusland is niet genteresseerd in vrede en blijft ad nauseam zijn eisenpakket herhalen, wat neerkomt op de totale overgave van Oekrane en het einde van dat land als soevereine staat.
pi_215918157
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 11:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Goede vraag.
Hopelijk blijft die vraag onbeantwoord. Escalatie moet tegen alle kosten voorkomen worden.

Wat als Rusland elke concessie weigert? Waar het tot nu toe wel op lijkt zeg maar.

Wat stel je dan voor?
  donderdag 19 december 2024 @ 12:01:29 #68
pi_215918163
quote:

Escalatie moet tegen alle kosten voorkomen worden.
....zegt ie, terwijl Rusland Ukraine plat bombardeert :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 19-12-2024 12:07:27 ]
pi_215918186
quote:

[..]
Goede vraag.
Poetin weet dat, dus die gaat gewoon door.

quote:
Er zal vast stille diplomatie plaatsvinden.
Maar pas als dat iets oplevert komt dat op de voorgrond.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:06:06 #70
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918207
quote:
Goede vraag.
Hopelijk blijft die vraag onbeantwoord.
Ja, want oekraine volstouwen met wapentuig zodat ze de orcs ongenadig hard het land uit kunnen trappen zal je vast geen wenselijk scenario vinden.
&lt;signature here&gt;.
pi_215918240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
De oorlog winnen.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Oekrane volpompen met wapens.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Rusland kapot sanctioneren en Ukraine volpompen met wapens.
Gaat niet gebeuren en is niet realistisch.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:13:29 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918274
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat als Rusland elke concessie weigert? Waar het tot nu toe wel op lijkt zeg maar.

Wat stel je dan voor?
Ik weet het niet, ik weet het echt niet,
Poetin proberen tot bedaren te brengen en cht de belofte doen niet verder op te schuiven naar het Oosten. Laten zien dat we nu wel onze afspraken nakomen. Hopelijk stemt hem dat positief.

Militaire opties zie ik niet. Wij hebben niks te bieden. Zelfs de tanks voldoen niet.
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 19 december 2024 @ 12:14:08 #73
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918279
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, want oekraine volstouwen met wapentuig zodat ze de orcs ongenadig hard het land uit kunnen trappen zal je vast geen wenselijk scenario vinden.
Klopt.

Maar is technisch gzien ook niet realistisch.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:14:56 #74
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
[..]
[..]
Gaat niet gebeuren en is niet realistisch.
Ja, volpompen met wapen is realistisch genoeg. Zeker als iemand er voor wil betalen.

Dat gebeurt nu vanuit de VS louter niet omdat je daar wat dweilen hebt zitten die een "deescalatie ideologie" aanhangen.

Ben er niet erg zeker van dat wat er straks zit ook zo in de race zit.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:15:55 #75
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918297
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt.
Hehe, was dat nou zo moeilijk, gewoon ruiterlijk erkennen dat je pro-rus bent?

quote:
Maar is technisch gzien ook niet realistisch.
Leg uit.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:16:47 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918302
appeasementpolitiek heeft een negatieve klank gekregen door Chaimberlaine (hij had ook geen keus) maar het zou niet verkeerd zijn om deze benadering in te zetten gezien de geopolitieke situatie.

Ik denk dat het een gouden greep zal zijn.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:17:03 #77
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918306
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hehe, was dat nou zo moeilijk, gewoon ruiterlijk erkennen dat je pro-rus bent?
[..]
Leg uit.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:19:17 #78
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918314
&lt;signature here&gt;.
pi_215918326
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:16 schreef phpmystyle het volgende:
appeasementpolitiek heeft een negatieve klank gekregen door Chaimberlaine (hij had ook geen keus) maar het zou niet verkeerd zijn om deze benadering in te zetten gezien de geopolitieke situatie.

Ik denk dat het een gouden greep zal zijn.
Je laten aftuigen door de bully in de hoop dat hij je daarna met rust laat.

Geweldig idee. Echt een gouden greep, dat ze daar nog niet op gekomen zijn zeg.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:23:05 #80
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je laten aftuigen door de bully in de hoop dat hij je daarna met rust laat.

Geweldig idee. Echt een gouden greep, dat ze daar nog niet op gekomen zijn zeg.
Laat maar. Hij is opgehouden met z'n gehuichel als ware hij echt wel pro-oekraine.

rus moet gewoon winnen, klaar.
&lt;signature here&gt;.
pi_215918406
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik weet het niet, ik weet het echt niet,
Poetin proberen tot bedaren te brengen en cht de belofte doen niet verder op te schuiven naar het Oosten. Laten zien dat we nu wel onze afspraken nakomen. Hopelijk stemt hem dat positief.

Nee, dat hele afspraken nakomen slaat al nergens op.

Het is Rusland die afspraken niet nakomt.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:32:15 #82
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918430
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laten zien dat we nu wel onze afspraken nakomen.
En welke afspraken zijn we dan niet nagekomen?
&lt;signature here&gt;.
pi_215918488
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Laat maar. Hij is opgehouden met z'n gehuichel als ware hij echt wel pro-oekraine.

rus moet gewoon winnen, klaar.
Wel fijn dat dat nu gewoon duidelijk is, inderdaad.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:46:35 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918529
De orcs eten gewoon te veel.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:52:42 #85
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918587
Honden willen ook wel eens iets uit de buitenlandse keuken eten, koreaans bv.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215918591
Arme Zelenski
twitter
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 12:54:21 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Nyamuk het volgende:
Arme Zelenski
[ x ]
Maar hoe was het nou met je investeringen?

Nooit antwoord op gehad.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 12:55:53 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215918626
Er was juist geen agreement in Istanbul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215918666
quote:
Arme Zelenski
[ x ]
Er is nooit een akkoord geweest in Istanbul.

En een eventuele herverkiezing kan pas als Rusland is opgesodemieterd, geen verkiezingen als het land in oorlog is, staat gewoon in de grondwet.
pi_215918678
Verder gewoon weer het standaard praatje van Poet die volledige capitulatie eist dus ik zie niet in wat hier nieuws aan is.
pi_215918713
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar hoe was het nou met je investeringen?

Nooit antwoord op gehad.
Mocht je ooit naar Indonesi komen doe me maar een DM. Ik kan je laten verdwalen in mijn investering. ;)
Heel veel sambal
pi_215918727
:X
twitter
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 13:05:27 #93
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918730
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Mocht je ooit naar Indonesi komen doe me maar een DM. Ik kan je laten verdwalen in mijn investering. ;)
Nee dank je, 3de wereld is niet mijn ding ;)
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:07:34 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215918758
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
En welke afspraken zijn we dan niet nagekomen?
Geen inch opschuiven naar het Oosten.
Het westen heeft niet beseft tot welke chaos en zorgen dit kon leiden aan de andere kant.
pi_215918761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
Nou, waar blijven de escalatieroepers en vredesduiven?
pi_215918765
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het westen heeft niet beseft tot welke chaos en zorgen dit kon leiden aan de andere kant.
Niet weer beginnen joh.
pi_215918821
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee dank je, 3de wereld is niet mijn ding ;)
En gelukkig maar. Stel je voor dat we mijn investeringen in de regio nog eens moeten saneren van ongewenste Europeanen. ;)
Heel veel sambal
pi_215918901
https://www.telegraaf.nl/(...)oekraine-te-bereiken
v
Als dit een echt interview is dan gaat Putin full retard. Lukt hem nauwelijks in Oekrane en dan nadenken over raketten richting USA. En ik geloof dat weinig mensen onder de indruk zijn van deze raket.

quote:
Poetin ziet doel 'speciale militaire operatie' dichterbij komen

President Vladimir Poetin heeft op zijn jaarlijkse persbijeenkomst gezegd dat het doel van de inval in Oekrane wordt bereikt. Hij zei dat de militaire situatie ingrijpend verandert en de Russische troepen langs de hele frontlinie oprukken in wat Poetin "de speciale militaire operatie" noemt.

Poetin speculeerde ook over een 'raketduel' met de Verenigde Staten, met de hypersonische Oreshnik die volgens de Russische president niet te stoppen is. Hij vuurde zo'n projectiel al eens af op Dnipro en stelde gekscherend voor om met de VS een doel uit te kiezen dat vervolgens onder vuur wordt genomen. De Amerikanen mogen dat dan proberen te beschermen met hun verdedigingssystemen, zei hij. "Wij zijn klaar voor zo'n experiment."

Rusland viel Oekrane in februari 2022 binnen naar aanleiding van de gevechten in de Oekraense regio Donbas die in 2014 waren uitgebroken. De regio is volgens analisten ook rijk aan waardevolle grondstoffen, zoals gas.

Poetin wil voorkomen dat Oekrane lid van de NAVO wordt en aast op grote stukken van het zuiden en oosten van Oekrane. Hij heeft al vier provincies geannexeerd zonder deze helemaal veroverd te hebben. In 2014 werd het schiereiland de Krim bij Rusland gevoegd.

Poetin zei ook dat de Russische economie stabiel is en "tegen alle verwachtingen" vooruit blijft gaan, ondanks "externe bedreigingen". Hij gaf wel toe dat de inflatie die 9 procent bedraagt, verontrustend is. De inflatie in Rusland bedroeg in 2023 bijna 7,5 procent en 12 procent in 2022.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:29:53 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918952
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar staan die afspraken?
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:31:01 #100
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918960
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:16 schreef Nyamuk het volgende:
Stel je voor dat we mijn investeringen in de regio nog eens moeten saneren van ongewenste Europeanen.
Ja, want mensen met harde valuta moet je niet willen natuurlijk.

Ik merk het al, we hebben met een reguliere warren buffet te maken hierzo.
&lt;signature here&gt;.
pi_215918971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef LethalNinja het volgende:
v
Als dit een echt interview is dan gaat Putin full retard. Lukt hem nauwelijks in Oekrane en dan nadenken over raketten richting USA. En ik geloof dat weinig mensen onder de indruk zijn van deze raket.
[..]

Beetje losgezongen van de werkelijkheid.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:32:26 #102
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215918978
quote:
Als dit een echt interview is dan gaat Putin full retard.
De filmpjes waarin hij dat zegt zijn gewoon te zien op twitter.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:53:14 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919143
quote:
v
[..]

Beetje macho gedrag.
Ook niet mijn stijl. Vind het onnodig.
We weten dat ze het kunnen.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:56:00 #104
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215919167
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beetje macho gedrag.
Ook niet mijn stijl. Vind het onnodig.
We weten dat ze het kunnen.
Wat is jouw stijl?
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:57:26 #105
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Wat is jouw stijl?
Fatsoen, moed, ethiek, en gedreven vanuit waarden.

Wat een Poetin doet, of Verhofstadt, of onlangs Rutte. Is fout. Gewoon hartstikke fout.
  donderdag 19 december 2024 @ 13:58:37 #106
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215919199
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Fatsoen, moed, ethiek, en gedreven vanuit waarden.

Wat een Poetin doet, of Verhofstadt, of onlangs Rutte. Is fout. Gewoon hartstikke fout.
Ik vrees dat ze alle drie handelen vanuit hun eigen visie op fatsoen, moed en ethiek.

Loos gelul dus.
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:01:51 #107
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Ik vrees dat ze alle drie handelen vanuit hun eigen visie op fatsoen, moed en ethiek.

Loos gelul dus.
Anyway, we zullen allemaal water bij de wijn moeten doen als we vrede willen.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:06:50 #108
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215919293
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vooral in het glas van Poetin ja, met z'n bezopen gedoe.
Yea, she's on crack.
pi_215919343
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, want mensen met harde valuta moet je niet willen natuurlijk.

Ik merk het al, we hebben met een reguliere warren buffet te maken hierzo.
Je bent tuinman kerel. :')
Heel veel sambal
pi_215919385
quote:

[..]
Waarom? Gewoon de Russische economie nog veel verder om zeep helpen dan nu het geval is, en dan zakt het grote, machtige Rusland vanzelf door z’n hoeven.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:20:32 #111
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919433
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Waarom? Gewoon de Russische economie nog veel verder om zeep helpen dan nu het geval is, en dan zakt het grote, machtige Rusland vanzelf door z’n hoeven.
Al vroeg begonnen met de kerstborrel zo te lezen.
pi_215919485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Wat is jouw stijl?
Zijn stijl is continue fantaseren over niet-bestaande verdragen.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:38:19 #113
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215919610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef oheng het volgende:

[..]
Zijn stijl is continue fantaseren over niet-bestaande verdragen.
Sterk spul dat php.
Yea, she's on crack.
pi_215919658
RIA: Politici knallen elkaar overhoop in (russisch bezet) Abchazie.

RIA: Russia Will Cope with Rising Prices, Putin Says
Commentsectie says no. Voor zover het nog niet gecensureerd is.

Oja, en de oproep van putin tot een duel met kernwapens.

Oftewel, donderdag.
pi_215919714
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Al vroeg begonnen met de kerstborrel zo te lezen.
Nee hoor. Gewoon nuchter. Onderhandelen met Rusland heeft geen enkele zin. Rusland moet kapot. Een andere uitkomst is er niet, aangezien Rusland in alle andere gevallen altijd een bedreiging voor onze vrede en veiligheid zal vormen.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:53:37 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nee hoor. Gewoon nuchter. Onderhandelen met Rusland heeft geen enkele zin. Rusland moet kapot. Een andere uitkomst is er niet, aangezien Rusland in alle andere gevallen altijd een bedreiging voor onze vrede en veiligheid zal vormen.
Ghehehehahah
  donderdag 19 december 2024 @ 14:54:29 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215919747
quote:

[..]
Russen oprotten naar Rusland. Agressie en landjepik nooit belonen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215919748
Hey ik heb een goed idee, laten we het land dat nonstop annexatie oorlogen start, en continue fantaseert over de vernietiging van de mensheid, hun zin geven.

Werkt immers ook bij kleuters.
pi_215919780
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:54 schreef oheng het volgende:
Hey ik heb een goed idee, laten we het land dat nonstop annexatie oorlogen start, en continue fantaseert over de vernietiging van de mensheid, hun zin geven.

Werkt immers ook bij kleuters.
Gouden greep.

Gr gr,
phpmystyle
pi_215919786
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ghehehehahah
Lang niet zo grappig als jouw onvermogen om met bewijs te komen dat er rechtsgeldige (!!!) afspraken zijn tussen het westen (???) en rusland om nooit de NAVO uit te breiden richting het oosten.

Zie ook russische aanvallen richting Moldavie, Georgie, Tsetjenie, en Oekraine.
pi_215919825
Ahahaha.

Thermiet brand makkelijk door die gammele schuilplaatsen heen.

De Oekraners zijn zeer inventief. Ze hebben een hoog IQ en goede werklust. Een serieuze aanwinst voor de EU. Veel beter dan een land als Bulgarije.

twitter
pi_215919879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:58 schreef oheng het volgende:

[..]
Lang niet zo grappig als jouw onvermogen om met bewijs te komen dat er rechtsgeldige (!!!) afspraken zijn tussen het westen (???) en rusland om nooit de NAVO uit te breiden richting het oosten.

Het zijn ook landen als Polen, Tsjechi etc zelf die zich bij de NAVO wilden aansluiten. Ze hebben zichzelf gemeld, het was niet dat de NAVO-militairen door Praag en Warschau marcheerden. Wat hadden we dan moeten zeggen? Mag niet van moedertje Rusland?
pi_215919932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het zijn ook landen als Polen, Tsjechi etc zelf die zich bij de NAVO wilden aansluiten. Ze hebben zichzelf gemeld, het was niet dat de NAVO-militairen door Praag en Warschau marcheerden. Wat hadden we dan moeten zeggen? Mag niet van moedertje Rusland?
Ja, dat hoort ook bij het rechtsgeldige gedeelte. Je mag en kan geen afspraken voor een ander maken.

Bovendien is het de vraag of je wel beslissingsbevoegd bent. Een willekeurige politicus kan niet zomaar bindende afspraken maken.

Bijv: Schoof kan niet in zijn eentje besluiten om bij de BRICS te gaan. Of uit de EU.
  donderdag 19 december 2024 @ 15:16:39 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215919935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:58 schreef oheng het volgende:

[..]

Budapest memorandum en Minsk akkoorden geschonden.
pi_215919949
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, je liegt.
pi_215919957
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, door Rusland geschonden. Dat klopt inderdaad.
  donderdag 19 december 2024 @ 15:39:17 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215920183
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, door Rusland geschonden. Dat klopt inderdaad.
En we hadden de kans in Istanbul om te kiezen voor vrede. Maar dat mocht niet van Johnsen en Rutte en Verhofstadt. En nu zal er meer gebloed moeten worden.
pi_215920205
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En we hadden de kans in Istanbul om te kiezen voor vrede. Maar dat mocht niet van Johnsen en Rutte en Verhofstadt. En nu zal er meer gebloed moeten worden.
Dit is gelul. Rusland eiste al het bezette gebied op, eiste volledige ontwapening van Oekrane en een puppetregime.

En toen kwamen de slachtingen in Bucha en Irpin naar buiten en is Oekrane - zeer terecht - afgehaakt.
  donderdag 19 december 2024 @ 15:48:46 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215920271
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit is gelul. Rusland eiste al het bezette gebied op, eiste volledige ontwapening van Oekrane en een puppetregime.

En toen kwamen de slachtingen in Bucha en Irpin naar buiten en is Oekrane - zeer terecht - afgehaakt.
Nee, de eis was iig geen lidmaatschap navo en EU.
Over die Busha en Irpin kan ik alleen maar zeggen: ja ze zijn doorgevochten tegen vele honderdduizenden meer doden. Dat heeft toch geen zin gehad?
pi_215920338
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Over die Busha en Irpin kan ik alleen maar zeggen: ja ze zijn doorgevochten tegen vele honderdduizenden meer doden. Dat heeft toch geen zin gehad?
Dat is nog niet te zeggen want het conflict is nog bezig.
pi_215920722
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Onvoorstelbaar dat mensen dat zien als een goede deal.
pi_215920731
quote:

[..]
Poetin denkt kennelijk van wel.

Anders was Rusland wel gestopt.
pi_215921230
Volgens Rob de Wijk wil Rusland op alle vier de bezette oblasten over een tijdje nog een groot offensief uitvoeren, dus zijn zeker nog lang niet klaar hier mee.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 17:15:20 #134
3928 Ulx
pi_215921309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Rob de Wijk wil Rusland op alle vier de bezette oblasten over een tijdje nog een groot offensief uitvoeren, dus zijn zeker nog lang niet klaar hier mee.
Dat zal best. Heel veel clustermunitie en landmijnen leveren dus.
pi_215921845
quote:
Arme Zelenski
[ x ]
Als Zelensky herkozen wordt. Ben niet zo op de hoogte wat andere kansvolle kandidaat kan zijn. Iemand?
pi_215921864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:19 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Als Zelensky herkozen wordt. Ben niet zo op de hoogte wat andere kansvolle kandidaat kan zijn. Iemand?
Poetin gaat die verkiezing winnen :X
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 18:25:22 #137
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215921897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:11 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Je bent tuinman kerel. :')
Tuinman is toch een mooi vak?

Veel buiten, met de natuur in de weer.... :)
&lt;signature here&gt;.
pi_215921942
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tuinman is toch een mooi vak?

Veel buiten, met de natuur in de weer.... :)
Ik vroeg me al af hoe je sliep 's nachts. :X

Kan me het therapeutisch effect goed voorstellen. :P
Heel veel sambal
pi_215921984
quote:
Arme Zelenski
[ x ]
Arme Russen bedoel je.
Nog meer de meatgrinder in ...
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 18:42:43 #140
3928 Ulx
pi_215922016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:19 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Da's pas na de oorlog.
pi_215922052
Wantie, wie zou de grootse hebben denk je? :X
twitter
Heel veel sambal
pi_215922058
quote:
Poetin speculeerde ook over een 'raketduel' met de Verenigde Staten, met de hypersonische Oreshnik die volgens de Russische president niet te stoppen is. Hij vuurde zo'n projectiel al eens af op Dnipro en stelde gekscherend voor om met de VS een doel uit te kiezen dat vervolgens onder vuur wordt genomen. De Amerikanen mogen dat dan proberen te beschermen met hun verdedigingssystemen, zei hij. "Wij zijn klaar voor zo'n experiment.
Ik krijg van speeches van Poetin gericht aan Trump vaak de indruk dat Poetin zijn woorden zorgvuldig kiest, om Trump stevig te raken. Trump is iemand in de ogen van Poetin en v.v.

Nog eentje uit de Telegraaf:

Gebaseerd op informatie van twee overgelopen mannen uit persoonlijke beveiliging van Poetin. Veel details over werkwijze van FSO (50.000 man sterk!) en SPB en de gerapporteerde paranoia van Poetin. Bronnen zijn Gleb Karakoelov (rare voornaam, bestaat die echt?) en Vitalli Brizjatji.

Ook een en ander over de wijze waarop en van wie Poetin informatie toe laat, dus in welk informatie vaccuum hij vrijwillig (?) wenst te gedijen. Neemt niet weg dat Poetin 25 jaar ervaring heeft op het geopolitieke toneel, en ook vanuit deze ervaring communiceert en beslissingen neemt.

Over die voorgestelde raketten battle: zinspeelt Poetin niet op een drone-gevecht in plaats van inzet van de toverhazelaar. Russisch is een archasche taal, subtiliteiten kunnen in vertaling en interpretatie gemist en gewist worden.

Mocht artikel bij jullie achter de betaalmuur zitten omdat je al door je gratis artikelen van deze week bent, ik neem aan dat je weg weet die te omzeilen. (kan dat niet in OP erbij?)
  donderdag 19 december 2024 @ 18:51:04 #143
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215922098
Slim.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215922120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:46 schreef Nyamuk het volgende:
Wantie, wie zou de grootse hebben denk je? :X
[ x ]
De Russen kennende stelt de raket weinig voor.
pi_215922152
Ik lees hier niks anders dan chagrijnige discussies met elkaar. Met de strekking: ik heb gelijk, jij niet.
En andere hardliners.
Vakman pur sang
pi_215922204
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Denk je?

twitter
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 19:05:17 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215922213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:03 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Denk je?

[ x ]
Ja.

En dat jij er weer een tweet uit je pro-rus trollen collectie tegenaan gooit boeit niet zo veel.
&lt;signature here&gt;.
pi_215922217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Inwoners van Kiev e.o. denken daar anders over.

Zelensky woest over voorstel kerstbestand door Orban:

Ook uit de Telegraaf, over het eigengereide optreden van Orban binnen de EU. EU was tevens not amused.
Zelensky: wij zitten niet in vakantie-modus, er vallen doden.
pi_215922231
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lees hier niks anders dan chagrijnige discussies met elkaar. Met de strekking: ik heb gelijk, jij niet.
En andere hardliners.
Wat later op de avond zijn de beste uren hier, ik heb net nog een inhoudelijke bijdrage geleverd over Poetin en zijn informatievaccuum. Die al gelezen?
pi_215922333
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja.

En dat jij er weer een tweet uit je pro-rus trollen collectie tegenaan gooit boeit niet zo veel.
Onderbouw anders even je kritiek op dit filmpje met iets anders dan jouw onderbuik. Maakt het voor het topic weer wat interessanter. :P
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 19:18:23 #151
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922362
https://english.news.cn/e(...)ad75c8850b2bb/c.html

quote:
Putin says ready to negotiate with any legitimate Ukrainian leader

MOSCOW, Dec. 19 (Xinhua) -- Russia is ready to negotiate with any legitimate leader in Ukraine, Russian President Vladimir Putin said Thursday.

"If someone takes part in the election and gains legitimacy, we are ready to talk to him, including Volodymyr Zelensky," Putin said during his annual news conference.

He added that Russia has no preconditions for starting negotiations with Ukraine, emphasizing that Russia is ready to engage in talks based on the Istanbul agreements while considering the current situation on the ground.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 19 december 2024 @ 19:19:08 #152
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922369
Yea, she's on crack.
pi_215922379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Ook uit de Telegraaf, over het eigengereide optreden van Orban binnen de EU. EU was tevens not amused.
Zul je zien dat Zelenski uiteindelijk toch vakantie gaat vieren op een onderduik adres ergens in Polen of Litouwen.

Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 19:20:52 #154
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Doen we niets mee.
Symboliseert wel de huidige staat van de Oekrane-vlag brigade. Onderhandelingen zijn niet gewild. Ze willen alleen dat de oorlog doorgaat :')
  donderdag 19 december 2024 @ 19:21:29 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215922383
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ach, de Wijk.
pi_215922422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:07 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Wat later op de avond zijn de beste uren hier, ik heb net nog een inhoudelijke bijdrage geleverd over Poetin en zijn informatievaccuum. Die al gelezen?
Ik stap nog liever met blote voeten op een LEGO blokje
Vakman pur sang
  donderdag 19 december 2024 @ 19:36:32 #157
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922541
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:20 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Symboliseert wel de huidige staat van de Oekrane-vlag brigade. Onderhandelingen zijn niet gewild. Ze willen alleen dat de oorlog doorgaat :')
Er valt niets te onderhandelen, er valt alleen terug te trekken. En dan heb ik het niet over je voorhuid als je staat te douchen, maar Rusland uit Oekrane.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 19-12-2024 19:37:46 ]
Yea, she's on crack.
pi_215922582
quote:

[..]
Denk je?

[ x ]
Wat een onzin tweet. Al vele decennia zijn we verdedigingsloos tegen ICBMs. Daar brengt een nieuw model geen verandering in. Misschien dat systemen als Thaad er een paar uit de lucht weten te knallen maar als poep de ventilator raakt vliegen er honderden. Daar doet geen enkel verdedigingssysteem iets tegen. Daarom hebben de Amerikanen ook hun eigen ballistische raketten. Als Rusland er honderden hun kant op sturen krijgen ze een gelijke hoeveelheid terug.

De mogelijkheid om even hard of harder terug te slaan is de enige reeele verdediging.
pi_215922619
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stap nog liever met blote voeten op een LEGO blokje
Ach ja, alweer zo'n trol in zijn informatievaccuum zal wel zo'n echte hoger opgeleide zijn waar we allemaal tegen op moeten kijken. Weet u wie ook in informatievaccuum leeft?
  donderdag 19 december 2024 @ 19:46:00 #160
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Er valt niets te onderhandelen, er valt alleen terug te trekken. En dan heb ik het niet over je voorhuid als je staat te douchen, maar Rusland uit Oekrane.
Precies wat ik zeg. Je wil dat de oorlog doorgaat tot Rusland weer verdreven is, wat nooit gaat gebeuren.

Dit is geen oorlog die uiteindelijk met bommen kan worden gewonnen. De ideologie blijft bestaan. Putin moet serieus genomen worden bij onderhandelingen, anders is dit nooit klaar.
  donderdag 19 december 2024 @ 19:47:04 #161
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215922654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef Nyamuk het volgende:
Onderbouw anders even je kritiek op dit filmpje met iets anders dan jouw onderbuik.
Ga ik wel doen als jij daar mee begint.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 19:49:59 #162
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922709
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg. Je wil dat de oorlog doorgaat tot Rusland weer verdreven is, wat nooit gaat gebeuren.

Dit is geen oorlog die uiteindelijk met bommen kan worden gewonnen. De ideologie blijft bestaan. Putin moet serieus genomen worden bij onderhandelingen, anders is dit nooit klaar.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt.

Ik wil dat de oorlog stopt, en als Rusland vandaag nog aftaait dan is het morgen ten einde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 19-12-2024 19:51:23 ]
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 19:52:34 #163
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt.

Ik wil dat de oorlog stopt, en als Rusland vandaag nog aftaait dan is het morgen ten einde.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik zeg enkel wat jouw woorden in de praktijk betekenen.

Hoe lang nog tot Rusland zich terugtrekt? Hoeveel jaren aan burgerdoden is het het waard om maar niet te willen onderhandelen? 1 mensenleven? 10.000? 20.000 kinderlevens? 30.000 babylevens?
  donderdag 19 december 2024 @ 19:54:07 #164
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922780
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik zeg enkel wat jouw woorden in de praktijk betekenen.

Hoe lang nog tot Rusland zich terugtrekt? Hoeveel jaren aan burgerdoden is het het waard om maar niet te willen onderhandelen? 1 mensenleven? 10.000? 20.000 kinderlevens? 30.000 babylevens?
Ook aan deze excursie zou ik mij niet meer wagen, want het slaat nergens op.
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 19:55:37 #165
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Ook aan deze excursie zou ik mij niet meer wagen, want het slaat nergens op.
oh? Behoud je deze mening sinds vandaag pas?

Want anders zou het gewoon betekenen dat je wl voorstander bent van het door laten gaan van de oorlog.
pi_215922855
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Als Oekrane het dat waard vindt, so be it. Rusland vindt het ook waard honderdduizenden jonge mannen op te offeren maar daar wind je je toch ook niet over op?
pi_215922859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:40 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Wat een onzin tweet. Al vele decennia zijn we verdedigingsloos tegen ICBMs. Daar brengt een nieuw model geen verandering in. Misschien dat systemen als Thaad er een paar uit de lucht weten te knallen maar als poep de ventilator raakt vliegen er honderden. Daar doet geen enkel verdedigingssysteem iets tegen. Daarom hebben de Amerikanen ook hun eigen ballistische raketten. Als Rusland er honderden hun kant op sturen krijgen ze een gelijke hoeveelheid terug.

De mogelijkheid om even hard of harder terug te slaan is de enige reeele verdediging.
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Heel veel sambal
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 20:01:03 #168
3928 Ulx
pi_215922880
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nee, de imperialistische ideologie moet kapot.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:03:31 #169
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Alleen om die laatste reden, of...?
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:04:35 #170
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215922935
quote:

[..]
:')

Ja, maar laat die explosie nou komen, vanwege de nucleaire lading, en niet van de raket die de boel vervoert. :O

Erg slim ben je niet he?
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:05:13 #171
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922944
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als Oekrane het dat waard vindt, so be it. Rusland vindt het ook waard honderdduizenden jonge mannen op te offeren maar daar wind je je toch ook niet over op?
Wie zegt dat ik me daar niet over opwindt?

Onderhandelingen kunnen de afslachtingen voorkomen, aan beiden zijden.
Het gaat voornamelijk om onschuldige arbeiders terwijl de achterlijke Poetin en Zelensky veilig zitten.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:07:05 #172
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215922973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, de imperialistische ideologie moet kapot.
En deze jarenlange afslachting van burgers helpt met het vernietigen van deze ideologie?
pi_215922981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Alleen om die laatste reden, of...?
Nou ja het zet het een en ander weer in perspectief denk ik. Goed om op zijn minst te mogen aanschouwen waar we het over hebben voordat we de wereld er aan onderwerpen, denk je niet? ;)
Heel veel sambal
pi_215922994
quote:

[..]
Denk je?

[ x ]
Wat bladiebla op Twitter verandert dat niet.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:08:26 #175
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215922997
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nou ja het zet het een en ander weer in perspectief denk ik. Goed om op zijn minst te mogen aanschouwen waar we het over hebben voordat we de wereld er aan onderwerpen, denk je niet? ;)
De wereld gaat er niet aan onderworpen worden, dus dan zijn dat soort tests ook onzinnig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 19-12-2024 20:08:44 ]
Yea, she's on crack.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:09:18 #176
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nergens voor nodig.

Putin braakt wel weer ergens iets uit over een raket, en figuren zoals jij weten niet hoe snel ze het hier moeten posten.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Vervolgens kom je met iets heel anders
pi_215923041
quote:

[..]
We zetten jou dan op de eerste rij.
pi_215923051
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vervolgens kom je met iets heel anders
Hoezo, wat heb ik gemist wat jou blijkbaar is opgevallen?
pi_215923069
quote:

[..]
Het verbaasd me wel dat er nog geen nucleaire test is gedaan door Poetin.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:15:02 #181
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923091
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Deze nog meegekregen?

https://edition.cnn.com/2(...)lure-intl/index.html

Denk dat ze het risico niet durven nemen.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923094
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, maar laat die explosie nou komen, vanwege de nucleaire lading, en niet van de raket die de boel vervoert. :O

Erg slim ben je niet he?
Ook met een conventionele lading kun je 8 x een grote boem verwachten. Ik dus weet niet waar je dit nou weer vandaan hebt geharkt, maar ik heb zo mijn vermoedens. :P
Heel veel sambal
  donderdag 19 december 2024 @ 20:16:22 #183
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ook met een conventionele lading kun je 8 x een grote boem verwachten. Ik dus weet niet waar je dit nou weer vandaan hebt geharkt, maar ik heb zo mijn vermoedens. :P
quote:
Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. .......... Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:18:05 #184
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215923143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Hoe laat is het daar nu in Indonesi?
Yea, she's on crack.
pi_215923159
quote:

[..]
Die is er wel, door de Russische legerleiding. En ook van de nieuwe hypersonische draagraketten.
https://www.france24.com/(...)nuclear-first-strike
Vakman pur sang
pi_215923193
quote:

[..]
Blijkbaar vertrouwen ze daar de kernkoppen wel, maar het afschietarsenaal is aan modernisering toe, vind men blijkbaar aldaar:
Maandje terug, CNN en andere bronnen, de Sarmat, weet je nog?
Maar de Hazelaar kan ook met kernlading uitgerust worden, vernam ik.

pi_215923196
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die is er wel, door de Russische legerleiding. En ook van de nieuwe hypersonische draagraketten.
Testen niet hoor, wel die IRBM waar potentieel een kernkop op kan, maar dat een echte test nog een stapje verder op de escalatieladder is.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:22:10 #188
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Blijkbaar vertrouwen ze daar de kernkoppen wel, maar het afschietarsenaal is aan modernisering toe, vind men blijkbaar aldaar:
Maandje terug, CNN en andere bronnen, de Sarmat, weet je nog?
Maar de Hazelaar kan ook met kernlading uitgerust worden, vernam ik.

Beetje opletten, hangjongere.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Testen niet hoor, wel die IRBM waar potentieel een kernkop op kan, maar dat een echte test nog een stapje verder op de escalatieladder is.
Echte nucleaire ontploffingen, 1990 voor de SU en 1992 voor de VS.
Daarna zijn ze ermee gestopt om duidelijke redenen.
Vakman pur sang
pi_215923260
quote:

[..]
Defaitisme of toch iets anders?
Je mag best janken om hoe rot mensen zijn en hoe rot de wereld is, hier ook.
pi_215923286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Hoezo, wat heb ik gemist wat jou blijkbaar is opgevallen?
Het ging over een Russische raket die de NAVO zal doen verdwijnen.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:28:09 #192
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923297
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Had FR er nog niet eentje gedaan?

Onder Chirac.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923315
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Onder Chirac.
Internationale Verdragen stelden ooit echt iets voor.
Rechtstaat in Nederland ook.
pi_215923316
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Onder Chirac.
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas.

Maar nu zou je hopen dat ze de ballen hebben er nogeen te laten ploffen.
Vakman pur sang
pi_215923332
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar als je nog stapje verder op de escalatieladder wil moet je zoiets doen. Ze komen er ook nog wel mee weg. Na die IRBM is dit een logische stap als het Westen weer een stap verder gaat.

Hoe dan ook, bijna Trump dus ik zie het wel naar een einde gaan eerlijk gezegd.
pi_215923333
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas
Allemaal onder de atoomparaplu van Frankrijk schuilen...
pi_215923342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar als je nog stapje verder op de escalatieladder wil moet je zoiets doen. Ze komen er ook nog wel mee weg. Na die IRBM is dit een logische stap als het Westen weer een stap verder gaat.

Hoe dan ook, bijna Trump dus ik zie het wel naar een einde gaan eerlijk gezegd.
Ik zie geen bezwaren in nucleaire testen.
Doet RUS dat dan doet de VS ze ook, mooi.
Of Vica Versa.
Maar is in deze tijd linker dat SoiBoi Kim dan ook weer leuk gaat meedoen om groot te lijken. L
Vakman pur sang
  donderdag 19 december 2024 @ 20:34:02 #198
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923382
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas.

Maar nu zou je hopen dat ze de ballen hebben er nogeen te laten ploffen.
Vrij zinloos allemaal.

Fijn dat rus haar al behoorlijk vervuilde grondgebied nog giftiger zou maken, met nog een test, who gives a fuck about that shithole,

Natuurlijk zeer leuk voor de vredesbrigade hier die weer dagen lang kunnen gaan fearmongeren, maar de rest van de wereld haalt z'n schouders op.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923448
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Vrij zinloos allemaal.

Fijn dat rus haar al behoorlijk vervuilde grondgebied nog giftiger zou maken, met nog een test, who gives a fuck about that shithole,

Natuurlijk zeer leuk voor de vredesbrigade hier die weer dagen lang kunnen gaan fearmongeren, maar de rest van de wereld haalt z'n schouders op.
Is ook nooit zinvol geweest.
Vakman pur sang
pi_215923478
De Oekraense geheime dienst komt wel steeds dichter in de buurt van putler ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215923511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef polderturk het volgende:
Ahahaha.

Thermiet brand makkelijk door die gammele schuilplaatsen heen.

De Oekraners zijn zeer inventief. Ze hebben een hoog IQ en goede werklust. Een serieuze aanwinst voor de EU. Veel beter dan een land als Bulgarije.

[ x ]
Bulgarije is weer voor ander taakjes handig inzetbaar. Bulgarenfraude waar het ligt aan brengen enzo.
  donderdag 19 december 2024 @ 20:46:18 #202
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215923526
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is ook nooit zinvol geweest.
Nou ja, eh, eerste zoveel keer, zeg maar.
&lt;signature here&gt;.
pi_215923532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Mwa, ik zie dat echt niet gebeuren. Poetin en z'n inner circle zijn zo gigantisch goed beveiligd. En zo'n generaal stelt niet veel voor. Poetin is Wilders x 1000 met z'n beveiliging.
pi_215923599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mwa, ik zie dat echt niet gebeuren. Poetin en z'n inner circle zijn zo gigantisch goed beveiligd. En zo'n generaal stelt niet veel voor. Poetin is Wilders x 1000 met z'n beveiliging.
Je hebt er maar eentje nodig die in zijn buurt kan komen....
Die 50.000 man FSO hangen rond de Kremlin top om te beveiligen en er staan er vooral zoveel op de loonlijst omdat ze elkaar ook nog eens in de gaten moeten houden opdat ze elkaar verraden op gespotte subversieve gedragingen.
pi_215923662

Het zit er op de lange-termijn wel echt heel veel slechter uit voor Oekrane dan voor Rusland met betrekking tot manschappen. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
pi_215923674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
DIU heeft van mij alle zege, maar intern verraad ligt altijd op de loer.
Misschien dat een ervaren CIA of MI6 officier nog een trucje weet om in te brengen, n uit te voeren.

Maar ook daar: vergeet niet dat de banden van de meeste Europese landen met het Rusland van Poetin tot 2020 heel redelijk waren.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 21:03:24 #207
3928 Ulx
pi_215923744
Volgagrad is best ver. Maar daar klapte ook een drone neer.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ldok3nhqtk2j
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 21:04:50 #208
3928 Ulx
pi_215923776
Moermansk kreeg ook een paar tikken.

quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldojd2gqw22k

? Russia: Two large explosions at a military facility near the main naval base of the Northern Fleet in Murmansk. The blast waves were felt kilometers away according to locals.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 21:22:53 #209
3928 Ulx
pi_215924040
De Kerchbrug is weer eens afgesloten. Gaat geen leuke kerst worden.
pi_215924120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:22 schreef Ulx het volgende:
De Kerchbrug is weer eens afgesloten. Gaat geen leuke kerst worden.
Enig idee van de reden van de afsluiting?
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 21:28:22 #211
3928 Ulx
pi_215924137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Enig idee van de reden van de afsluiting?
Luchtalarm.

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldooesvxu22s
pi_215924258
quote:
Leuk dat je die bsky-threads actief bijhoudt. Nog even wachten op andere bronnen. Dit is nog maar luchtalarm. Weet jij ook hoe dat in die regio aangestuurd wordt? Meestal door de telecomprovider, ik weet alleen niet welke, en wie daar de eigenaar van is. Bij mij is dat een Belg. En tap ik oude Belgenmoppen van, want we verstaan elkaar zo goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 19-12-2024 23:16:15 ]
pi_215924305
H
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik werk niet in de avond.
Havenzanger _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215924639
quote:
Teken van zwakte dit. Eerst wilde hij niet met Zelensky spreken. Een russische implosie is misschien wel dichterbij dan we denken.
pi_215924731
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Teken van zwakte dit. Eerst wilde hij niet met Zelensky spreken. Een russische implosie is misschien wel dichterbij dan we denken.
Lees goed wat hij zegt: hij wil enkel praten met de volgende leider die de verkiezingen wint.
En dat mag Zelensky zijn.

Maar zolang het oorlog is komen er geen verkiezingen.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 22:30:02 #216
3928 Ulx
pi_215924997
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldoom6eu2s2k

Osechkin: Kremlin is testing complete Internet shutdown in Russia for fear of another military rebellion against the regime in the coming year, which could be precipitated by freezing the invasion of Ukraine which was falsely sold to Russians as existential.
https://www.yahoo.com/new(...)g-off-153950769.html
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 22:31:12 #217
3928 Ulx
pi_215925017
quote:
"Germany to buy 4 more subs from ThyssenKrupp Marine Systems to increase the number of boats to six, part of a joint purchase with Norway that may also see the Nordic country increase its order, according to the German defense ministry."
@defensenews.bsky.social
https://www.defensenews.c(...)int-buy-with-norway/

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldorhf2erc2x
quote:
Germany announced the submarine contract extension as part of 21 billion in defense spending approved by the Bundestag, the country's parliament, on Wednesday. Other approvals including the go-ahead for the F127 anti-air warfare frigate, Elbit Systems' PULS rocket artillery, missiles for the Patriot air-defense system, reactive armor for the Puma infantry fighting vehicle and the development of sea-to-air missiles.

"The cooperation with our Norwegian partner will provide our two armed forces with new opportunities for deployment in the context of national and alliance defense, particularly on NATO's northern flank," Annette Lehnigk-Emden, the head of the Bundeswehr procurement office, said in the statement.

The 212CD submarines for Germany and Norway are on schedule, ThyssenKrupp said in a separate statement. The yard started production in September 2023, and the six vessels for the German Navy will be delivered starting in 2032, with one boat every year through 2037. The Norwegian Navy is scheduled to receive its first submarine in the new class as early as 2029.
pi_215925043
twitter
  donderdag 19 december 2024 @ 22:38:27 #219
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215925115
Het is allemaal maar een spelletje voor die Russische dwerg
Je bent een waardeloze agent.
  donderdag 19 december 2024 @ 23:06:36 #220
pi_215925654
quote:

[..]
Denk je?

[ x ]
Daar klopt gewoon niets van. Als Rusland NATO aanvalt, op welke manier dan ook, kunnen we de Russische Federatie gewoon naar God nuken.
  donderdag 19 december 2024 @ 23:08:10 #221
pi_215925682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:57 schreef Discombobulate het volgende:

Het zit er op de lange-termijn wel echt heel veel slechter uit voor Oekrane dan voor Rusland met betrekking tot manschappen. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Nee? Je roept het anders al maanden.
  donderdag 19 december 2024 @ 23:10:38 #222
pi_215925725
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het betekend niets. Putin kan claimen dat Zelensky geen legitieme president is omdat er (wegens zijn eigen oorlog) geen verkiezingen gehouden zijn. En dan hoeft ie dus niet te onderhandelen.
pi_215925774
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het betekend niets. Putin kan claimen dat Zelensky geen legitieme president is omdat er (wegens zijn eigen oorlog) geen verkiezingen gehouden zijn. En dan hoeft ie dus niet te onderhandelen.
Hoezo zou zelenski geen legitieme president zijn?
Dat pro-Poetin volk gaat steeds verder hier.
Vakman pur sang
  donderdag 19 december 2024 @ 23:16:22 #224
pi_215925793
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Omdat er geen verkiezingen zijn geweest en ook niet gaan komen zolang de oorlog duurt. De oorlog die Putin zelf begonnen is. Slim, niet?
pi_215925819
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar noem je iets, en dat is het probleem met Wilders en zijn Europese geestverwanten. Verdere Amerikanisering op komst, tenzij. Schoof is geen PVV. Hij is de Pim Fortuyn van een kabinet dat de plebs zich wenste in 2004. Alleen zijn we 20 jaar verder, en heeft Schoof een heel andere achtergrond dan Pim.

[ Bericht 6% gewijzigd door yessie234 op 19-12-2024 23:23:17 ]
  donderdag 19 december 2024 @ 23:28:27 #226
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215925942
&lt;signature here&gt;.
pi_215926142
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik zou zeggen doen: Patriot VS Oreznik. Dat lijkt me ook wel iets dat experiment van Poetin.
pi_215926155
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee? Je roept het anders al maanden.
Naja dat Oekrane er op een gegeven moment doorheen is is gewoon een feit, maar Binkov's analyse is wel een stuk negatiever.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 00:24:53 #229
3928 Ulx
pi_215926610
Blijkbaar zijn er stormshadows op die chemische fabriek ingeslagen.

quote:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ldoxfqsbyc2j

🚀 On 18.12.2024, a Storm Shadow missile strike critically damaged two buildings at the Kamensky Chemical Plant. Their function remains unclear. Other buildings were "protected" with nets, likely against drone strikes.

Satellite image from Cyberboroshno.
pi_215926617
twitter

Flatnik.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 00:28:48 #231
3928 Ulx
pi_215926632
quote:
⚡️G7 discusses slashing Russian oil price cap, complete ban, Bloomberg reports.

Discussions reportedly include lowering the current $60-per-barrel cap to approximately $40 or even implementing a complete ban on Russian oil supplies.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ldougr34as24

Beter. Laat ze het maar voor 30$ verkopen. Draaien ze verlies, maar de andere optie is de oliebronnen afsluiten.
pi_215926683
quote:

[..]
a ze zijn doorgevochten tegen vele honderdduizenden meer doden. Dat heeft toch geen zin gehad?
Nou goedzo, ik heb het idee dat je er bijna bent.
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:52:35 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_215928334
Mooie kerstgedachte

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:54:25 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_215928345
Waarschijnlijk de Norks erbij opgeteld.

+2200(!!) men
+8 tanks
+24 APVs
+42 artillery systems
+1 AD system
+79 UAVs

https://bsky.app/profile/(...)k2lk2v?ref_src=embed
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 december 2024 @ 09:56:54 #235
364681 over_hedge
pi_215928363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 00:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Flatnik.
None of the rest of the group even thought about trying to help them in any way.

Denk dat er weinig te helpen valt als er net een bmp over je heen ging
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215928435
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Hadden ze met een noodwet geregeld, dus wel legitiem
  vrijdag 20 december 2024 @ 10:12:55 #237
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215928473
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef speknek het volgende:

+2200(!!) men
+8 tanks
+24 APVs
+42 artillery systems
+1 AD system
+79 UAVs

Dit geloof je toch zelf niet man :P
pi_215928487
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Poetinpropaganda die jij op dit forum kwakt gelooft op anderhalve FvD-nazi niemand.
pi_215928571
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dood en gewond? Jawel hoor. Met hun meat waves.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 11:28:01 #240
3928 Ulx
pi_215929000
quote:

+2200(!!) men
+8 tanks
+24 APVs
+42 artillery systems
+1 AD system
+79 UAVs

Die kans is groot. De Norks zijn er nog niet zo lang, dus die hebben nog wat te leren. Die maken gegarandeerd fouten.
pi_215929014
quote:

+2200(!!) men
+8 tanks
+24 APVs
+42 artillery systems
+1 AD system
+79 UAVs

Perpetua zag 184 dode russen gisteren. Het tempo ligt hoog. Vandaag is het 20 december, basisrente dag. Gaat ie met 2% omhoog of niet.

twitter
pi_215929032
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
None of the rest of the group even thought about trying to help them in any way.

Denk dat er weinig te helpen valt als er net een bmp over je heen ging
Jamaar ze kijken niet eens :{

"Oh mijn collega is net platgereden, naja whatever"

Brekend nieuws:
RIA: Basisrente blijft hetzelfde
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:32:38 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215929036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dood en gewond? Jawel hoor. Met hun meat waves.
Daar is geen enkel bewijs voor.
Misschien is de waarheid wel dat de Russen sterker zijn dan de Oekrainers ondanks hun "Westerse" wapens. Het Westen is in zichzelf gaan geloven en overmoedig geraakt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 11:35:04 #244
3928 Ulx
pi_215929051
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien is de waarheid wel dat de Russen sterker zijn dan de Oekrainers ondanks hun "Westerse" wapens. Het Westen is in zichzelf gaan geloven en overmoedig geraakt.
Waarom kruipen de Russen dan zo langzaam naar voren? Als ze veel sterker zouden zijn zou dat sneller moeten gaan.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 december 2024 @ 11:36:10 #245
364681 over_hedge
pi_215929064
quote:

[..]
Je weet dat heel youtube volstaat met die aanvallen die mislukken? Of zijn die videos allemaal nep
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:37:32 #246
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929077
quote:
Misschien is de waarheid wel dat de Russen sterker zijn dan de Oekrainers ondanks hun "Westerse" wapens.
Dat zijn ze ook. Vanwege de meatwaves. Ow, maar dat is niet waar volgens jou.
&lt;signature here&gt;.
pi_215929085
quote:

[..]
Werkelijk het enige wat de Russen voor hebben is kwantiteit in mankracht, wapens en munitie. Des te lachwekkender dat Poetin een high-tech duel zegt te willen aangaan :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:40:41 #248
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929102
Dit is een indrukwekkende milestone voor oekraine. Ze worden straks de Numero Uno drone leverancier voor het westen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215929128
quote:

[..]
Als verdediger is het niet erg om wat zwakker te zijn. Je hebt een tactisch voordeel. Vooral als de aanvaller niet genoeg ondersteuning heeft en maar wat "aankloot"

Dat ze toch terreinwinst boeken komt omdat ze met meer zijn, en omdat ze tactieken gebruiken waarin het leven van een soldaat ondergeschikt is aan de missie. En omdat de verdediging soms ook steken laat vallen.

Gelukkig steunt het Westen niet echt meer op geloof, en is het allerminst overmoedig. We zien de ernst van de situatie in, en proberen er iets van te maken terwijl er een belangrijke bondgenoot mogelijk wegvalt.
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:54:35 #250
pi_215929267
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Werkelijk het enige wat de Russen voor hebben is kwantiteit in mankracht, wapens en munitie. Des te lachwekkender dat Poetin een high-tech duel zegt te willen aangaan :')
pi_215929448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:52 schreef speknek het volgende:
Mooie kerstgedachte

De toon is behoorlijk omgeslagen de afgelopen 10 jaar.

Hebben ze trouwens ooit zo duidelijk China en Iran als dreigingen genoemd?
Eigenlijk zouden ze gewoon reclame tijd moeten inkopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 21-12-2024 12:05:10 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:30:50 #252
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215929675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom kruipen de Russen dan zo langzaam naar voren? Als ze veel sterker zouden zijn zou dat sneller moeten gaan.
Een front klapt vaak binnen enkele dagen tot weken.
Zie syrie.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:32:10 #253
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215929687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat valt ook wel weer mee, niemand praat meer over de leo's en f16's. Dat heeft een reden.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:34:49 #254
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929703
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zie syrie.
En dat horen we al 3 jaar.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:36:17 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929718
Iemand had het over leopards? U vraagt wij draaien.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:38:32 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215929733
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
En dat horen we al 3 jaar.
We horen al 3 jaar dat Poetin ziek is, Russiche soldaten altijd dronken zijn, en hun tanks gemaakt zijn van koek en piepschuim.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:39:04 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215929736
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:36 schreef ExTec het volgende:
Iemand had het over leopards? U vraagt wij draaien.

[ x ]
Ik hoop dat deze het wel doen. De vorige tanks zijn teruggestuurd.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:39:18 #258
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929739
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We horen al 3 jaar dat Poetin ziek is, Russiche soldaten altijd dronken zijn, en hun tanks gemaakt zijn van koek en piepschuim.
Dank voor me punt onderstrepen ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 december 2024 @ 12:40:43 #259
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215929751
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik hoop dat deze het wel doen. De vorige tanks zijn teruggestuurd.
Waarom zeg je dat je dat hoopt?

quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt.
Je liegt.
&lt;signature here&gt;.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 december 2024 @ 12:47:44 #260
364681 over_hedge
pi_215929796
quote:

[..]
Zie syrie.
Door syrie als voorbeeld te noemen zegt genoeg over hoe veel je er van snapt :')
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 12:51:36 #261
3928 Ulx
pi_215929827
quote:

[..]
Zie syrie.
Sommige experts beweren dat dat zelfs in drie dagen kan.
pi_215929897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Sommige experts beweren dat dat zelfs in drie dagen kan.
Een Rus zij na zijn vrijlating "Rusland heeft een geschiedenis van plotse omwentelingen". Dus het kan nog.
pi_215929971
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215930260
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Daar klopt gewoon niets van. Als Rusland NATO aanvalt, op welke manier dan ook, kunnen we de Russische Federatie gewoon naar God nuken.
Ik vraag mij af hoeveel nucleaire machten bereid zijn om hun complete bevolking op te offeren voor een andere niet nucleaire macht. Zeker als er geen nucleaire wapens worden gebruikt. :)

Gaat nog tegenvallen als puntje bij paaltje komt. You'll see. :X
Heel veel sambal
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 13:42:38 #265
3928 Ulx
pi_215930287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ik vraag mij af hoeveel nucleaire machten bereid zijn om hun complete bevolking op te offeren voor een andere niet nucleaire macht. Zeker als er geen nucleaire wapens worden gebruikt. :)

Gaat nog tegenvallen als puntje bij paaltje komt. You'll see. :X
Denk je dat Rusland daartoe bereid is? Die zullen daar tenslotte mee moeten starten.
  vrijdag 20 december 2024 @ 13:55:50 #266
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215930444
twitter

HAHAHAHAHAHAHAHA. _O-

Die gasten gaan na 1-1 gewoon compleet nat. Het wordt er s'winters niet zo bizar koud, net ietjes kouder dan hier, dus doodvriezen in je commieblock zal ze bespaard blijven.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 december 2024 @ 14:00:39 #267
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215930490
Serious conflict, jaja. Had ie maar even eerder moeten bedenken, die flapdrol.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215930537
Haha, wie neemt deze vatnik serieus :')
pi_215930578
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Denk je dat Rusland daartoe bereid is? Die zullen daar tenslotte mee moeten starten.
Poetin zit alweer grapjes te maken richting Trump over zijn 'rocket battle".

Dat was in tijdens de eerste termijn Trump ook al met dat "Russian whores are the best" op het gerucht dat Poetin kompromat van Trump had, iets dat analisten toen heel waarschijnlijk leek. Poetin bespeelt Trump, en in de vorige termijn van Trump heeft dat ervaren stafleden ernstig in verlegenheid gebracht.

Of Belousov daartoe bereid is? Voor hij op Defensie zat, was hij minister van Economische Ontwikkeling. Je zou verwachten dat die met een bepaald oog naar die oorlog kijkt. Maar wapenvoorraad die er nog is, kan natuurlijk ingezet worden.
pi_215930602
Steve mag wel oppassen in Rusland.
  vrijdag 20 december 2024 @ 14:13:32 #271
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215930671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:00 schreef Perrin het volgende:
Serious conflict, jaja. Had ie maar even eerder moeten bedenken, die flapdrol.
Ja, de reacties van Zelensky en de EU zijn ook al binnen.

&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 december 2024 @ 14:27:30 #272
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215930836
Deze is ook wel heel briljant. Vraag me af of ze bewust dus zo aanvliegen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215931325
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:55 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

HAHAHAHAHAHAHAHA. _O-

Die gasten gaan na 1-1 gewoon compleet nat. Het wordt er s'winters niet zo bizar koud, net ietjes kouder dan hier, dus doodvriezen in je commieblock zal ze bespaard blijven.
Dit moet wel gespeeld zijn. Wat hadden ze dan verwacht?
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 15:19:35 #274
3928 Ulx
pi_215931403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 15:10 schreef oheng het volgende:

[..]
Dit moet wel gespeeld zijn. Wat hadden ze dan verwacht?
CoNSeSsiEs!
  vrijdag 20 december 2024 @ 16:03:12 #275
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215931835
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt toch ook allemaal? Poetin is ziek in zijn hoofd, Russische soldaten zijn op zijn minst gedrogeerd en als je nu in deze dagen je oliebollen iets te hard bakt gooi je die ouwe Sovjettroep van ze zo in gruzelementen.
Yea, she's on crack.
  vrijdag 20 december 2024 @ 16:17:27 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215931948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 16:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Klopt toch ook allemaal? Poetin is ziek in zijn hoofd, Russische soldaten zijn op zijn minst gedrogeerd en als je nu in deze dagen je oliebollen iets te hard bakt gooi je die ouwe Sovjettroep van ze zo in gruzelementen.
Raar dat Oekraiene niet kan winnen ondanks dat zowat heel Europa zich ontwapend heeft en haar spullen aan Oekraiene heeft geschonken.
pi_215931970
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 16:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Raar dat Oekraiene niet kan winnen ondanks dat zowat heel Europa zich ontwapend heeft en haar spullen aan Oekraiene heeft geschonken.
De Russen hebben simpelweg meer manschappen en materiaal. En zijn bereid om exorbitante verliezen te accepteren. Dat is verder ook geen geheim ofzo.
  vrijdag 20 december 2024 @ 16:25:15 #278
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215932032
quote:

[..]
Europe hasn't even started.
Yea, she's on crack.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2024 @ 17:00:03 #279
3928 Ulx
pi_215932279
quote:

[..]
Denk je dat Nederland sinds het weggeven van de F16's geen luchtmacht meer heeft?
pi_215932312
Over de basisrente: interessant om te zien dat de kliek rondom Chemezov nu "gewonnen" heeft. Hoewel investeringen bij 21% net zo onmogelijk zijn als bij 23%, dus veel maakt het niet uit.

RIA: The Central Bank has taken a pause in raising the key rate, Nabiullina said

Video samenvatting van Ivan (goede rus) over de belachelijke standup van Putin. Beetje clickbait titel, maar de video zelf is wel ok.

[ Bericht 19% gewijzigd door oheng op 20-12-2024 19:38:58 ]
  vrijdag 20 december 2024 @ 17:12:56 #281
pi_215932356
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:55 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

HAHAHAHAHAHAHAHA. _O-

Ik denk dat ze gaan nadenken over "retaliatory measures" tot de oorlog voorbij is.
  vrijdag 20 december 2024 @ 17:16:17 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215932386
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 16:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De Russen hebben simpelweg meer manschappen en materiaal. En zijn bereid om exorbitante verliezen te accepteren. Dat is verder ook geen geheim ofzo.
Wij zijn ook bereid gebleken zware verliezen te lijden. Hoge inflatie, Duitsland dendustrialiseert, veiligheid burgers minder goed te waarborgen, we worden vazalstaat van usa.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 16:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Europe hasn't even started.
Eens.
We hebben ook precies 0
  vrijdag 20 december 2024 @ 17:23:01 #283
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215932438
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]

Eens.
We hebben ook precies 0
Maar dat heeft dus weinig tot niets te maken met wat wij al aan Oekrane hebben gegeven, en dat weet je zelf ook.

Enfin, fijn weekend van hieruit voor je en we zien je maandag weer! :)
Yea, she's on crack.
pi_215933005
quote:

[..]
Wij zijn ook bereid gebleken zware verliezen te lijden. Hoge inflatie, Duitsland dendustrialiseert, veiligheid burgers minder goed te waarborgen, we worden vazalstaat van usa.
Hard gelachen.
pi_215933026
quote:

[..]
Wij zijn ook bereid gebleken zware verliezen te lijden. Hoge inflatie, Duitsland dendustrialiseert, veiligheid burgers minder goed te waarborgen, we worden vazalstaat van usa Rusland.
doorhaling
  vrijdag 20 december 2024 @ 18:58:01 #286
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215933199
quote:

+2200(!!) men
+8 tanks
+24 APVs
+42 artillery systems
+1 AD system
+79 UAVs

in 1 dag?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215933217
quote:

[..]
[..]
Eens.
We hebben ook precies 0
Haha wacht maar tot er vliegtuigen vol met kisten huiswaarts keren naar westerse landen omdat ze zo nodig oorlogje willen spelen waar ze niet thuis horen.

Ik geef het een week en het is afgelopen met de west europese regering die dat veroorzaakt. Dat gaat helemaal nooit geslikt worden.
Heel veel sambal
pi_215933246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 18:59 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Haha wacht maar tot er vliegtuigen vol met kisten huiswaarts keren naar westerse landen omdat ze zo nodig oorlogje willen spelen waar ze niet thuis horen.

Ik geef het een week en het is afgelopen met de west europese regering die dat veroorzaakt. Dat gaat helemaal nooit geslikt worden.
Klopt, dat is het verschil met Rusland.

De Russische bevolking boeit dat totaal niet.

En daar maakt Poetin handig gebruik van.
pi_215933254
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
in 1 dag?
Klopt, zie afbeelding in de link.
pi_215933349
twitter
pi_215933381
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 19:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De VS bepaalt.
Vakman pur sang
  vrijdag 20 december 2024 @ 19:28:51 #292
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215933453
quote:
[ x ]
Oef.

Bepaalde mensen hebben nu hersenkortsluiting, moet ik nu ook oekraine steunen,

Of moet ik hier nu gaan verkondigen dat God Op Aarde Trump het verkeerd ziet?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 19:32:02 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215933481
quote:
[ x ]
5%, dat halen ze zelf niet eens _O-

Ik zeg vliegdekschepen!
  vrijdag 20 december 2024 @ 19:37:03 #294
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215933532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
5%, dat halen ze zelf niet eens _O-

Ik zeg vliegdekschepen!
Hoog inzetten he. Een gedeeld vliegdekschip met de Belgische marine zou geen gek idee zijn.
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 19:38:34 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215933553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoog inzetten he. Een gedeeld vliegdekschip met de Belgische marine zou geen gek idee zijn.
Nee man fuck de Belgen
  vrijdag 20 december 2024 @ 19:40:22 #296
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215933573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 19:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee man fuck de Belgen
Aan de andere kant een eigen vliegdekschip is ook wel badass. Venezuela krijgt het misschien ook een keer op de heupen met de ABC'tjes.
pi_215933577
Oh, de grote boze oranje opperalfaman blijft Oekrane steunen.

Even wat leuke quotes zoeken...........
pi_215933585
Huh, het is net alsof je Trump (en politici in het algemeen) nooit op zijn woord moet geloven.

pi_215933745
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 19:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Oef.

Bepaalde mensen hebben nu hersenkortsluiting, moet ik nu ook oekraine steunen,

Of moet ik hier nu gaan verkondigen dat God Op Aarde Trump het verkeerd ziet?
Het moet die mensen duidelijk zijn, dit is onderdeel van het onderhandelingsplan.
Trump heeft nooit gezegd Oekrane te laten vallen. Wel de oorlog op te lossen bij zijn aantreden.
Als hij signalen krijgt dat Rusland de neus ophaalt moeten ze eerst de druk opvoeren. Zowel op Rusland door Oekrane heftiger te steunen als op de EU door die onder druk te zetten heftiger te steunen. Zodoende dwing je Rusland naar de tafel.

Meer logischer dan dit kan niet en ligt ook geheel in de lijn der verwachtingen.
Vakman pur sang
pi_215933805
Vol
pi_215933807
Nu echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')