abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215906024
https://www.nu.nl/algemee(...)el-slachtoffers.html

quote:
In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.

twitter

Update 15.06uur
twitter

Update 16.15uur

twitter

Volgens opsporing verzocht was de aanslag dus wel gericht naar de bruidsmodezaak.
En er wordt gezocht naar 2 auto’s. Een champagnekleurige Kia Ceed en een donkerblauwe Toyota Yaris.

Update 17 december
https://www.omroepbrabant(...)aag-komt-uit-brabant

quote:
Moshtag B. (33) is mogelijk de opdrachtgever van de explosies aan de Tarwekamp in Den Haag. De Rotterdammer is de ex-partner van de eigenaresse van de bruidsmodezaak waar de aanslag volgens de politie zeer waarschijnlijk op was gericht. Meerdere politiebronnen houden er sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.
quote:
Behalve de Rotterdammer, heeft de politie drie mannen aangehouden voor mogelijke betrokkenheid: Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B. zou de drie, al dan niet direct, hebben benaderd om de klus te klaren. Het is mogelijk dat hij hen al kende. B. woonde namelijk geruime tijd in Roosendaal, waar hij onder meer lid was van een schaakclub. Niet lang geleden verhuisde hij naar Rotterdam. De Roosendaalse verdachten zijn volgens bekenden neven van elkaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2024 10:32:12 ]
  woensdag 18 december 2024 @ 09:38:31 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215906025
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zou weer niet kloppen met dat zij hem al veel langer had.
Ook het gebruik van dezelfde foto's zou dan wat vreemd zijn.

Het is idd wel een vreemde twist.
Of er was sprake van een schuld en hij had officieus beslag gelegd op de Range Rover. Genoeg opties.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215906031
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Of er was sprake van een schuld en hij had officieus beslag genomen op de Range Rover. Genoeg opties.
Ja idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 december 2024 @ 09:42:05 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_215906047
Het wordt wel steeds gekker ja... Gouden tijden voor de top der recherche denk ik

De foto's doen overigens idd overkomen alsof meneer behoorlijk van de worsten is ja, viel me ook op :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_215906136
Zij had hem eind 23 te koop gezet en is niet verkocht, hij zet hem in 24 te koop, en zij 3 weken later weer en bij alle drie de pogingen zijn op mp dezelfde foto's gebruikt. Ik kan mij trouwens absoluut niet voorstellen dat alles om die auto draaide, er moet meer aan de hand zijn geweest.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:04:17 #6
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215906174
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:42 schreef Molo het volgende:
Het wordt wel steeds gekker ja... Gouden tijden voor de top der recherche denk ik

De foto's doen overigens idd overkomen alsof meneer behoorlijk van de worsten is ja, viel me ook op :D
Zoek maar eens op wat Bacha bazi is. Er is veel schijn homofilie binnen de islam.
pi_215906266
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:59 schreef -river- het volgende:
Zij had hem eind 23 te koop gezet en is niet verkocht, hij zet hem in 24 te koop, en zij 3 weken later weer en bij alle drie de pogingen zijn op mp dezelfde foto's gebruikt. Ik kan mij trouwens absoluut niet voorstellen dat alles om die auto draaide, er moet meer aan de hand zijn geweest.
Is de auto in die periode ook nog daadwerkelijk van eigenaar gewisseld? Iemand die het kenteken en de RDW historie kan opduiken?
pi_215906373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Is de auto in die periode ook nog daadwerkelijk van eigenaar gewisseld? Iemand die het kenteken en de RDW historie kan opduiken?
Die auto was vanaf het begin in bezit van haar maar werd tot 5 maal van familielid gewisseld stond in de marktplaats advertentie.
pi_215906383
Moshtag B. (33) is mogelijk de opdrachtgever van de explosies aan de Tarwekamp in Den Haag. De Rotterdammer is de ex-partner van de eigenaresse van de bruidsmodezaak waar de aanslag volgens de politie zeer waarschijnlijk op was gericht. Meerdere politiebronnen houden er sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:20:57 #10
38496 Perrin
pi_215906408
Zo gaat dat in die culturen.
pi_215906409
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
Maar volgens de FOK!rechercheurs was het drugscriminaliteit i.c.m. witwassen en zorgfraude.

En dat café was er ook bij betrokken want ze hadden geen inboedelverzekering
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 10:21:58 #12
38496 Perrin
pi_215906415
quote:
15s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar volgens de FOK!rechercheurs was het drugscriminaliteit i.c.m. witwassen en zorgfraude.
Kan altijd nog, laten we de hoop niet opgeven.
pi_215906422
quote:
Nou lekker dan, en dat mens kroop direct in de ik snap/weet er niets van rol.
pi_215906434
quote:

[..]

Rustig maar, ook dat zal nu aan het licht komen.
pi_215906445
quote:

[..]

Er is van alles genoemd hoor :D Ook een ex is geopperd.
pi_215906457
quote:
Heb je een linkje naar het artikel? Dan werk ik de OP even bij.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:26:58 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906461
quote:

[..]
Nee, de auto is al sinds 2021 niet van eigenaar gewisseld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906463
Behalve de Rotterdammer, heeft de politie drie mannen aangehouden voor mogelijke betrokkenheid: Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B. zou de drie, al dan niet direct, hebben benaderd om de klus te klaren. Het is mogelijk dat hij hen al kende. B. woonde namelijk geruime tijd in Roosendaal, waar hij onder meer lid was van een schaakclub. Niet lang geleden verhuisde hij naar Rotterdam. De Roosendaalse verdachten zijn volgens bekenden neven van elkaar.
pi_215906465
quote:
Moshtag, een lekkere ouderwetse Nederlandse naam.
pi_215906476
Opticien, lid van de schaakclub, boem.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215906478
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Moshtag, een lekkere ouderwetse Nederlandse naam.

Heerlijke cultuurverrijking.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:30:42 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215906492
quote:

[..]

Er is flink gespeculeerd, en dat mag hier. Dus niet achteraf zeuren.
En wat iemand al zei: het een sluit het ander niet uit.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 18 december 2024 @ 10:30:45 #23
38496 Perrin
pi_215906493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:27 schreef Kuhn het volgende:
Allemaal lekker lang de bak in. Stelletje holbewoners.
pi_215906496
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:29 schreef Kuhn het volgende:

[..]

Stuk stuk voor een langdurige rijke Nederlandse achtergrond denk ik zo.
pi_215906498
quote:
81s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:29 schreef nostra het volgende:
Hij had ook een benzine pomp, anders zou hij inderdaad heel ver weg staan van een boem.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:31:07 #26
38496 Perrin
pi_215906499
quote:

[..]

Stukje middeleeuwse invloeden.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:32:04 #27
438527 MissButterflyy
pi_215906508
quote:
81s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:29 schreef nostra het volgende:
Ja, en dat was z’n leven dan ook wel want die gast gaat heel lang vastzitten.
pi_215906526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er is flink gespeculeerd, en dat mag hier. Dus niet achteraf zeuren.
En wat iemand al zei: het een sluit het ander niet uit.
Op een enkele mafkees na is het zelfs nog heel netjes gebleven ivm andere misdrijf-topics.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:34:12 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906527
Ik hoop echt dat het AD daar serieuze bronnen voor heeft en niet op basis van wat hier gepost wordt schrijft dat het een gevalletje "gestoorde ex" is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop echt dat het AD daar serieuze bronnen voor heeft en niet op basis van wat hier gepost wordt schrijft dat het een gevalletje "gestoorde ex" is.
Meerdere politiebronnen houden er sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:36:50 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:35 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Meerdere politiebronnen houden er sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.
Ja, dat zeg ik, ik hoop dat ze serieuze bronnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik, ik hoop dat ze serieuze bronnen hebben.
Ja er staat toch meerdere politiebronnen. Denk je dat die niet serieus zijn?
  woensdag 18 december 2024 @ 10:37:38 #33
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215906554
Stel je voor dat je je vrienden benaderd met "Die ex van mij zo is kut, zullen we haar auto en winkel opblazen?"
En dan zeggen van ja is goed, gaan we doen :D
  Spellchecker woensdag 18 december 2024 @ 10:39:04 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215906564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:37 schreef Momo het volgende:
Stel je voor dat je je vrienden benaderd met "Die ex van mij zo is kut, zullen we haar auto en winkel opblazen?"
Neven he! Dat is dichterbij dan vrienden. :+

Of misschien nichten, als ik een paar posts terug lees #4
  woensdag 18 december 2024 @ 10:41:01 #35
438527 MissButterflyy
pi_215906577
quote:
Ja, het blijft vreemd.
Of was alleen de auto het doelwit en is er toch iets mis gegaan?
  woensdag 18 december 2024 @ 10:43:15 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:22 schreef -river- het volgende:

[..]
Nou lekker dan, en dat mens kroop direct in de ik snap/weet er niets van rol.
Ja, want je verwacht werkelijk dat je boze ex zo gestoord is dat hij een half huizenblok opblaast...

Zelfs als je met reden bang bent voor je ex, omdat je weet dat hij gestoord is, is dit wel next level.

Als de situatie al eerder zorgwekkende vormen had aangenomen was er waarschijnlijk ook al eerder srake van een aangifte geweest, en als dat zo was hadden ze wel eerder bij hem op de stoep gestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906597
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, het blijft vreemd.
Wel een hele allesverwoestende mis dan :X

Och dat arme knulletje ook zonder ouders en grote zus ;(
  woensdag 18 december 2024 @ 10:45:11 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:37 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Ja er staat toch meerdere politiebronnen. Denk je dat die niet serieus zijn?
Nee, ik denk vooral dat het AD wat nonchalant is met het gebruik van de term "politiebronnen".
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 10:47:46 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906610
quote:
Als een van die neven daar al een straf voor had gehad dan verbaast het me niet, plus dat je niet weet wat hij als reden opgegeven heeft, daarbij kunnen ze ook nog van de categorie zijn die de klus sowieso wel uitvoert als er maar genoeg betaald wordt, ongeacht de reden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906611
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, want je verwacht werkelijk dat je boze ex zo gestoord is dat hij een half huizenblok opblaast...

Zelfs als je met reden bang bent voor je ex, omdat je weet dat hij gestoord is, is dit wel next level.

Als de situatie al eerder zorgwekkende vormen had aangenomen was er waarschijnlijk ook al eerder srake van een aangifte geweest, en als dat zo was hadden ze wel eerder bij hem op de stoep gestaan.
Nouja ik weet uit ervaring dat je niet altijd gelijk aangifte doet of bij instanties aanklopt.

En zelfs doe je dat wel zoals bij Humarya (?) word je nog vermoord ;(
pi_215906613
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die ex laat echt niet uit het niets alles ontploffen, er moet vooraf bedreigingen zijn geweest dus wist ze heel goed uit welke hoek het kwam.
pi_215906636
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:39 schreef maily het volgende:

[..]
Neven he! Dat is dichterbij dan vrienden. :+

De 2 uit Roosendaal zijn neven van elkaar volgens #22, daar staat niet dat ze ook neven van Moshtag zijn.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:50:56 #43
438527 MissButterflyy
pi_215906641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef -river- het volgende:

[..]
Die ex laat echt niet uit het niets alles ontploffen, er moet vooraf bedreigingen zijn geweest dus wist ze heel goed uit welke hoek het kwam.
Klopt. Als het een ex is die boos is over een verbroken relatie escaleert met meestal steeds verder.
  woensdag 18 december 2024 @ 10:51:11 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906643
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, het blijft vreemd.
Dat denk ik niet, ik denk dat de winkel ook doelwit was.
Maar, ik denk ook dat ze wel ergens een "foutje" hebben gemaakt met hoeveelheden en/of verhoudingen.

Ik geloof best dat het niet de bedoeling was het halve blok op te blazen.
Maar dat is het risico wat je neemt als je zulke stomme dingen doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 10:53:19 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906659
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nouja ik weet uit ervaring dat je niet altijd gelijk aangifte doet of bij instanties aanklopt.

En zelfs doe je dat wel zoals bij Humarya (?) word je nog vermoord ;(
Nee klopt, daarom is het ook vreemd dat het al op zo'n escalatiepunt zou zijn maar er nog helemaal geen aangifte zou zijn gedaan.

Ergo: ik denk dat ze werkelijk niet dacht dat hij zo gestoord zou kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, ik denk dat de winkel ook doelwit was.
Maar, ik denk ook dat ze wel ergens een "foutje" hebben gemaakt met hoeveelheden en/of verhoudingen.

Ik geloof best dat het niet de bedoeling was het halve blok op te blazen.
Maar dat is het risico wat je neemt als je zulke stomme dingen doet.
Ik geloof ook echt dat dat niet de bedoeling is geweest.
pi_215906666
Stomme dingen met desastreuze gevolgen…
  woensdag 18 december 2024 @ 11:00:22 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906694
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Als het een ex is die boos is over een verbroken relatie escaleert met meestal steeds verder.
Meestal idd.
Maar niet iedere gestoorde ex volgt hetzelfde patroon, daarbij is dit waarschijnlijk volledig uit de hand gelopen en was de bedoeling helemaal niet dat de schade zo groot was.

Ergo: qua gestoorde ex was ze nog niet op het punt dat haar leven in gevaar was (zou het uiteindelijk wel worden), dus als dit volledig uit de hand gelopen is kun je ook niet stellen dat de escalatie nog niet op dit punt was.

Het zou mij niet eens verbazen als hij een brandje in haar bedrijf had willen gebruiken om weer bij haar terug te komen, haar op te vangen en te "helpen" na zo'n gebeurtenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou mij niet eens verbazen als hij een brandje in haar bedrijf had willen gebruiken om weer bij haar terug te komen, haar op te vangen en te "helpen" na zo'n gebeurtenis.
:')
pi_215906708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:35 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Tja waar wil je de grens trekken he tussen relationele sfeer en crimineel (gedrag) dit is gewoon crimineel....
  woensdag 18 december 2024 @ 11:02:33 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:00 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee wat voor bizarre kronkels zulke figuren hebben hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215906717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:02 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Tja waar wil je de grens trekken he tussen relationele sfeer en crimineel (gedrag) dit is gewoon crimineel....
Want het kan niet beiden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 11:04:20 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:02 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Dat staat buiten kijf, maar als hij haar vermoord had dan hadden we het heel romantisch een "crime passionel" genoemd.

Het is gewoon crimineel, ook als het in de relationele sfeer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 11:06:52 #54
438527 MissButterflyy
pi_215906752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat staat buiten kijf, maar als hij haar vermoord had dan hadden we het heel romantisch een "crime passionel" genoemd.

Het is gewoon crimineel, ook als het in de relationele sfeer is.
Crime passionele is achterhaald. Zo noemen we het tegenwoordig nooit meer.
pi_215906753
Klinkt als een gevalletje eerwraak.
pi_215906763
quote:
  woensdag 18 december 2024 @ 11:07:51 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215906767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:00 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Lach maar. Mijn ex heeft geprobeerd om me uit de ouderlijke macht te laten zetten...zodat hij me kon troosten wanneer ik in paniek raakte daarvan.

Toen dat niet werkte was ik een ongevoelige heks en heeft hij mijn auto gesaboteerd...zodat hij me kon helpen als Echte Man bij de problemen met mijn auto.

Oh en hij zorgde ervoor dat ik geen toegang meer had tot geld (dacht hij)...zodat ik bij hem moest komen bedelen (dacht hij).

Kan nog wel even doorgaan.
pi_215906769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee klopt, daarom is het ook vreemd dat het al op zo'n escalatiepunt zou zijn maar er nog helemaal geen aangifte zou zijn gedaan.

Ergo: ik denk dat ze werkelijk niet dacht dat hij zo gestoord zou kunnen zijn.
Met zo’n ex die zulke vrienden heeft en zich in zo’n milieu bevindt zou ik ook nog wel even 3x achter mijn oren krabben of ik aangifte/melding zou doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2024 11:13:49 ]
pi_215906779
quote:

[..]
Laatste tenaamstelling: 23-04-2021
3 vermeldingen op MarktpIaats: 20-09-2022 / 20-01-2024 / 10-11-2024

De marktpIaatsfoto's van de auto bij de laatste vermelding, op naam van 'ene MB', zijn hetzelfde als de foto's die 'het bruidsmeisje' op 29/11 zelf op Facebook gezet had.
-

Als het echt om een verbroken relatie gaat, hoe verrot moet je zijn om te denken dat zo'n auto in de fik zetten en een bom in die zaak plaatsen ook maar iets zal veranderen aan die verbroken relatie. Wat een zooitje. :N
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215906831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Lach maar. Mijn ex heeft geprobeerd om me uit de ouderlijke macht te laten zetten...zodat hij me kon troosten wanneer ik in paniek raakte daarvan.

Toen dat niet werkte was ik een ongevoelige heks en heeft hij mijn auto gesaboteerd...zodat hij me kon helpen als Echte Man bij de problemen met mijn auto.

Oh en hij zorgde ervoor dat ik geen toegang meer had tot geld (dacht hij)...zodat ik bij hem moest komen bedelen (dacht hij).

Hear! Hear!

En wat geniet ik er nog elke dag van dat ik uiteindelijk maar ergens anders in Nederland ben gaan wonen, en totaal onafhankelijk ben O+

Jammer dat ik een groot deel van mijn vrienden moest achterlaten maar die komen gewoon nu hier en ik af en toe nog daar naar toe. Vrienden O+

En niet meer bang! Oud en nieuw vier ik weer zo’n 50 meter van zijn huis af :7
pi_215906846
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en dat was z’n leven dan ook wel want die gast gaat heel lang vastzitten.
Waarop baseer je dat?
pi_215907001
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hear! Hear!

En wat geniet ik er nog elke dag van dat ik uiteindelijk maar ergens anders in Nederland ben gaan wonen, en totaal onafhankelijk ben O+

Jammer dat ik een groot deel van mijn vrienden moest achterlaten maar die komen gewoon nu hier en ik af en toe nog daar naar toe. Vrienden O+

En niet meer bang! Oud en nieuw vier ik weer zo’n 50 meter van zijn huis af :7
Met een cobra6 en een fles wasbenzine? :o
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215907026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nitraatje erbij.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
  woensdag 18 december 2024 @ 11:33:24 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215907040
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het zijn overigens juist dingen die relatief in het begin van het patroon naar femicide gebeuren, dingen kapotmaken die belangrijk voor je zijn, dan heb je nog helemaal niet door hoe compleet gestoord iemand is en waar het uiteindelijk naartoe leidt.

Dat is ook waarom ik denk dat ze echt niet snapte waarom haar zaak doelwit zou kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215907052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D

Ik zoek de confrontatie niet op. Hond wordt ook aan de andere kant van het blok uitgelaten ;)
Vriend loopt ook gewoon mee.
pi_215907064
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het zijn overigens juist dingen die relatief in het begin van het patroon naar femicide gebeuren, dingen kapotmaken die belangrijk voor je zijn, dan heb je nog helemaal niet door hoe compleet gestoord iemand is en waar het uiteindelijk naartoe leidt.

Dat is ook waarom ik denk dat ze echt niet snapte waarom haar zaak doelwit zou kunnen zijn.
Of ze had wel een vermoeden. Je mag er dan simpelweg niks over zeggen in de media in het belang van het onderzoek.

Helaas is er altijd wel een lek ergens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 11:37:21 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215907092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Of ze had wel een vermoeden. Je mag er dan simpelweg niks over zeggen in de media in het belang van het onderzoek.

Helaas is er altijd wel een lek ergens.
True, dat kan ook nog, maar niets is simpeler dan haar verwijten dat ze gezegd zou hebben geen idee te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215907160
'Motief explosies Den Haag ligt mogelijk in relationele sfeer'

quote:
Het AD meldt dat meerdere politiebronnen er sterk rekening mee houden dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.

Mogelijk bekenden
Behalve de Rotterdammer, heeft de politie drie mannen aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij de verwoestende explosies: Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B. zou de drie, al dan niet direct, hebben benaderd om de klus te klaren. Het is mogelijk dat hij hen al kende.

B. woonde namelijk geruime tijd in Roosendaal, waar hij volgens de krant onder meer lid was van een schaakclub. Niet lang geleden verhuisde hij naar Rotterdam. De Roosendaalse verdachten zouden neven zijn van elkaar.

Ex-partner raken
Meerdere politiebronnen houden er dus sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, bijvoorbeeld een conflict om drugs, maar dat het draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.

De ex-partner zou de vrouw materieel hebben willen treffen. Familie van de eigenaresse zei eerder tegen de krant dat ze zich 'suf piekert' over het waarom van de aanslag.

https://www.omroepbrabant(...)in-relationele-sfeer

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 18-12-2024 18:51:31 ]
pi_215907196
Toch wel bijzonder. Ik zou in zo'n geval gewoon ergens een kop koffie drinken met mijn ex.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215907205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Toch wel bijzonder. Ik zou in zo'n geval gewoon ergens een kop koffie drinken met mijn ex.
Zoals de meeste mannen gelukkig gewoon doen of het loslaten en verder gaan met je leven.
  woensdag 18 december 2024 @ 11:46:58 #71
38496 Perrin
pi_215907209
quote:
Niet zo snobistisch. Als je 1000 jaar geleden had geleefd, had je haar ook met je stamgenoten gelyncht.
pi_215907216
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zoals de meeste mannen gelukkig gewoon doen of het loslaten en verder gaan met je leven.
Vrouwen kunnen ook gekke dingen doen ;)
pi_215907227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:40 schreef Nober het volgende:

[..]
'Motief explosies Den Haag ligt mogelijk in relationele sfeer'
[..]

Tnx voor het volledige artikel. _O_

Geen zware jongens? Ik vind dit wel zware delicten eigenlijk.

quote:
De drie West-Brabanders staan in het lokale criminele circuit niet bekend als zware jongens. Wel hebben ze veroordelingen op hun naam staan, onder meer voor geweldsdelicten. Zo verscheen de jongste verdachte dit jaar nog voor de politierechter in Breda voor het bezit van een gaspistool. De politie vond dat wapen in de auto waarmee hij was gevlucht na een mislukte ontvoering en afpersing.
quote:
De Oosterhoutse verdachte kreeg vorig jaar een taakstraf voor mishandeling en vernieling. Eerder werd hij ook al veroordeeld voor het mishandelen van een vrouw. Hij kneep haar keel dicht en stuurde haar familieleden appberichten waarin hij onder andere dreigde dat ze 'de rest van hun kk hoeren leven achterom moesten kijken'. Daarvoor moest hij een paar weken de cel in.
pi_215907258
Fijn heerschap :X
pi_215907315
quote:
En er dan wat cyaankali in flikkeren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 12:06:55 #76
38496 Perrin
pi_215907343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
We hebben hem wel door.
pi_215907458
quote:
Explosie Tarwekamp herdacht in Haagse gemeenteraad: 'Stad uit het lood geslagen'

De slachtoffers van de explosie op de Tarwekamp zijn vanmorgen in de Haagse gemeenteraad herdacht. Burgemeester Jan van Zanen hield een toespraak en er werd een moment van stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan de slachtoffers. De ontploffing, waarbij zes mensen omkwamen, heeft volgens Van Zanen "de stad uit het lood geslagen".

"Wat een fijn weekend had moeten zijn, werd een tragedie", begon de burgemeester zijn toespraak over de explosie van 7 december. "Een groene straat, in een rustige woonwijk, deed denken aan een oorlogsgebied. Zes mensen zijn weggerukt uit het leven. In hun eigen huis, waar je je veilig moet voelen. Ondernemers zagen hun zaak in vlammen opgaan. Het is en blijft niet te bevatten."

Volgens de burgemeester heeft de gebeurtenis op veel mensen diepe een indruk gemaakt. De saamhorigheid die de explosie teweegbracht, is iets waar de bewoners volgens hem trots op mogen zijn: "Heel Den Haag leeft mee met iedereen die is getroffen. Uit de wijk Mariahoeve en de rest van Den Haag kwam hulp. Het is alsof een warme deken over de Tarwekamp is uitgespreid. Daar kunnen we troost uit putten en mogen we trots op zijn."

Na de explosie zijn vier aanhoudingen verricht. In zijn toespraak benadrukte de burgemeester dat hij hoopt dat het recht zal zegevieren en de verantwoordelijken worden gestraft. "Hoe groot deze misdaad ook is, met elkaar zijn we sterker. Dat heeft Mariahoeve dubbel en dwars bewezen."

Sloopwerkzaamheden
Gisteren werd duidelijk dat een deel van de panden die grenzen aan de rampplek moet worden gesloopt. De panden zijn door de explosie onherstelbaar beschadigd. Wat met andere delen van het getroffen complex gaat gebeuren, is nog onduidelijk. Daar wordt volgens Omroep West nog onderzoek naar gedaan.
https://nos.nl/artikel/25(...)it-het-lood-geslagen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2024 12:24:59 ]
  woensdag 18 december 2024 @ 12:27:00 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215907477
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Laatste tenaamstelling: 23-04-2021
3 vermeldingen op MarktpIaats: 20-09-2022 / 20-01-2024 / 10-11-2024

De marktpIaatsfoto's van de auto bij de laatste vermelding, op naam van 'ene MB', zijn hetzelfde als de foto's die 'het bruidsmeisje' op 29/11 zelf op Facebook gezet had.
-

Als het echt om een verbroken relatie gaat, hoe verrot moet je zijn om te denken dat zo'n auto in de fik zetten en een bom in die zaak plaatsen ook maar iets zal veranderen aan die verbroken relatie. Wat een zooitje. :N
Is haar auto en zaak toch lekker kapot haha!!!
Alleen zit je zelf ook waarschijnlijk tenminste 20 jaar in de bak. Schijnbaar was het hem dat waard....
  woensdag 18 december 2024 @ 12:37:21 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215907553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Is haar auto en zaak toch lekker kapot haha!!!
Alleen zit je zelf ook waarschijnlijk tenminste 20 jaar in de bak. Schijnbaar was het hem dat waard....
Ik denk niet dat hij deze gevolgen voorzien had, en voor een autobrand en brand in de winkel (zonder slachtoffers) zou hij geen 20 jaar krijgen.

Ik hoop overigens dat ze allevier meer dan 20 jaar plus TBS krijgen.
Het kan dan wellicht niet de bedoeling zijn geweest dat de boel explodeerde en het halve blok meenam, maar het risico daarop hebben ze wel genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 13:25:02 #80
438527 MissButterflyy
pi_215908012
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk niet dat hij deze gevolgen voorzien had, en voor een autobrand en brand in de winkel (zonder slachtoffers) zou hij geen 20 jaar krijgen.

Het kan dan wellicht niet de bedoeling zijn geweest dat de boel explodeerde en het halve blok meenam, maar het risico daarop hebben ze wel genomen.
Nou inderdaad, knettergek.
pi_215908136
Wel bijzonder dat ze deze gasten zo snel vinden en er bij andere explosies nooit een verdachte in beeld komt.
  woensdag 18 december 2024 @ 13:48:16 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215908223
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
"Een of twee klontjes polonium?"
  woensdag 18 december 2024 @ 13:49:55 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215908234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd wat voor wetsartikelen en strafmaat er zouden horen bij dit scenario waarbij een aanslag zo uit de hand loopt dat er meerdere doden bij vallen en of en hoe de context (relationele sfeer) daarbij werkt als verzwarend.
pi_215908240
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:40 schreef Document1 het volgende:
Wel bijzonder dat ze deze gasten zo snel vinden en er bij andere explosies nooit een verdachte in beeld komt.
Gokje, ze vragen aan de dame van de winkel of ze nog mensen in haar omgeving heeft die haar evt kwaad zouden kunnen doen.
Ze zegt, "ik heb geen idee", oom agent zegt, geen gekke ex of oom.

Nou, die ex is wel een dingetje maar die zou nooit zoiets doen.

Telefoon uitpeilen en hey, das raar die slaat uit of stond helemaal uit. Even een weekje laten lopen om te kijken wat ie over de telefoon bespreekt en hoppa.

Soms vraag je je af zijn die dader zo dom, het zijn de kleine dingen die het hem doen.

Stel hij heeft geen telefoon bij zich gehad, dan zijn er altijd patronen die afwijken van het normale.

Auto stond bv niet in de straat, waar was de auto toen, uitgeleend? Aan wie. Was even bij een vriend op bezoek? Huh telefoon niet mee.

Hij is nu ook pas verdachte, misschien heeft ie overal wel een antwoord op.

Bij normale explosies zijn het meestal ook slachtoffers die niet kunnen of willen praten met de politie.
Hell To The Liars
  woensdag 18 december 2024 @ 13:50:55 #85
438527 MissButterflyy
pi_215908242
quote:
Het maakt nogal verschil of er alleen wat materiële schade is (of geen schade) of zes doden en een heel gebouw ontploft he. :')
Hier zetten ze dan heel wat rechercheurs op.
pi_215908246
quote:
Misschien ergens vingerafdrukken achtergelaten. En de uitvoerders waren natuurlijk al een keer aangehouden.
Verder was de advertentie op Marktplaats een aanwijzing
  woensdag 18 december 2024 @ 13:52:54 #87
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215908254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:31 schreef -river- het volgende:

[..]
Hij had ook een benzine pomp, anders zou hij inderdaad heel ver weg staan van een boem.
Ja, en de benzine heeft ie vast niet betaald maar genoteerd als doorrijder.
pi_215908266
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het maakt nogal verschil of er alleen wat materiële schade is (of geen schade) of zes doden en een heel gebouw ontploft he. :')
Die loodgieter uit Vlaardingen (Ron van Uffelen) hebben ze ook heel rechercheurs op de zaak gezet.
20 aanslagen volgens mij, zelfs na zijn natuurlijke dood volgden er nog 2.
Hell To The Liars
pi_215908274
quote:
Hoe kom je hier nou bij? Volgens mij worden er relatief veel mensen opgepakt voor explosies.
pi_215908277
Degenen die dit gedaan hebben zijn gewoon moordenaars. Ik hoop dat ze zwaar gestraft worden.
Dat jongetje van acht is wees geworden. Gezinnen die hun vader moeder oma opa tante oom enz familieleden moeten missen door zulke stukken vuil.
pi_215908287
quote:
Juist bijna altijd bij dit soort zaken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 13:59:10 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215908294
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Plus dat het waarschijnlijk wel uitmaakt dat er gedoe was met een ex.
Dan weten ze iig welke richting gezocht moest worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 14:02:02 #93
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215908311
quote:
Zou zomaar kunnen dat deze lui te dom zijn om te poepen en dr eigen auto's gebruikt hebben. Die champagnekleurige Kia ceed is denk ik niet een auto die veel voorkomt in die kleur.

Gezien ze bij Opsporing Verzocht ook geen kentekens zijn genoemd, vermoed ik dat de mogelijke daders al snel in de smiezen hadden.
  woensdag 18 december 2024 @ 14:29:26 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215908526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Crime passionele is achterhaald. Zo noemen we het tegenwoordig nooit meer.
Femicide. Klinkt nog steeds te lief.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215908609
Ik vraag me trouwens af waar al die users zijn die zeker wisten te weten dat die trouwjurkenzaak een witwas-/drugsbusiness was.
Excuses voor zo'n voorbarige beschuldiging lijken me wel op de plaats.
  woensdag 18 december 2024 @ 14:42:05 #96
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215908611
Wel grappig om te zien dat journalisten het zelfs vermeldenswaardig vinden om te vermelden dat ie lid was van een schaakvereniging, ook al was dat al 20 jaar terug maar niets over zn middelbare school.

Misschien dat ie boos was omdat ie niet langer de schijn meer kon ophouden hetero te zijn :+

Trieste zaak gewoon dit. Vraag je je toch af wat er is voorgevallen dat je zo wraak wil nemen :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Kamelenteen op 18-12-2024 14:49:44 ]
  woensdag 18 december 2024 @ 14:55:31 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215908701
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Stomme dingen met desastreuze gevolgen…
Stupid games met nog veel stommere prijzen. Weer wat kansloze paupers voor jaren de cel in.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 18 december 2024 @ 15:10:16 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215908920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 14:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar al die users zijn die zeker wisten te weten dat die trouwjurkenzaak een witwas-/drugsbusiness was.
Die trekken nu de "ha ik had het je toch gezegd het zijn de cultuurverrijkers!!!"-kaart.
Huilen dan.
pi_215908937
quote:
Ook als een motief in de relationele sfeer uiteindelijk bewezen wordt, betekent dat nog niet dat er met die bruidsmodezaak niets mis hoeft te zijn. Het ene sluit het andere niet uit.
pi_215909018
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Juist bijna altijd bij dit soort zaken.
Waarom weten ze nog niks bij die loodgieter dan? Het enige wat ze oppakken zijn laag hangend fruit.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:17:12 #101
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909060
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die trekken nu de "ha ik had het je toch gezegd het zijn de cultuurverrijkers!!!"-kaart.
Dat het cultuurverrijkers waren lag behoorlijk voor de hand. Hoef je alleen de statistieken maar voor te bekijken.

Overigens sluit het een het ander niet uit. Het kan nog steeds een witwaszaak zijn.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:17:25 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215909064
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Document1 het volgende:

[..]
Waarom weten ze nog niks bij die loodgieter dan? Het enige wat ze oppakken zijn laag hangend fruit.
Heb het over zaken die gaan over relatie/familieproblemen, eerwraak, whatever. Dat zijn meestal wel abc-tjes. Hooguit hebben ze hier net iets meer moeite moeten doen om de handlangers erbij te vinden, alhoewel die blijkbaar een paar weken ervoor al met een busje vol explosief spul zijn aangehouden. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 15:17:58 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909068
quote:

[..]
Niets weten of niets naar buiten brengen zijn twee heel verschillende dingen.
pi_215909084
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:06 schreef RotatoR het volgende:
Klinkt als een gevalletje eerwraak.
Of onenigheid over de boedelscheiding bij het miljoenenproject.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:20:41 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215909088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dat het cultuurverrijkers waren lag behoorlijk voor de hand. Hoef je alleen de statistieken maar voor te bekijken.

Overigens sluit het een het ander niet uit. Het kan nog steeds een witwaszaak zijn.
Mwah, juist als dit relationeel is gaat het hele "cultuurverrijkers" argument niet meer op, geweld tegen vrouwen komt in alle lagen van de bevolking en onder alle bevolkingsgroepen voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215909133
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, juist als dit relationeel is gaat het hele "cultuurverrijkers" argument niet meer op, geweld tegen vrouwen komt in alle lagen van de bevolking en onder alle bevolkingsgroepen voor.
Maar meteen een half flatgebouw mee nemen is wel weer next level he.
-
  woensdag 18 december 2024 @ 15:23:57 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215909141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De drie West-Brabanders staan in het lokale criminele circuit niet bekend als zware jongens. Wel hebben ze veroordelingen op hun naam staan, onder meer voor geweldsdelicten. Zo verscheen de jongste verdachte dit jaar nog voor de politierechter in Breda voor het bezit van een gaspistool. De politie vond dat wapen in de auto waarmee hij was gevlucht na een mislukte ontvoering en afpersing.
:') :') :') :') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215909147
Al iets bekend over waar in Afghanistan deze man zijn wortels liggen?
  woensdag 18 december 2024 @ 15:24:38 #109
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909154
quote:

[..]
Maar de aanslag is weldegelijke gepleegd door onze zo geliefde cultuurverrijkers en hun jeugdigen waarvan een deel zich niet schroomt om in ruil voor wat snelle euro´s dergelijke misdrijven te plegen. D
  woensdag 18 december 2024 @ 15:25:24 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215909163
quote:

[..]
Nu is die loodgieterzaak wel meteen één van de meest vreemde zaken in tijden dus ook niet echt een goed voorbeeld
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 15:25:34 #111
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:23 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet helemaal de bedoeling was. Net als de 6 doden en de gewonden :(
  woensdag 18 december 2024 @ 15:25:41 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215909169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:23 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik eerder ook al letterlijk gepost.

Ik vermoed dan ook dat dat niet de intentie was en er een fout is gemaakt met hoeveelheden of verhoudingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 15:25:52 #113
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909172
quote:
16s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
quote:

[..]
Kleinigheidje toch?
pi_215909181
Heeft Spong al gereageerd, of anders de hackers op zijn internetverkeer?
  woensdag 18 december 2024 @ 15:27:29 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215909203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Tnx voor het volledige artikel. _O_

Geen zware jongens? Ik vind dit wel zware delicten eigenlijk.
[..]
[..]

Ik hoop maar dat ze bedoelen dat het dunne gasten zijn want zware criminelen zijn het wel zo te zien
  woensdag 18 december 2024 @ 15:28:06 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215909220
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik hoop maar dat ze bedoelen dat het dunne gasten zijn want zware criminelen zijn het wel zo te zien
In het kader van de zware criminaliteit is een afpersing of overvalletje hier en daar nog steeds kruimelwerk natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215909250
quote:

[..]
Gisteren een stukje gezien van John vd Heuvel in zijn misdaad jaaroverzicht :').

Volgens mij is het dossier bijna gesloten onder het motto het is nu godzijdank rustig, laat maar.

Echt actief leken ze niet meer, maar misschien zijn het langlopende onderzoeken waar ze idd hun mond maar over dichthouden
Wat een impact is dat geweest voor de buren, die kregen ook onderling spanningen.
Hell To The Liars
  woensdag 18 december 2024 @ 15:32:43 #118
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215909262
quote:

[..]
Klopt en dat is verschrikkelijk. Echter is het onzin om gelijk te stellen dat het "cultuurverrijkers" argument niet op gaat. Er kunnen en er zijn wel degelijk verschillen tussen de mate waarin geweld tegen vrouwen voorkomt in verschillende groepen in de maatschappij. Ik heb in een grijs verleden als bezorger bij een groentehandel gewerkt en ook een blijf van mijn lijf huis was vaste klant bij ons. Daar was letterlijk 99% van de vrouwen van allochtone komaf. Betekent dit dat er geen autochtone klootzakken zijn die vrouwen mishandelen? Nee natuurlijk niet, ook die zijn er. Als je echter procentueel gaat kijken weet ik zeker dat dit veel vaker voorkomt bij culturen waar ofwel de vrouw ondergeschikt is aan de man (moslims) ofwel een machocultuur waar mannen zich zogenaamd moeten laten gelden Antillianen ed. Het is zo'n ontzettend zwaktebod om dat niet te onderkennen en steeds ja maar hunnie doen het ook kaart te trekken.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:33:37 #119
38496 Perrin
pi_215909270
Is cultuur. Daar moet je respect voor hebben.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:34:35 #120
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gisteren een stukje gezien van John vd Heuvel in zijn misdaad jaaroverzicht :').

Volgens mij is het dossier bijna gesloten onder het motto het is nu godzijdank rustig, laat maar.

Echt actief leken ze niet meer, maar misschien zijn het langlopende onderzoeken waar ze idd hun mond maar over dichthouden
Wat een impact is dat geweest voor de buren, die kregen ook onderling spanningen.
Je kan me veel vertellen, maar niet dat dat onderzoek is gesloten. Daarvoor is er teveel gebeurd.
Bij een enkele explosie zonder slachtoffers, oke. Maar niet bij een zaak waar er 20 aanslagen zijn geweest en ook panden waar familieleden woonden zijn betrokken.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:36:15 #121
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215909296
Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B.

Jongens van de gestampte pot met spruitjeslucht die je al van mijlenver ruikt.

Overigens hoop ik dat niemand een hashtag bij Moshtag heeft gezet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 18 december 2024 @ 15:41:41 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215909378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:32 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Klopt en dat is verschrikkelijk. Echter is het onzin om gelijk te stellen dat het "cultuurverrijkers" argument niet op gaat. Er kunnen en er zijn wel degelijk verschillen tussen de mate waarin geweld tegen vrouwen voorkomt in verschillende groepen in de maatschappij. Ik heb in een grijs verleden als bezorger bij een groentehandel gewerkt en ook een blijf van mijn lijf huis was vaste klant bij ons. Daar was letterlijk 99% van de vrouwen van allochtone komaf. Betekent dit dat er geen autochtone klootzakken zijn die vrouwen mishandelen? Nee natuurlijk niet, ook die zijn er. Als je echter procentueel gaat kijken weet ik zeker dat dit veel vaker voorkomt bij culturen waar ofwel de vrouw ondergeschikt is aan de man (moslims) ofwel een machocultuur waar mannen zich zogenaamd moeten laten gelden Antillianen ed. Het is zo'n ontzettend zwaktebod om dat niet te onderkennen en steeds ja maar hunnie doen het ook kaart te trekken.
Ik trek helemaal geen "hunnie doen het ook" kaart, ik stel alleen dat het onder alle bevolkingsgroepen en in alle bevolkingslagen voorkomt.

En toevallig had ik een jaar geleden een hoogopgeleide autochtone vrouw in huis die haar relatie moest ontvluchten voor het te laat was.
En dat is vaak ook een verschil waarom autochtone vrouwen in zo'n situatie in mindere mate in een blijf van mijn lijf huis terechtkomen: ze hebben een groter vangnet.

Maar doe vooral alsof de bewering dat het in alle bevolkingsgroepen en alle bevolkingslagen voorkomt niet waar is. Droom rustig verder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215909454
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B.

Jongens van de gestampte pot met spruitjeslucht die je al van mijlenver ruikt.

Overigens hoop ik dat niemand een hashtag bij Moshtag heeft gezet.
Bij mishmosh wel, en de zware criminelen van de coffeeshop drugsmobs en hun antecedenten op Gemeentehuizen en in de Tweede Kamer ivm vergunningen en onderzoek naar 'wietpas'. Miljoenenproject voor jongerenhuisvesting in Den Haag.

[ Bericht 2% gewijzigd door yessie234 op 18-12-2024 16:07:46 ]
pi_215909609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben heel erg benieuwd wat voor wetsartikelen en strafmaat er zouden horen bij dit scenario waarbij een aanslag zo uit de hand loopt dat er meerdere doden bij vallen en of en hoe de context (relationele sfeer) daarbij werkt als verzwarend.
Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;
3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
  woensdag 18 december 2024 @ 16:05:55 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215909644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:02 schreef Aress020 het volgende:

[..]
Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;
3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Mooi, ze hebben dus gewoon de mogelijkheid voor 25 jaar plus TBS.
Allevier graag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215909735
quote:

[..]
Hopen dat dat onderzoek in een stroomversnelling komt.
pi_215909749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:34 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Je kan me veel vertellen, maar niet dat dat onderzoek is gesloten. Daarvoor is er teveel gebeurd.
Bij een enkele explosie zonder slachtoffers, oke. Maar niet bij een zaak waar er 20 aanslagen zijn geweest en ook panden waar familieleden woonden zijn betrokken.
Inmiddels zijn meerdere mannen veroordeeld vanwege betrokkenheid bij de aanslagen. Dat waren uitvoerders: spotters, chauffeurs en bommenleggers.

Zij gaven geen duidelijkheid over de achtergrond van de aanslagen. Vermoedelijk konden ze dat ook niet: de ervaring leert dat tussen opdrachtgevers en uitvoerders soms wel tien lagen zitten.
Bron: AD

Zoveel kunnen ze ook niet meer, of wat je zegt ze zeggen niets in de hoop dat die ene Marco? nog een keer wat laat vallen.
Hell To The Liars
pi_215909755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:46 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Bij mishmosh wel, en de zware criminelen van de coffeeshop drugsmobs en hun antecedenten op Gemeentehuizen en in de Tweede Kamer ivm vergunningen en onderzoek naar 'wietpas'. Miljoenenproject voor jongerenhuisvesting in Den Haag.

Pareltje weer dit
  woensdag 18 december 2024 @ 16:19:39 #129
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215909776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:02 schreef Aress020 het volgende:

[..]
Ik hoop op optie 3 :Y

Weet alleen niet of dat hierboven ook van toepassing is voor de opdrachtgever, gezien deze niet zelf de brand heeft gesticht.

Levensgevaar lijkt me zeer makkelijk te bewijzen gezien de nachtelijke explosie, het waarschijnlijke gebruik van explosieven en de bovengelegen woningen.

Spuitje vind ik ook prima overigens, maar daar zijn we helaas te beschaafd voor.
pi_215909781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zaken kunnen met elkaar samenhangen. Samenleving is eerder in de geschiedenis ernstig ontwricht geraakt en geschokt geweest door terreuraanvallen om de samenleving te ontwrichten.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mooi, ze hebben dus gewoon de mogelijkheid voor 25 jaar plus TBS.
Allevier graag.
Gevangenis in Almere wordt heropend las ik.
pi_215909905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Inmiddels zijn meerdere mannen veroordeeld vanwege betrokkenheid bij de aanslagen. Dat waren uitvoerders: spotters, chauffeurs en bommenleggers.

Zij gaven geen duidelijkheid over de achtergrond van de aanslagen. Vermoedelijk konden ze dat ook niet: de ervaring leert dat tussen opdrachtgevers en uitvoerders soms wel tien lagen zitten.
Bron: AD

Zoveel kunnen ze ook niet meer, of wat je zegt ze zeggen niets in de hoop dat die ene Marco? nog een keer wat laat vallen.
Dat is vaak het lastige bij dit type geweld, bij het brein achter de aanslagen te geraken, en die op een strafbaar feit kunnen gaan vervolgen.

Vergelijkbaar met de drugshandel: tussen producent en afnemer zit een keten handelaren waar zowel de producent, als eindafnemer geen zicht op hebben. Interesseert ze ook niet, als ze maar kunnen gebruiken, dan wel hun product kunnen leveren.

Als twee groepen ruzie hebben, is het voor degene die baat heeft bij die ruzie, zaak buiten beeld te blijven, en het onderlinge vuurtje op te poken, want dat zijn de handenbindertjes waar het opsporingsapparaat net bij kan, en heel veel manuren in moet steken.
pi_215910019
quote:
Laat je de kraan openstaan en dan ga je gewoon tientallen jaren de cel in. :o
pi_215910030
Als ik lees hoe de voorbereidingen en de uitvoering waren krijg ik ontzettend veel laag IQ en amateurisme vibes.

Aangehouden worden met 14 verdachte jerrycans in je auto en diezelfde auto doodleuk twee weken later gebruiken bij een aanslag waarbij 5 onschuldige mensen worden omgebracht. Als je dan denkt dat de politie niet bij jou uitkomt heb je niet bepaald het buskruit uitgevonden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 18 december 2024 @ 16:39:32 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910063
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik lees hoe de voorbereidingen en de uitvoering waren krijg ik ontzettend veel laag IQ en amateurisme vibes.

Aangehouden worden met 14 verdachte jerrycans in je auto en diezelfde auto doodleuk twee weken later gebruiken bij een aanslag waarbij 5 onschuldige mensen worden omgebracht. Als je dan denkt dat de politie niet bij jou uitkomt heb je niet bepaald het buskruit uitgevonden.
Niet uitgevonden, wel een iets te grote hoeveelheid ervan gebruikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215910143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Pareltje weer dit
Dank voor het compliment.

Ik ken de neurologen en de onderzoekers die mensen onderzochten wat ze fascineert bij het kijken naar het schilderij van Het Meisje met de Parel. Heb jij je webcamcamera afgeplakt? Of wel eens overwogen dat te doen?

https://www.tnnonline.nl/(...)rel-zo-fascineert-2/
pi_215910164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:19 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik hoop op optie 3 :Y

Weet alleen niet of dat hierboven ook van toepassing is voor de opdrachtgever, gezien deze niet zelf de brand heeft gesticht.

Levensgevaar lijkt me zeer makkelijk te bewijzen gezien de nachtelijke explosie, het waarschijnlijke gebruik van explosieven en de bovengelegen woningen.

Spuitje vind ik ook prima overigens, maar daar zijn we helaas te beschaafd voor.
Als de opdrachtgever gezien wordt als medepleger dan kan hij zeker dezelfde straf krijgen
pi_215910182
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Daar worden ze door de opdrachtgever speciaal op geselecteerd, denk je ook niet?
pi_215910203
quote:
Ben je gek? Hahahahaha waarom zou je op een forum een excuus moeten maken. Het is trouwens nog steeds duidelijk dat mevrouw haar zaakjes niet kloppen en ook dat zal het OM aanpakken.
  woensdag 18 december 2024 @ 16:55:31 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef -river- het volgende:
Het is trouwens nog steeds duidelijk dat mevrouw haar zaakjes niet kloppen
Vertel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 16:55:57 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215910225
quote:
Lijkt mij ook weer voorbarig om dat uit te sluiten gezien andere verhalen.
pi_215910237
Jezus dit topic is gewoon niet door te komen door een paar users die iedere hersenscheet neerplempen niet gehinderd door enige kennis
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215910254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:51 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Daar worden ze door de opdrachtgever speciaal op geselecteerd, denk je ook niet?
Ik denk eigenlijk de opdrachtgever in dit geval ook nogal dommig is. Auto en zaak van je ex laten vernielen, wie gaat de politie sowieso als verdachte overwegen?
  woensdag 18 december 2024 @ 17:03:28 #143
438527 MissButterflyy
pi_215910296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Opzettelijk staat er toch in het begin van de zin?
pi_215910298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Heb het over zaken die gaan over relatie/familieproblemen, eerwraak, whatever. Dat zijn meestal wel abc-tjes. Hooguit hebben ze hier net iets meer moeite moeten doen om de handlangers erbij te vinden, alhoewel die blijkbaar een paar weken ervoor al met een busje vol explosief spul zijn aangehouden. _O-
Niet een paar weken ervoor maar bijna een week ervoor, namelijk op zondag 1 december rond 02:15 uur.
pi_215910314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Vertel
:') Google is je beste vriend.
pi_215910352
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Opzettelijk staat er toch in het begin van de zin?
Dan zullen de Wet Bandits uit Home Alone nu zo onderhand wel vrijkomen. :o
pi_215910353
https://www.omroepbrabant(...)g-was-rustige-jongen

Hoofdverdachte Moshtag B. van aanslag in Den Haag was 'rustige jongen'

Moshtag B., de mogelijke opdrachtgever van de dodelijke explosies in Den Haag, groeide op in een rustig gezin in Roosendaal. Hij woonde hier tot enkele jaren geleden in zijn ouderlijk huis in de wijk Kortendijk. Buurtbewoners reageren geschokt en met ongeloof op zijn mogelijke betrokkenheid bij de vernietigende aanslag.

B. verbleef zijn hele jeugd met zijn ouders, twee broers en twee zussen in een keurige rijtjeswoning in Roosendaal. Volgens buurtbewoners staat het gezin, dat afkomstig is uit Afghanistan, bekend als ‘vriendelijk en hulpvaardig’. “Ze zijn wat op zichzelf gericht, maar ze groeten ons altijd netjes. Moshtag was een stille jongen die veel binnen zat en hield van studeren”, aldus een buurtbewoner die liever niet met naam genoemd wil worden.

De 33-jarige verdachte woont inmiddels in Rotterdam waar hij meerdere bedrijven bezit, waaronder een tankstation. In zijn jeugd was hij lid van schaakvereniging De Pion in Roosendaal. “Uit een oud clubblad blijkt dat hij hier tot zijn dertiende gespeeld heeft. Ik heb persoonlijk geen bijzondere herinneringen aan de jongen. In algemene zin kan ik wel zeggen dat in bepaalde culturen het beoefenen van de schaaksport een bepaalde status heeft”, aldus de voorzitter.

Volgens buurtbewoners werd B. binnen het gezin streng opgevoed: "Ik hoorde dat hij thuis ook veel klusjes moest doen, maar daar is verder niks mis mee, toch? Ik vind het zo verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik sta gewoon te trillen op mijn benen. Alles komt plotseling zo dichtbij."

Moshtag B. is volgens het AD de ex-partner van de eigenaresse van de bruidsmodezaak waar de aanslag volgens de politie zeer waarschijnlijk op was gericht. De drie medeverdachten uit Roosendaal en Oosterhout zou hij hebben benaderd om de klus te klaren. Alle vier verdachten zitten vast. Op 24 december wordt besloten of hun voorarrest wordt verlengd.

Ondertussen zit de schrik er in de omgeving van het ouderlijk huis van B. goed in. “Ik hoop dat de gemeente en de politie de komende tijd een extra oogje in het zeil houden. Ik ben er allemaal niet gerust op”, aldus een anonieme wijkbewoner.

Volgens burgemeester Mark Buijs van Roosendaal wordt de situatie al vanaf het begin goed in de gaten gehouden: "Ik heb hierover veel contact met de politie en het Openbaar Ministerie. Op dit moment is er, zover wij weten, geen dreiging voor Roosendaal. Maar we blijven dit de komende tijd nauwgezet volgen. Als mensen zich toch zorgen maken, kunnen zij de politie of de gemeente bellen voor hulp."
  woensdag 18 december 2024 @ 17:15:14 #148
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Vertel
Aanpappen met een homo?
  woensdag 18 december 2024 @ 17:17:51 #149
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910410
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk de opdrachtgever in dit geval ook nogal dommig is. Auto en zaak van je ex laten vernielen, wie gaat de politie sowieso als verdachte overwegen?
Het moet wel allemaal aangetoond worden he?
Als ie zwijgt als het graf, alles ontkent, en.. en.. of met succes twijfel weet te zaaien zou je dr in principe mee weg kunnen komen.
pi_215910411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Net doen of er een overstroming in het huis van je buren heeft plaatsgevonden ook, zeker als je onbevoegd gebruik maakt van een valse sleutel, om verzekeringspremie op te strijken, en hiermee dubieuze politieke doelen nastreeft.

Ik ken zo'n gevalletje. Mevrouw doet net of ze dood en onvindbaar is. Om te janken, die mentaliteit.
pi_215910414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef -river- het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)g-was-rustige-jongen

Hoofdverdachte Moshtag B. van aanslag in Den Haag was 'rustige jongen'

....
Klassiek dader profiel.
Rustige jongen en blijkbaar in zijn eer gekrenkt.
Hell To The Liars
pi_215910416
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:15 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Aanpappen met een homo?
Die snap ik niet, ik las er al meer hier over maar weet niet hoe ze erbij komen?
  woensdag 18 december 2024 @ 17:19:29 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef -river- het volgende:

[..]
Die snap ik niet, ik las er al meer hier over maar weet niet hoe ze erbij komen?
Vermoedelijk net zulk sluitend bewijs als jij denkt te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 17:19:55 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef Droopie het volgende:

[..]
Klassiek dader profiel.
Rustige jongen en blijkbaar in zijn eer gekrenkt.
Mensen die schaken deugen over het algemeen ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215910425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Vermoedelijk net zulk sluitend bewijs als jij denkt te hebben.
Oh leuk, op de man spelen maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
pi_215910436
twitter

Lol, de telegraaf zegt weer wat anders :')

Kan het alleen niet lezen
Hell To The Liars
pi_215910442
quote:

[..]
Klimaatactivisten, kom er maar bij.

Als je misbruik van recht maakt, en net doet of je bovenburen een overstroming veroorzaakt hebben, dan heb je een probleem in Nederland en daarbuiten.
pi_215910444
quote:

[..]

Nee maar Nederlandse kampers doen dit ook! En voetbalsupporters steken ook zwaar vuurwerk af!

Ja altijd die berichten over femicide en geweld tegen vrouwen, maar dan om de afkomst heen draaien :')
  woensdag 18 december 2024 @ 17:25:22 #159
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef -river- het volgende:

[..]
Als ik die foto's van 'm zie, dan heeft ie wel wat weg van een homo. Kledingkeuze, ijdel.
Het zou me werkelijk niets verbazen als ie meer van de herenliefde is.
  woensdag 18 december 2024 @ 17:28:14 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Dit gaat weer hoofdzakelijk om de tussenpersoon die de loopjongens regelde. Archive.ph is je vriend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 17:29:24 #161
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910477
quote:
[ x ]

Uit het artikel:
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”

Z'n Marokkaanse ouders zullen echt gezellig een kerstboom hebben staan natuurlijk _O-
pi_215910484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Als ik die foto's van 'm zie, dan heeft ie wel wat weg van een homo. Kledingkeuze, ijdel.
Het zou me werkelijk niets verbazen als ie meer van de herenliefde is.
Ohw zo ja als ik eerlijk ben denk ik dat al heel snel bij Afghanen, ze komen rustig, heel liefdevol de mannen onder elkaar en ijdel over. Ik zeg niet dat ze dat zijn maar zo komen ze wel over.
pi_215910531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:29 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Uit het artikel:
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”

Z'n Marokkaanse ouders zullen echt gezellig een kerstboom hebben staan natuurlijk _O-
_O- Die vieren nooit kerst.
pi_215910555
quote:
Er zijn mensen die er baat bij hebben iemand gestoord te noemen, omdat die
a) niet kunnen erkennen tot wat voor een geschifte ideeën mensen in staat zijn te bedenken, en nog uitvoeren ook
b) hun navel helemaal uitgeplozen hebben, en de overtuiging blijven uitdragen dat a) de beste oplossing is voor alle problemen.

Gestoord worden is als iemand je stoort in je bezigheden en dan boos worden en "vermoorde" onschuld uit blijven hangen.

Het
  woensdag 18 december 2024 @ 17:38:35 #165
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910573
edit: Premium artikel elders uploaden kan een ban opleveren

[ Bericht 84% gewijzigd door Frutsel op 19-12-2024 11:02:35 ]
pi_215910580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit gaat weer hoofdzakelijk om de tussenpersoon die de loopjongens regelde. Archive.ph is je vriend.
Peter R. de Vries?
pi_215910587
quote:
Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’.
Schijtziek wordt je van dat volk.
  woensdag 18 december 2024 @ 17:47:56 #168
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:33 schreef -river- het volgende:

[..]
_O- Die vieren nooit kerst.
Nu wel.

Voor de ouders en Moshtag:
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 18 december 2024 @ 17:50:39 #169
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910660
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:40 schreef RotatoR het volgende:

[..]
En de racismekaart trekken als men zegt dat je van zulke lui het Nederlandse paspoort zou moeten intrekken en hen het land uit zou moeten flikkeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamelenteen op 18-12-2024 18:14:30 ]
  Spellchecker woensdag 18 december 2024 @ 17:55:01 #170
197773 crew  maily
pi_215910696
Die ene verdachte heeft ineens minder vrienden op facebook.

Net nog maar 51.
  woensdag 18 december 2024 @ 17:57:20 #171
438527 MissButterflyy
pi_215910714
quote:
[ x ]

Misschien een andere verdachte?
  woensdag 18 december 2024 @ 17:57:57 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910723
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:55 schreef maily het volgende:
Die ene verdachte heeft ineens minder vrienden op facebook.

Net nog maar 51.
Facebook wordt alleen nog maar gebruikt door boomers, vermoedelijk bestaat het niet meer als hij de gevangenis verlaat

Zou het dus wat uitmaken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215910737
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:40 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Die sneuneusjes denken "eer" te hebben maar staan er nooit bij stil waarom zij ("Berbers") bij ons wonen en wij niet bij hen. :P
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 18 december 2024 @ 18:07:52 #174
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910801
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
[..]
Lekker cashen hoor jongens :r
Toch wel paar euro per maand en dat gedurende dr hele gevangenisstraf :Y

Voor dit soort lui zou wat mij betreft in het belang van de samenleving de doodstraf ingevoerd mogen worden.
  woensdag 18 december 2024 @ 18:16:43 #175
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910859
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:58 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Die sneuneusjes denken "eer" te hebben maar staan er nooit bij stil waarom zij ("Berbers") bij ons wonen en wij niet bij hen. :P
Raar eigenlijk wel.

Vroeger was er een tikje racistisch mopje: "waarom is er geen k*nker in het Rifgebergte*'?
Het antwoord zal ik jullie niet vertellen, maar het heeft iets te maken met lui die nu hier zitten :+

*eigenlijk was hetTurkije, maar voor dit topic heb ik m even aangepast ;)
pi_215910912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:16 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Raar eigenlijk wel.

Vroeger was er een tikje racistisch mopje: "waarom is er geen k*nker in het Rifgebergte*'?
Het antwoord zal ik jullie niet vertellen, maar het heeft iets te maken met lui die nu hier zitten :+

*eigenlijk was hetTurkije, maar voor dit topic heb ik m even aangepast ;)
O wat het een Riffijn, dat lek bij de NCTV dat ons moet beschermen tegen terreur.

Ik pas ook wel mopjes aan, als die AI knutselwerkjes niet meer leuk zijn.
  woensdag 18 december 2024 @ 18:26:05 #177
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215910944
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dhr. Roethof zich naar voren zou hebben geschoven om een van deze verdachten te verdedigen.

Maar dat ze met die Moshtag de juiste te pakken hebben, blijkt wel uit het feit dat Mr. Spong zijn advocaat is. Hopelijk mag ie de factuur daarvoor volledig zelf betalen.
  woensdag 18 december 2024 @ 18:30:18 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215910990
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:26 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dhr. Roethof zich naar voren zou hebben geschoven om een van deze verdachten te verdedigen.

Maar dat ze met die Moshtag de juiste te pakken hebben, blijkt wel uit het feit dat Mr. Spong zijn advocaat is. Hopelijk mag ie de factuur daarvoor volledig zelf betalen.
Spong gaat die uren gewoon aan de staat declareren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 18:32:39 #179
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215911007
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
Adil is een bekende van politie en justitie. Hij is in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken voor de mishandeling van een vrouw in Oosterhout. Hij kneep haar keel dicht en schopte haar tegen haar lichaam. Ook dreigde hij haar en haar familieleden met verkrachting en zware mishandeling.
Sow, dat zijn nog eens straffen die indruk maken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_215911022
Huh? Er waren toch 4 verdachten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 18 december 2024 @ 18:35:03 #181
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215911023
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je een keer wat doet dan moet je ook maar gelijk all-in gaan. Dan is er altijd wel een advocaat die je in ruil voor wat media-tijd wil bijstaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_215911032
quote:
Een van de aangehouden verdachten is de 33-jarige Adil uit Oosterhout. Volgens bronnen verdenken het Openbaar Ministerie en de politie hem ervan te zijn ingeschakeld als ‘makelaar’. Hij zou vervolgens twee Marokkaanse neven uit Roosendaal - Ilyas (23) en Mourad (29) - hebben gerekruteerd om een explosief bij de bruidsmodewinkel af te laten gaan.
Adil is een bekende van politie en justitie. Hij is in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken voor de mishandeling van een vrouw in Oosterhout. Hij kneep haar keel dicht en schopte haar tegen haar lichaam. Ook dreigde hij haar en haar familieleden met verkrachting en zware mishandeling.
Hij stuurde meerdere zeer bedreigende berichten via WhatsApp, zoals: ‘Mijn wraak zal hard zijn. Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’. Hij werd daarvoor in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken.

De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.” o|O o|O o|O o|O o|O
:o :o :o :o :o :o

Ik woon ook nog vlakbij Oosterhout.

Straks woont hier een ex van iemand.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker woensdag 18 december 2024 @ 18:39:14 #183
197773 crew  maily
pi_215911045
quote:
Een van de aangehouden verdachten is de 33-jarige Adil uit Oosterhout. Volgens bronnen verdenken het Openbaar Ministerie en de politie hem ervan te zijn ingeschakeld als ‘makelaar’. Hij zou vervolgens twee Marokkaanse neven uit Roosendaal - Ilyas (23) en Mourad (29) - hebben gerekruteerd om een explosief bij de bruidsmodewinkel af te laten gaan.
Hij stuurde meerdere zeer bedreigende berichten via WhatsApp, zoals: ‘Mijn wraak zal hard zijn. Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’. Hij werd daarvoor in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken.

De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.o|O o|O o|O o|O o|O
Met kerst?

Dat is toch haram? 8)7
pi_215911048
quote:

[..]
Dat ja.
pi_215911055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:36 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Sterker nog: jij hebt zelfs een winkel onder je. Met een ketel. Wie weet heeft die mevrouw van jouw winkel wel een ex :W
  woensdag 18 december 2024 @ 18:44:43 #186
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215911097
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Nope.
pi_215911098
quote:

[..]

Ik woon in Roosendaal :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2024 @ 18:44:58 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215911100
quote:

De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.” o|O o|O o|O o|O o|O
Had ie maar normaal moeten doen. Klinkt als een echte aanwinst voor de samenleving.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 december 2024 @ 18:46:30 #189
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215911112
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik woon in Roosendaal :')
2 of 3 van de verdachten ook.

Oh, wacht.. die zijn sinds een paar dagen verhuisd *O* Roosendaal is er weer een stukje gezelliger op geworden!
Toch nog een beetje goed nieuws voor jou *O*
pi_215911133
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:27 schreef Momo het volgende:

[..]
In mijn ogen wel.
pi_215911160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Huh? Er waren toch 4 verdachten?
Ja, de ex en de makelaar en twee neefjes.
pi_215911176
quote:

[..]

Ik woon gelukkig veilig in Helmond :X :X :X :X :X
pi_215911261
quote:
B. heeft meerdere bedrijven op zijn naam staan. In Rotterdam is hij sinds begin dit jaar samen met een zakenpartner eigenaar van een tankstation. Daarnaast staat er sinds begin dit jaar een uitzendbureau op zijn naam en een onderneming in oogmeetkunde.
Ondernemend baasje :o

https://www.omroepwest.nl(...)pdrachtgever-aanslag
pi_215911267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef -river- het volgende:

[..]
_O-

Echt hè en ik kom uit de randstad (Den Haag/Voorburg/Delft), voor mijn gevoel gebeurt daar minder als hier af en toe :')
pi_215911314
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
_O-

Echt hè en ik kom uit de randstad (Den Haag/Voorburg/Delft), voor mijn gevoel gebeurt daar minder als hier af en toe :')
Idem...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215911322
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten..."

Ik las:

De enige echte.
pi_215911346
Weer tijd voor een nieuwe aflevering Landman _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_215911485
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
_O-

Heeft ook iets met de perceptie/omvang te maken. In één grote Randstadgemeente als Rotterdam, Amsterdam of Den Haag inclusief Rijswijk/Voorburg wonen al meer mensen dan in sommige complete provincies. Als er dan 2 keer iets gebeurt hoor je hier iedereen roepen hoe onveilig het wel niet is. Terwijl het per hoofd van de bevolking werkelijk niets voorstelt en niemand het in zijn hoofd zou halen om te zeggen dat als er in Hilvarenbeek iets geks gebeurt heel Brabant een wetteloze bende is.

Ik woon inmiddels alweer bijna 20 jaar in de Randstad. En er gebeurt werkelijk niets in mijn omgeving. Terwijl ik van mijn moeder regelmatig hoor dat er in haar gemoedelijke Limburgse dorp weer is ingebroken of een drugslab is ontmanteld.
  woensdag 18 december 2024 @ 19:16:46 #199
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_215911516
Diversiteit heeft een prijs mensen
Ik ben inmiddels overleden
pi_215911541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef -river- het volgende:

[..]
Leg uit, en pas toe. Je kunt het ook omdraaien.
pi_215911554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Heeft ook iets met de perceptie/omvang te maken. In één grote Randstadgemeente als Rotterdam, Amsterdam of Den Haag inclusief Rijswijk/Voorburg wonen al meer mensen dan in sommige complete provincies. Als er dan 2 keer iets gebeurt hoor je hier iedereen roepen hoe onveilig het wel niet is. Terwijl het per hoofd van de bevolking werkelijk niets voorstelt en niemand het in zijn hoofd zou halen om te zeggen dat als er in Hilvarenbeek iets geks gebeurt heel Brabant een wetteloze bende is.

Ik woon inmiddels alweer bijna 20 jaar in de Randstad. En er gebeurt werkelijk niets in mijn omgeving. Terwijl ik van mijn moeder regelmatig hoor dat er in haar gemoedelijke Limburgse dorp weer is ingebroken of een drugslab is ontmanteld.
https://www.ad.nl/binnenl(...)20de%20eerste%20twee.

Maar 4 ipv 6 doden.
pi_215911557
Maar goed, gewoon Marokkanen dus.

Maar nu doden ze ook al onschuldige burgers.
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 18 december 2024 @ 19:20:30 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215911573
,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”

Dacht dat moslims niet aan kerst deden.
En waarom medelijden opwekken met zon gast die ons "kk-hollanders" vindt :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215911590
Leuke vent die Adil.

https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:GHSHE:2021:2991

quote:
hij in of omstreeks de periode van 7 december 2017 tot en met 9 december 2017 te Oosterhout, althans in Nederland, [slachtoffer] en/of haar familieleden heeft bedreigd met verkrachting en/of met enig misdrijf tegen het leven gericht en/of met zware mishandeling, door die [slachtoffer] en/of haar familieleden - via (whatsapp)berichten - opzettelijk dreigend de woorden toe te voegen:

- (7 december 2017 om 14.47 uur): “Stelletje bezems je raakt me in me eer nou gaan jullie allemaal mijn haat en boosheid voele gaat geen pretje worden voor een hele lange periode mijn wraak zal hard zijn je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen en dat is eer en ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen” en/of
- (7 december 2017 om 15.06 uur): “Jullie gaan het allemaal voelen mijn woede kan ik jou niet omschrijven maar julloie gaan het voel en al os dat het laatste wat ik doe jullie gaan het voelen wat een echte strijder is rest van jullie kk hoeren leven gaan jullie achterom kijken dat beloof ik jou kk hond” en/of
- (8 december 2017 om 23.41 uur): “Ja als ik jou met andere jongens zie maak ik je af”
- (9 december 2017 om 01.47 uur): “Mijn familie uit Duitsland neukt heel je famikue” en/of
- (9 december 2017 om 01.48 uur): “Mijn familie uit Duitsland make geen grappen hun gaan jou neuken als je me naakt”
- (9 december 2017 om 01.50 uur): “Al zit ik vast worden jullie geneukt stelletje kk mongolen jij wilt doe je je gaat nu zien Kk hoer. Val dood kk mongool. Je gaat zien wat woede is van een berber”,
  woensdag 18 december 2024 @ 19:24:27 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215911642
quote:
Bijzonder beperkt vocabulaire
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 19:25:42 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215911665
Het is wel stereotype bingo zo he
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 18 december 2024 @ 19:26:04 #207
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215911670
Stelletje bezems
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2024 @ 19:26:10 #208
Brabo Bastard
pi_215911673
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Behoorlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215911745
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:03 schreef Rnie het volgende:

Ik las:

[ afbeelding ]
De piket paaltjes zijn weer eens verzet.
Je weet toch dat in sommige accenten de "ch" uitgesproken wordt als 'sj"

Hullie begonnen, op die vergadering waar de ze zoon van Taghi steevast met "Poetin" aanspraken. Die hebben ze naar Den Haag gebracht, zoals jullie allemaal weten. De NSA is een lullig eenmanszaakje in Amsterdam, met persbureau RIA in de aanbieding.

Benno en de filmpjes met de chromosomen-mensjes. Was nog een AIVD-dossier verdwenen. Een prul met een SS-lidmaatschapskaart. Hebben ze maar aan Duitsland teruggeven, kijken wat die er mee wilden, en hebben Benno wel TBS gegeven.
  woensdag 18 december 2024 @ 19:33:37 #210
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215911789
quote:
Zie hier de reden waarom de PVV zo groot is geworden :)
  woensdag 18 december 2024 @ 19:35:22 #211
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215911810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef yessie234 het volgende:

[..]
De piket paaltjes zijn weer eens verzet.
Je weet toch dat in sommige accenten de "ch" uitgesproken wordt als 'sj"

Hullie begonnen, op die vergadering waar de ze zoon van Taghi steevast met "Poetin" aanspraken. Die hebben ze naar Den Haag gebracht, zoals jullie allemaal weten. De NSA is een lullig eenmanszaakje in Amsterdam, met persbureau RIA in de aanbieding.

[ link | afbeelding ]

Benno en de filmpjes met de chromosomen-mensjes. Was nog een AIVD-dossier verdwenen. Een prul met een SS-lidmaatschapskaart. Hebben ze maar aan Duitsland teruggeven, kijken wat die er mee wilden, en hebben Benno wel TBS gegeven.
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?

Edit: pas na het scrhijven de reacties hierboven gelezen :D
  woensdag 18 december 2024 @ 19:36:02 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215911816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
Vooral dat laatste eigenlijk

Hopelijk verkoopt mijn plaatselijke Mohamed dat binnenkort ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215911836
quote:
En als Geert zachtjes fluistert of wij minder van dit volk willen dan mag dat niet van de rechter. Wat een land.
pi_215911856
quote:
Ik ga niet de hele dag in die microfoon tetteren met een splaakgeblek omdat ik de "R" niet kan zeggen.
Doe ik alleen als ik daar lol in heb. Heb ik niet zo vaak. Nog een portie Chinees van de snackbar vanavond? Daar maak ik dat grapje wel eens, hebben die mensen toch niet door.
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een bezem!
Die van Kaag!
pi_215911857
quote:

[..]

Nee. Maar ik ben nog wel bezig met de analyse. Een ouderwetse troll lijkt het niet te zijn. Maar ik ben er ook nog niet onder uit in welke categorie van DSM-IV ik het moet zoeken.
pi_215911860
quote:

[..]

Ik denk ADHD, cognitief beperkt, mogelijk misbruik van middelen.
  woensdag 18 december 2024 @ 19:40:10 #217
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215911875
quote:
Was vast een schattig stelletje
pi_215911879
quote:
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.
De enige echte.
pi_215911901
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.
Beter laat dan nooit gaat in dit geval niet op.
pi_215911993
Waarom wordt mijn "Lorazepam reactie post" verwijderd, maar de oprechte staatsdebielenpost waar de reactie op was gericht, kan gewoon blijven staan? :')
De enige echte.
pi_215912044
Weinig verrassend motief. Ben erg benieuwd naar de rest van het onderzoek. Eigenlijk nu alleen nog of er een fout in de constructie zat. Hoop wel dat ze goed onderzoeken of er eerder met verbouwen grove fouten zijn gemaakt. Lijkt me wel een eis van de verdachten btw want zoiets kan (in dit geval helaas) ook het vonnis beïnvloeden.
pi_215912225
quote:
Voor deze link moet je een inlogcode hebben.
Je kunt deze uitspraak ook hier raadplegen.

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:GHSHE:2021:2991
pi_215912235
Het zijn dus Afghanen en Marokkanen die betrokken zijn geweest bij de dodelijke explosie.

Wat heeft Wilders toch gelijk en wat zijn Timmermans en zijn aanhangers toch stompzinnige idioten.
  woensdag 18 december 2024 @ 20:17:21 #224
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215912434
Hoeveel jaar krijg je voor 6 moorden?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2024 @ 20:33:23 #225
Brabo Bastard
pi_215912709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd te weinig.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215912711
quote:
Mits bewezen verklaard, tegenwoordig levenslang. Dertig jaar met dwangverpleging.
pi_215912791
quote:
Hij heeft wel wat met 7 december…
pi_215912815
quote:
Dat kun je misschien het beste aan Cevdet Yilmaz vragen. Dat was de man die op 5 april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft in koelen bloede zes mensen, waaronder een 12 jarig meisje, heeft doodgeschoten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Cevdet_Y%C4%B1lmaz
pi_215912920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat kun je misschien het beste aan Cevdet Yilmaz vragen. Dat was de man die op 5 april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft in koelen bloede zes mensen, waaronder een 12 jarig meisje, heeft doodgeschoten.

Er is afgelopen decennia eea veranderd mbt tot strafrechtspleging onder invloed van uitspraken gedaan in kader van Eurepese rechten van de Mens. Dat is een boeiend dossier. Vooral de arresten uit de tijd dat mensen meenden dat het niet zo'n vaart zou lopen met het Europees project.
pi_215912946
quote:
Wordt hij nooit voor veroordeeld.
Dood door schuld wel...
pi_215912959
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Rnie het volgende:
Waarom wordt mijn "Lorazepam reactie post" verwijderd, maar de oprechte staatsdebielenpost waar de reactie op was gericht, kan gewoon blijven staan? :')
Van Lorazepam ga je niet raar doen.
Best pilot in history
  woensdag 18 december 2024 @ 20:55:14 #232
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215913030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Altijd te weinig.
Dat is waar.
Ik mag toch hopen dat ze nooit meer vrij komen
  woensdag 18 december 2024 @ 20:57:15 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215913058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Tot aan de Hoge Raad aan toe werd Cevdet Yılmaz tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Tot 2001 was Yılmaz gedetineerd in de penitentiaire inrichting de IJssel in Krimpen aan den IJssel. Sinds 2001 zat hij in de Van der Hoeven Kliniek te Utrecht. Hij wilde niet praten over zijn daden.
  woensdag 18 december 2024 @ 20:58:18 #234
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215913075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wordt hij nooit voor veroordeeld.
Dood door schuld wel...
x6 dan neem ik aan
pi_215913112
quote:

[..]
_O-

Ik ben van Eindhoven naar Amsterdam en weer terug naar Eindhoven en nu helaas helmond.
  woensdag 18 december 2024 @ 21:08:08 #236
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215913223
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik ben van Eindhoven naar Amsterdam en weer terug naar Eindhoven en nu helaas helmond.
Is Helmond zo kut dan?
En Eindhoven?
  woensdag 18 december 2024 @ 21:10:28 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215913264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Is Helmond zo kut dan?
Net iets minder kut dan Heerlen, kutter dan Almere

Behoorlijk kut dus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215913277
- '' je raakt me in me eer ''.

- ''je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen'''.

- ''ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen”.

- '' jullie gaan het voelen wat een echte strijder is''.

- ''Je gaat zien wat woede is van een berber”.

O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2024 @ 21:18:32 #239
Brabo Bastard
pi_215913416
quote:
4s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef SpaceOddity het volgende:

- ''ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen”.

O+
Het enige wat hij gaat zien is de binnenkant van een cel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215913482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Is Helmond zo kut dan?
En Eindhoven?
Eindhoven is top, Helmond is kut.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2024 @ 21:21:58 #241
Brabo Bastard
pi_215913493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef -river- het volgende:

[..]
Eindhoven is top, Helmond is kut.
Wat wil je ook met Hel in de naam.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215913558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:04 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zoek maar eens op wat Bacha bazi is. Er is veel schijn homofilie binnen de islam.
Zoek eens op wie politieagenten moest gaan opleiden in Uruzgan.
pi_215913581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat wil je ook met Hel in de naam.
Wat dacht je van Hellegatsplein? En de dagelijkse file daar?
  woensdag 18 december 2024 @ 21:37:40 #244
438527 MissButterflyy
pi_215913780
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:03 schreef Rnie het volgende:

Ik las:

[ afbeelding ]
Ja, had ik ook.
En Aldi ipv Adil. :')
pi_215913917
quote:

O+
Berber is Barbaar van afgeleid hè
Zo zie je maar
pi_215914067
Die ex heeft wel bereikt wat ie wilde: de bruidszaak is ietsjes beschadigd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215914357
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:39 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Nee. Maar ik ben nog wel bezig met de analyse. Een ouderwetse troll lijkt het niet te zijn. Maar ik ben er ook nog niet onder uit in welke categorie van DSM-IV ik het moet zoeken.
We zijn al bij 5 inmiddels. 5 ook, niet meer op zijn Romeins.
Best pilot in history
  woensdag 18 december 2024 @ 22:16:41 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215914551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor deze link moet je een inlogcode hebben.
Je kunt deze uitspraak ook hier raadplegen.

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:GHSHE:2021:2991
Maar dit is de 'makelaar', niet de wraakzuchtige ex in kwestie...?
pi_215914651
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:16 schreef Marrije het volgende:
Maar dit is de 'makelaar', niet de wraakzuchtige ex in kwestie...?
Klopt. Dit gaat inderdaad over de "makelaar", dus niet de ex.
  woensdag 18 december 2024 @ 22:30:53 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215914750
pi_215914888
quote:

O+
Die lui hebben eigenlijk maar een vreemd beeld van "eer". Is het eervol dat je heel eenvoudig bij (vermeende) krenkingen getriggerd wordt om als een beest tekeer te gaan?
pi_215914917
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die lui hebben eigenlijk maar een vreemd beeld van "eer". Is het eervol dat je heel eenvoudig bij (vermeende) krenkingen getriggerd wordt om als een beest tekeer te gaan?
Echt he, zie alle eerwraak casussen. Ryan die vermoord is door broer plus vader gedroeg zich "te westers".

Maar inderdaad, heel bijzonder idee van eervol..
pi_215915006
Wel benieuwd hoe dit juridisch wordt uitgelegd.

Je hebt dus eigenlijk drie partijen, de opdrachtgever, makelaar en de uitvoerenden ("soldaten").

En wellicht ook nog degene die het explosief (verkeerd?) in elkaar zette.

Of dit als soort van groepsverband vervolgd gaat worden, en of er sprake is van doodslag (lijkt mij wel) en dan wie precies daarvoor vervolgd kunnen worden.
pi_215915045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, in die kringen is dat dan ''eervol''.
pi_215915424
quote:

[..]
Hebben Nederlanders dat ook niet dan op het moment dat ze genegeerd, tegengesproken of aangevallen worden? Of aangevallen voelen worden.

Ook een heel vreemd beeld van "eer"
In ieder geval in de ogen van een ander.
pi_215915540
quote:
[ x ]

Racistisch oogmerk dus.

Werkelijk. Zijn er nog mensen die dit soor volk willen beschermen? Hoe ziek ben je dan in je hoofd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215915542
twitter
pi_215915552
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wie zich daar nog over op windt, heeft geen fans meer.
Het is ook maar koe stamboeknummer Mirjam 152 op X. Waar maak jij je druk om.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 19-12-2024 00:10:34 ]
  woensdag 18 december 2024 @ 23:55:51 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215915557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Racistisch oogmerk dus.

Werkelijk. Zijn er nog mensen die dit soor volk willen beschermen? Hoe ziek ben je dan in je hoofd?
Die opmerking heeft helemaal niets met deze zaak te maken maar met uitspraken die een van de daders eerder gedaan heeft en waar hij voor veroordeeld is.

Als hij zonodig Nederlanders wilde raken uit racistisch oogmerk dan was de Tarwekamp ook niet de beste locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215916080
Er staat een interview met de eigenaresse van de bruidsmodewinkel in De Telegraaf.

https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-de-slachtoffers
  Miss 200.000.000! donderdag 19 december 2024 @ 06:38:30 #261
367000 roos94
pi_215916091
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Er staat een interview met de eigenaresse van de bruidsmodewinkel in De Telegraaf.

Leuk die premium troep
pi_215916101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Leuk die premium troep
Daar is een welbekend trucje voor om te kunnen lezen. De link kopiëren en plakken in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215916171
Buren sidderen van angst voor Rotterdamse verdachte Tarwekamp

Nou kom er maar in, welke flat is dit in Overschie?!
  donderdag 19 december 2024 @ 07:27:56 #264
28167 matthijst
pi_215916232
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Pleun2011 het volgende:

Jammer dat dat interview was van voordat bekend was wie de daders zijn.
Graag van haar gehoord wat voor mafklapper die ex was.
  donderdag 19 december 2024 @ 07:29:36 #265
438527 MissButterflyy
pi_215916238
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 07:10 schreef Alpha0 het volgende:

Journalisten gaan daar serieus bij mensen aanbellen om vragen te stellen over die verdachte?
Man man man, laat die mensen toch met rust zeg. :')
pi_215916239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 07:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Jammer dat dat interview was van voordat bekend was wie de daders zijn.
Graag van haar gehoord wat voor mafklapper die ex was.
Nee, ze mag daar gewoon niks over zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 december 2024 @ 08:03:42 #267
28167 matthijst
pi_215916371
Ze mag ueberhaupt niks zeggen :')
pi_215916425
quote:

enige wat ik zowat lees: bang, angstig, bang, angst

wtf is dat voor volk :{
pi_215916552
quote:
We gaan door voor de koelkast. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215916674
quote:

[..]

Al lang niet de enige.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 19 december 2024 @ 09:08:01 #271
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215916741
quote:

quote:
"Tankstation
Over de verdachte wordt steeds meer bekend. Zo is hij sinds dit jaar eigenaar van een tankstation in Rotterdam-Zuid. Hij zou ook andere bedrijven op zijn naam hebben staan.
Verder is bekend dat B. een opleiding heeft gedaan om opticien te worden."
En wie had het alweer gezien in 1997?

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215917077
Dit vat het wel samen:
quote:
De eigenaresse van de bruidswinkel, zo schrijft Korver, wil weten waarom die verdachten ‘waarvan iedereen kon bedenken dat daar geen legale bedoelingen mee waren, niet zijn vastgehouden of op zijn minst zijn geobserveerd. Dat had wellicht veel ellende voorkomen’.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 19 december 2024 @ 10:10:54 #273
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215917159
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 10:00 schreef superniger het volgende:
Dit vat het wel samen:
[..]

De reden is waarschijnlijk gebrek aan capaciteit en brakke prioritering. Het aantal explosies is in 2 jaar tijd vervijfvoudigd.

Ze hebben hier in de straat de gevel van de verkeerde opgeblazen. Degene voor wie het bedoeld was (drugsdealer) woonde een hoek verderop. Een kleine week later hebben ze daarbij dus nog een mislukte poging gedaan. De dealer had zelf een alarm in elkaar geknutseld. Dat ging de halve nacht af. Ook daar had de politie geen tijd voor.
  donderdag 19 december 2024 @ 10:30:45 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215917295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:17 schreef mschol het volgende:

[..]
enige wat ik zowat lees: bang, angstig, bang, angst

wtf is dat voor volk :{
Volk dat beter weet dan een hoop praatjes de media in te gooien en over een paar weken met een buurman te worden geconfronteerd die in staat is een half huizenblok op te blazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 december 2024 @ 11:30:55 #275
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215917891
Er zijn zo van die gevallen waarbij je inmiddels automatisch de reactie krijgt "het zal toch niet weer?"
En dat wordt dan in verreweg de meeste gevallen ook nog bevestigd.

Jammer voor dit soort welwillende mensen:

https://www.ad.nl/binnenl(...)wie-ik-ben~ad2b0403/

Maar er is toch echt iets goed mis met het zelfreinigende vermogen bij de vele uitwassen in die gemeenschap in Nederland..
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 december 2024 @ 12:09:27 #276
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215918232
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er zijn zo van die gevallen waarbij je inmiddels automatisch de reactie krijgt "het zal toch niet weer?"
En dat wordt dan in verreweg de meeste gevallen ook nog bevestigd.

Jammer voor dit soort welwillende mensen:

https://www.ad.nl/binnenl(...)wie-ik-ben~ad2b0403/

Maar er is toch echt iets goed mis met het zelfreinigende vermogen bij de vele uitwassen in die gemeenschap in Nederland..
Het trieste is dat zo'n Amine vertrekt en we hier blijven zitten met de Adils.
Het meest trieste vond ik ook dat er in het topic hierover hier vooral gereageerd werd met "okay, doei!"
pi_215918255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het meest trieste vond ik ook dat er in het topic hierover hier vooral gereageerd werd met "okay, doei!"
Dat klopt en ik vind het ook helemaal prima dat Marokkanen vertrekken naar hun land van afkomst. Je kan ze natuurlijk nooit allemaal over een kam scheren, maar een grote gemeenschappelijke deler is wel de eeuwige slachtofferrol en het gebrek aan (zelf)kritiek op de eigen gemeenschap.
pi_215918296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:05 schreef Leandra het volgende:
Mooi, ze hebben dus gewoon de mogelijkheid voor 25 jaar plus TBS

Weet je wel wat TBS is?
pi_215918321
quote:
[ x ]

Hoe maak jij enkel uit de kop op dat het om de ex gaat, en niet een van de andere verdachten?
pi_215918385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat waren ook deels mensen die als redenen opgeven dat we hier bijvoorbeeld homo's en abortus accepteren. Daar missen we inderdaad niet zo veel aan.

https://www.geenstijl.nl/5178904/volkskrant-hoogopgeleide-moslims
  donderdag 19 december 2024 @ 12:49:08 #281
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215918547
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Net iets minder kut dan Heerlen, kutter dan Almere

Behoorlijk kut dus
Wat is er kut aan Heerlen, weinig buitenlanders toch?
Géén Oostenrijkse schilder
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 december 2024 @ 12:49:44 #282
Brabo Bastard
pi_215918554
quote:
"Echt geschrokken van de rechtse verkiezingsuitslag is Yasmine niet. ‘Dat was altijd al een sluimerend gevaar.’ Maar ook van linkse partijen verwacht ze weinig. ‘Zij accepteren misschien dat we een baard of hoofddoek hebben, maar onze normen en waarden zien ze het liefst verdwijnen. Linkse ideeën over lhbti, abortus en prostitutie staan haaks op mijn ideeën over het gezinsleven.’

Ook daarom willen ze verhuizen naar een land waar moslims niet de minderheid vormen. ‘In de islam staat het gezin centraal en is het alleen binnen de geborgenheid van een huwelijk dat man en vrouw intiem zijn’, zegt Yasmine. ‘In Nederland is er steeds minder vrijheid om kinderen met deze overtuiging op te voeden.’"
Dus eerst hierheen komen, en er dan achter komen dat Nederland toch een tikkeltje anders is dan verwacht. Alsof ze had gedacht dat heel Nederland ineens hun normen en waarden zou accepteren. Tja, dan is het wel: nou, doei.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 19 december 2024 @ 12:53:31 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215918598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat waren ook deels mensen die als redenen opgeven dat we hier bijvoorbeeld homo's en abortus accepteren. Daar missen we inderdaad niet zo veel aan.

https://www.geenstijl.nl/5178904/volkskrant-hoogopgeleide-moslims
Dat klopt ook, maar de meeste mensen die zo reageerden hadden helemaal niet gelezen tot op dat detailniveau maar die lazen de woorden "Marokkanen" en "vertrekken" en toen was het feest.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:54:45 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215918615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

Weet je wel wat TBS is?
Ja, ik wel, jij kennelijk niet?

Een lange straf (25-28 jaar) plus TBS is tegenwoordig de gegeven straf om te voorkomen dat iemand met levenslang na 25 jaar zonder behandeling weer buiten staat.

Die combinatie geeft de grootste kans dat iemand nooit meer buiten komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215918633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus eerst hierheen komen, en er dan achter komen dat Nederland toch een tikkeltje anders is dan verwacht. Alsof ze had gedacht dat heel Nederland ineens hun normen en waarden zou accepteren. Tja, dan is het wel: nou, doei.
Lekker opdonderen dan.
  donderdag 19 december 2024 @ 12:56:36 #286
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215918636
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat klopt ook, maar de meeste mensen die zo reageerden hadden helemaal niet gelezen tot op dat detailniveau maar die lazen de woorden "Marokkanen" en "vertrekken" en toen was het feest.
maar die mensen bleken toch gelijk te hebben? 😅
Géén Oostenrijkse schilder
pi_215918660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een lange straf (25-28 jaar) plus TBS is tegenwoordig de gegeven straf om te voorkomen dat iemand met levenslang na 25 jaar zonder behandeling weer buiten staat.

Klopt niet helemaal, tbs zonder de vaststelling van een psychische stoornis is onmogelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215918792
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
Klopt niet helemaal, tbs zonder de vaststelling van een psychische stoornis is onmogelijk
Dit is niet helemaal waar. Uiteindelijk beslist de rechter of er TBS wordt opgelegd, En zo beslist ook de rechter bij de periodieke toetsing of de TBS wordt verlengd.

De rechter laat zich hierbij adviseren door het Pieter Baan Centrum. Meestal neemt de rechter dat advies over. De psychiaters van het Pieter Baan Centrum worden immers deskundig geacht om vast te stellen of er sprake is van een psychische stoornis, en of verdere behandeling nodig is of dat iemand weer terug de maatschappij in kan. Maar het advies van het Pieter Baan Centrum is uiteindelijk ook maar een advies, en de rechter kan in principe anders beslissen.
pi_215918867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Wat is er kut aan Heerlen, weinig buitenlanders toch?

045 represent
pi_215919009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat Nederland sinds de tijd waarin er veel Marokkanen naar Nederland kwamen, op het gebied van normen en waarden behoorlijk veranderd is.

Het recht van vrouwen op abortus was toen nog niet iets vanzelfsprekends. Er was nog veel verzet vanuit de christelijke partijen tegen het legaliseren van abortus. Tegenwoordig wordt het recht op abortus als iets vanzelfsprekends gezien, is de zwangerschapsduur waarbinnen een vrouw nog abortus mag plegen enorm opgerekt, en is er een bepaald slag vrouwen ontstaan die abortus als een soort nabehoedsmiddel gebruikt.

In de tijd waarin er veel Marokkanen naar Nederland kwamen, was er in Nederland veel minder aandacht voor de LHBTI+. Het hele begrip bestond toen nog niet. De regenboogvlag bestond ook nog niet. Evenementen als de Gay Pride bestonden ook nog niet.

De hele sexuele moraal was in die tijd nog vrij conservatief in vergelijking met tegenwoordig. Het taboe op sex voor het huwelijk, dat we vroeger in Nederland ook hadden, was er al wel af, maar sex was nog steeds iets wat je deed in een serieuze, vaste relatie. Als mensen verkering kregen, dan duurde het meestal wel een paar maanden voordat ze sex gingen hebben, en er was een soort norm dat je als paar eerst bij elkaars familie op bezoek ging om te laten zien dat je de relatie serieus nam, voordat je ging neuken.
pi_215919064
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hoe wil je iemand TBS opleggen wanneer er geen stoornis is ontdekt? :')
pi_215919101
quote:

[..]
Ja maar TBS wordt natuurlijk niet geëist zonder dat daar een onderbouwing voor is.
pi_215919134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja maar TBS wordt natuurlijk niet geëist zonder dat daar een onderbouwing voor is.
Zoals de rechtbank een zwaardere straf kan opleggen dan de eis van het openbaar ministerie, zo kan de rechtbank ook TBS opleggen zonder dat het in de strafeis staat.
pi_215919135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt (bij zware feiten)

Je ontkomt er dus niet altijd meer aan zoals een Michael P. als je simpelweg weigert om aan een onderzoek mee te doen. De rechter kan door gedrag en feiten het ook aannemelijk achten dat je een stoornis hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215919149
quote:
Al te koop op marktplaats, toch een stukje geschiedenis?
pi_215919302
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt (bij zware feiten)

Je ontkomt er dus niet altijd meer aan zoals een Michael P. als je simpelweg weigert om aan een onderzoek mee te doen. De rechter kan door gedrag en feiten het ook aannemelijk achten dat je een stoornis hebt
Klopt maar dat kan het OM ook, ook zonder medewerking van de verdachte.
  donderdag 19 december 2024 @ 14:09:09 #297
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215919313
quote:

Baanweg 13-E
  donderdag 19 december 2024 @ 14:12:27 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215919357
quote:

[..]
Als je een pand opblaast waar 5 gezinnen liggen te slapen ben je geestelijk niet gezond lijkt me?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 december 2024 @ 14:30:32 #299
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215919534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Leuk die premium troep
Archive.ph/ voor de link zetten..
pi_215919565
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Al te koop op marktplaats, toch een stukje geschiedenis?
Beetje ongepaste opmerking.
Moest stiekem beetje lachen ;(
pi_215919567
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')