Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hehe, was dat nou zo moeilijk, gewoon ruiterlijk erkennen dat je pro-rus bent?
[..]
Leg uit.
Je laten aftuigen door de bully in de hoop dat hij je daarna met rust laat.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:16 schreef phpmystyle het volgende:
appeasementpolitiek heeft een negatieve klank gekregen door Chaimberlaine (hij had ook geen keus) maar het zou niet verkeerd zijn om deze benadering in te zetten gezien de geopolitieke situatie.
Ik denk dat het een gouden greep zal zijn.
Laat maar. Hij is opgehouden met z'n gehuichel als ware hij echt wel pro-oekraine.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je laten aftuigen door de bully in de hoop dat hij je daarna met rust laat.
Geweldig idee. Echt een gouden greep, dat ze daar nog niet op gekomen zijn zeg.
Nee, dat hele afspraken nakomen slaat al nergens op.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het echt niet,
Poetin proberen tot bedaren te brengen en écht de belofte doen niet verder op te schuiven naar het Oosten. Laten zien dat we nu wel onze afspraken nakomen. Hopelijk stemt hem dat positief.
En welke afspraken zijn we dan niet nagekomen?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laten zien dat we nu wel onze afspraken nakomen.
Wel fijn dat dat nu gewoon duidelijk is, inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat maar. Hij is opgehouden met z'n gehuichel als ware hij echt wel pro-oekraine.
rus moet gewoon winnen, klaar.
Er is nooit een akkoord geweest in Istanbul.quote:
Mocht je ooit naar Indonesië komen doe me maar een DM. Ik kan je laten verdwalen in mijn investering.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar hoe was het nou met je investeringen?
Nooit antwoord op gehad.
Nee dank je, 3de wereld is niet mijn dingquote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Mocht je ooit naar Indonesië komen doe me maar een DM. Ik kan je laten verdwalen in mijn investering.
Geen inch opschuiven naar het Oosten.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
En welke afspraken zijn we dan niet nagekomen?
Niet weer beginnen joh.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen inch opschuiven naar het Oosten.
Het westen heeft niet beseft tot welke chaos en zorgen dit kon leiden aan de andere kant.
En gelukkig maar. Stel je voor dat we mijn investeringen in de regio nog eens moeten saneren van ongewenste Europeanen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee dank je, 3de wereld is niet mijn ding
quote:Poetin ziet doel 'speciale militaire operatie' dichterbij komen
President Vladimir Poetin heeft op zijn jaarlijkse persbijeenkomst gezegd dat het doel van de inval in Oekraïne wordt bereikt. Hij zei dat de militaire situatie ingrijpend verandert en de Russische troepen langs de hele frontlinie oprukken in wat Poetin "de speciale militaire operatie" noemt.
Poetin speculeerde ook over een 'raketduel' met de Verenigde Staten, met de hypersonische Oreshnik die volgens de Russische president niet te stoppen is. Hij vuurde zo'n projectiel al eens af op Dnipro en stelde gekscherend voor om met de VS een doel uit te kiezen dat vervolgens onder vuur wordt genomen. De Amerikanen mogen dat dan proberen te beschermen met hun verdedigingssystemen, zei hij. "Wij zijn klaar voor zo'n experiment."
Rusland viel Oekraïne in februari 2022 binnen naar aanleiding van de gevechten in de Oekraïense regio Donbas die in 2014 waren uitgebroken. De regio is volgens analisten ook rijk aan waardevolle grondstoffen, zoals gas.
Poetin wil voorkomen dat Oekraïne lid van de NAVO wordt en aast op grote stukken van het zuiden en oosten van Oekraïne. Hij heeft al vier provincies geannexeerd zonder deze helemaal veroverd te hebben. In 2014 werd het schiereiland de Krim bij Rusland gevoegd.
Poetin zei ook dat de Russische economie stabiel is en "tegen alle verwachtingen" vooruit blijft gaan, ondanks "externe bedreigingen". Hij gaf wel toe dat de inflatie die 9 procent bedraagt, verontrustend is. De inflatie in Rusland bedroeg in 2023 bijna 7,5 procent en 12 procent in 2022.
Waar staan die afspraken?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Geen inch opschuiven naar het Oosten.
Ja, want mensen met harde valuta moet je niet willen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:16 schreef Nyamuk het volgende:
Stel je voor dat we mijn investeringen in de regio nog eens moeten saneren van ongewenste Europeanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |