quote:Putin says ready to negotiate with any legitimate Ukrainian leader
MOSCOW, Dec. 19 (Xinhua) -- Russia is ready to negotiate with any legitimate leader in Ukraine, Russian President Vladimir Putin said Thursday.
"If someone takes part in the election and gains legitimacy, we are ready to talk to him, including Volodymyr Zelensky," Putin said during his annual news conference.
He added that Russia has no preconditions for starting negotiations with Ukraine, emphasizing that Russia is ready to engage in talks based on the Istanbul agreements while considering the current situation on the ground.
Doen we niets mee.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://english.news.cn/e(...)ad75c8850b2bb/c.html
[..]
Zul je zien dat Zelenski uiteindelijk toch vakantie gaat vieren op een onderduik adres ergens in Polen of Litouwen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Inwoners van Kiev e.o. denken daar anders over.
Zelensky woest over voorstel kerstbestand door Orban:
Ook uit de Telegraaf, over het eigengereide optreden van Orban binnen de EU. EU was tevens not amused.
Zelensky: wij zitten niet in vakantie-modus, er vallen doden.
Symboliseert wel de huidige staat van de Oekraïne-vlag brigade. Onderhandelingen zijn niet gewild. Ze willen alleen dat de oorlog doorgaatquote:
Ach, de Wijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Rob de Wijk wil Rusland op alle vier de bezette oblasten over een tijdje nog een groot offensief uitvoeren, dus zijn zeker nog lang niet klaar hier mee.
Ik stap nog liever met blote voeten op een LEGO blokjequote:Op donderdag 19 december 2024 19:07 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wat later op de avond zijn de beste uren hier, ik heb net nog een inhoudelijke bijdrage geleverd over Poetin en zijn informatievaccuum. Die al gelezen?
Er valt niets te onderhandelen, er valt alleen terug te trekken. En dan heb ik het niet over je voorhuid als je staat te douchen, maar Rusland uit Oekraïne.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Symboliseert wel de huidige staat van de Oekraïne-vlag brigade. Onderhandelingen zijn niet gewild. Ze willen alleen dat de oorlog doorgaat
Wat een onzin tweet. Al vele decennia zijn we verdedigingsloos tegen ICBMs. Daar brengt een nieuw model geen verandering in. Misschien dat systemen als Thaad er een paar uit de lucht weten te knallen maar als poep de ventilator raakt vliegen er honderden. Daar doet geen enkel verdedigingssysteem iets tegen. Daarom hebben de Amerikanen ook hun eigen ballistische raketten. Als Rusland er honderden hun kant op sturen krijgen ze een gelijke hoeveelheid terug.quote:
Ach ja, alweer zo'n trol in zijn informatievaccuum zal wel zo'n echte hoger opgeleide zijn waar we allemaal tegen op moeten kijken. Weet u wie ook in informatievaccuum leeft?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stap nog liever met blote voeten op een LEGO blokje
Precies wat ik zeg. Je wil dat de oorlog doorgaat tot Rusland weer verdreven is, wat nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Er valt niets te onderhandelen, er valt alleen terug te trekken. En dan heb ik het niet over je voorhuid als je staat te douchen, maar Rusland uit Oekraïne.
Ga ik wel doen als jij daar mee begint.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef Nyamuk het volgende:
Onderbouw anders even je kritiek op dit filmpje met iets anders dan jouw onderbuik.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Je wil dat de oorlog doorgaat tot Rusland weer verdreven is, wat nooit gaat gebeuren.
Dit is geen oorlog die uiteindelijk met bommen kan worden gewonnen. De ideologie blijft bestaan. Putin moet serieus genomen worden bij onderhandelingen, anders is dit nooit klaar.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik zeg enkel wat jouw woorden in de praktijk betekenen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt.
Ik wil dat de oorlog stopt, en als Rusland vandaag nog aftaait dan is het morgen ten einde.
Ook aan deze excursie zou ik mij niet meer wagen, want het slaat nergens op.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik zeg enkel wat jouw woorden in de praktijk betekenen.
Hoe lang nog tot Rusland zich terugtrekt? Hoeveel jaren aan burgerdoden is het het waard om maar niet te willen onderhandelen? 1 mensenleven? 10.000? 20.000 kinderlevens? 30.000 babylevens?
oh? Behoud je deze mening sinds vandaag pas?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook aan deze excursie zou ik mij niet meer wagen, want het slaat nergens op.
Als Oekraïne het dat waard vindt, so be it. Rusland vindt het ook waard honderdduizenden jonge mannen op te offeren maar daar wind je je toch ook niet over op?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik zeg enkel wat jouw woorden in de praktijk betekenen.
Hoe lang nog tot Rusland zich terugtrekt? Hoeveel jaren aan burgerdoden is het het waard om maar niet te willen onderhandelen? 1 mensenleven? 10.000? 20.000 kinderlevens? 30.000 babylevens?
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:40 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Wat een onzin tweet. Al vele decennia zijn we verdedigingsloos tegen ICBMs. Daar brengt een nieuw model geen verandering in. Misschien dat systemen als Thaad er een paar uit de lucht weten te knallen maar als poep de ventilator raakt vliegen er honderden. Daar doet geen enkel verdedigingssysteem iets tegen. Daarom hebben de Amerikanen ook hun eigen ballistische raketten. Als Rusland er honderden hun kant op sturen krijgen ze een gelijke hoeveelheid terug.
De mogelijkheid om even hard of harder terug te slaan is de enige reeele verdediging.
Nee, de imperialistische ideologie moet kapot.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Je wil dat de oorlog doorgaat tot Rusland weer verdreven is, wat nooit gaat gebeuren.
Dit is geen oorlog die uiteindelijk met bommen kan worden gewonnen. De ideologie blijft bestaan. Putin moet serieus genomen worden bij onderhandelingen, anders is dit nooit klaar.
Alleen om die laatste reden, of...?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Wie zegt dat ik me daar niet over opwindt?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als Oekraïne het dat waard vindt, so be it. Rusland vindt het ook waard honderdduizenden jonge mannen op te offeren maar daar wind je je toch ook niet over op?
En deze jarenlange afslachting van burgers helpt met het vernietigen van deze ideologie?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, de imperialistische ideologie moet kapot.
Nou ja het zet het een en ander weer in perspectief denk ik. Goed om op zijn minst te mogen aanschouwen waar we het over hebben voordat we de wereld er aan onderwerpen, denk je niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen om die laatste reden, of...?
De wereld gaat er niet aan onderworpen worden, dus dan zijn dat soort tests ook onzinnig.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nou ja het zet het een en ander weer in perspectief denk ik. Goed om op zijn minst te mogen aanschouwen waar we het over hebben voordat we de wereld er aan onderwerpen, denk je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |