https://www.ad.nl/binnenl(...)20de%20eerste%20twee.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Heeft ook iets met de perceptie/omvang te maken. In één grote Randstadgemeente als Rotterdam, Amsterdam of Den Haag inclusief Rijswijk/Voorburg wonen al meer mensen dan in sommige complete provincies. Als er dan 2 keer iets gebeurt hoor je hier iedereen roepen hoe onveilig het wel niet is. Terwijl het per hoofd van de bevolking werkelijk niets voorstelt en niemand het in zijn hoofd zou halen om te zeggen dat als er in Hilvarenbeek iets geks gebeurt heel Brabant een wetteloze bende is.
Ik woon inmiddels alweer bijna 20 jaar in de Randstad. En er gebeurt werkelijk niets in mijn omgeving. Terwijl ik van mijn moeder regelmatig hoor dat er in haar gemoedelijke Limburgse dorp weer is ingebroken of een drugslab is ontmanteld.
quote:hij in of omstreeks de periode van 7 december 2017 tot en met 9 december 2017 te Oosterhout, althans in Nederland, [slachtoffer] en/of haar familieleden heeft bedreigd met verkrachting en/of met enig misdrijf tegen het leven gericht en/of met zware mishandeling, door die [slachtoffer] en/of haar familieleden - via (whatsapp)berichten - opzettelijk dreigend de woorden toe te voegen:
- (7 december 2017 om 14.47 uur): “Stelletje bezems je raakt me in me eer nou gaan jullie allemaal mijn haat en boosheid voele gaat geen pretje worden voor een hele lange periode mijn wraak zal hard zijn je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen en dat is eer en ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen” en/of
- (7 december 2017 om 15.06 uur): “Jullie gaan het allemaal voelen mijn woede kan ik jou niet omschrijven maar julloie gaan het voel en al os dat het laatste wat ik doe jullie gaan het voelen wat een echte strijder is rest van jullie kk hoeren leven gaan jullie achterom kijken dat beloof ik jou kk hond” en/of
- (8 december 2017 om 23.41 uur): “Ja als ik jou met andere jongens zie maak ik je af”
- (9 december 2017 om 01.47 uur): “Mijn familie uit Duitsland neukt heel je famikue” en/of
- (9 december 2017 om 01.48 uur): “Mijn familie uit Duitsland make geen grappen hun gaan jou neuken als je me naakt”
- (9 december 2017 om 01.50 uur): “Al zit ik vast worden jullie geneukt stelletje kk mongolen jij wilt doe je je gaat nu zien Kk hoer. Val dood kk mongool. Je gaat zien wat woede is van een berber”,
Bijzonder beperkt vocabulairequote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:GHSHE:2021:2991
[..]
Behoorlijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel stereotype bingo zo he
De piket paaltjes zijn weer eens verzet.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:03 schreef Rnie het volgende:
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten..."
Ik las:
[ afbeelding ]
Zie hier de reden waarom de PVV zo groot is gewordenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De piket paaltjes zijn weer eens verzet.
Je weet toch dat in sommige accenten de "ch" uitgesproken wordt als 'sj"
Hullie begonnen, op die vergadering waar de ze zoon van Taghi steevast met "Poetin" aanspraken. Die hebben ze naar Den Haag gebracht, zoals jullie allemaal weten. De NSA is een lullig eenmanszaakje in Amsterdam, met persbureau RIA in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
Benno en de filmpjes met de chromosomen-mensjes. Was nog een AIVD-dossier verdwenen. Een prul met een SS-lidmaatschapskaart. Hebben ze maar aan Duitsland teruggeven, kijken wat die er mee wilden, en hebben Benno wel TBS gegeven.
Vooral dat laatste eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
En als Geert zachtjes fluistert of wij minder van dit volk willen dan mag dat niet van de rechter. Wat een land.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
[..]
Ik ga niet de hele dag in die microfoon tetteren met een splaakgeblek omdat ik de "R" niet kan zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel stereotype bingo zo he
Die van Kaag!quote:
Nee. Maar ik ben nog wel bezig met de analyse. Een ouderwetse troll lijkt het niet te zijn. Maar ik ben er ook nog niet onder uit in welke categorie van DSM-IV ik het moet zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
Edit: pas na het scrhijven de reacties hierboven gelezen
Ik denk ADHD, cognitief beperkt, mogelijk misbruik van middelen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Was vast een schattig stelletjequote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
[..]
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
Beter laat dan nooit gaat in dit geval niet op.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.
Voor deze link moet je een inlogcode hebben.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
Altijd te weinig.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel jaar krijg je voor 6 moorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |