Klassiek dader profiel.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef -river- het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)g-was-rustige-jongen
Hoofdverdachte Moshtag B. van aanslag in Den Haag was 'rustige jongen'
....
Vermoedelijk net zulk sluitend bewijs als jij denkt te hebben.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Die snap ik niet, ik las er al meer hier over maar weet niet hoe ze erbij komen?
Mensen die schaken deugen over het algemeen ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klassiek dader profiel.
Rustige jongen en blijkbaar in zijn eer gekrenkt.
Oh leuk, op de man spelen maar dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoedelijk net zulk sluitend bewijs als jij denkt te hebben.
Klimaatactivisten, kom er maar bij.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Laat je de kraan openstaan en dan ga je gewoon tientallen jaren de cel in.
Nee maar Nederlandse kampers doen dit ook! En voetbalsupporters steken ook zwaar vuurwerk af!quote:
Als ik die foto's van 'm zie, dan heeft ie wel wat weg van een homo. Kledingkeuze, ijdel.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Die snap ik niet, ik las er al meer hier over maar weet niet hoe ze erbij komen?
Dit gaat weer hoofdzakelijk om de tussenpersoon die de loopjongens regelde. Archive.ph is je vriend.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Lol, de telegraaf zegt weer wat anders
Kan het alleen niet lezen
Uit het artikel:quote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ohw zo ja als ik eerlijk ben denk ik dat al heel snel bij Afghanen, ze komen rustig, heel liefdevol de mannen onder elkaar en ijdel over. Ik zeg niet dat ze dat zijn maar zo komen ze wel over.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:25 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als ik die foto's van 'm zie, dan heeft ie wel wat weg van een homo. Kledingkeuze, ijdel.
Het zou me werkelijk niets verbazen als ie meer van de herenliefde is.
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Uit het artikel:
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”
Z'n Marokkaanse ouders zullen echt gezellig een kerstboom hebben staan natuurlijk
Er zijn mensen die er baat bij hebben iemand gestoord te noemen, omdat diequote:Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop echt dat het AD daar serieuze bronnen voor heeft en niet op basis van wat hier gepost wordt schrijft dat het een gevalletje "gestoorde ex" is.
Peter R. de Vries?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gaat weer hoofdzakelijk om de tussenpersoon die de loopjongens regelde. Archive.ph is je vriend.
Schijtziek wordt je van dat volk.quote:Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’.
En de racismekaart trekken als men zegt dat je van zulke lui het Nederlandse paspoort zou moeten intrekken en hen het land uit zou moeten flikkeren.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je van dat volk.
Misschien een andere verdachte?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Facebook wordt alleen nog maar gebruikt door boomers, vermoedelijk bestaat het niet meer als hij de gevangenis verlaatquote:Op woensdag 18 december 2024 17:55 schreef maily het volgende:
Die ene verdachte heeft ineens minder vrienden op facebook.
Net nog maar 51.
Die sneuneusjes denken "eer" te hebben maar staan er nooit bij stil waarom zij ("Berbers") bij ons wonen en wij niet bij hen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je van dat volk.
Toch wel paar euro per maand en dat gedurende dr hele gevangenisstrafquote:Op woensdag 18 december 2024 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Lekker cashen hoor jongens
Raar eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Die sneuneusjes denken "eer" te hebben maar staan er nooit bij stil waarom zij ("Berbers") bij ons wonen en wij niet bij hen.
O wat het een Riffijn, dat lek bij de NCTV dat ons moet beschermen tegen terreur.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel.
Vroeger was er een tikje racistisch mopje: "waarom is er geen k*nker in het Rifgebergte*'?
Het antwoord zal ik jullie niet vertellen, maar het heeft iets te maken met lui die nu hier zitten
*eigenlijk was hetTurkije, maar voor dit topic heb ik m even aangepast
Spong gaat die uren gewoon aan de staat declarerenquote:Op woensdag 18 december 2024 18:26 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dhr. Roethof zich naar voren zou hebben geschoven om een van deze verdachten te verdedigen.
Maar dat ze met die Moshtag de juiste te pakken hebben, blijkt wel uit het feit dat Mr. Spong zijn advocaat is. Hopelijk mag ie de factuur daarvoor volledig zelf betalen.
Sow, dat zijn nog eens straffen die indruk maken.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
Adil is een bekende van politie en justitie. Hij is in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken voor de mishandeling van een vrouw in Oosterhout. Hij kneep haar keel dicht en schopte haar tegen haar lichaam. Ook dreigde hij haar en haar familieleden met verkrachting en zware mishandeling.
Als je een keer wat doet dan moet je ook maar gelijk all-in gaan. Dan is er altijd wel een advocaat die je in ruil voor wat media-tijd wil bijstaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Spong gaat die uren gewoon aan de staat declareren
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
Een van de aangehouden verdachten is de 33-jarige Adil uit Oosterhout. Volgens bronnen verdenken het Openbaar Ministerie en de politie hem ervan te zijn ingeschakeld als ‘makelaar’. Hij zou vervolgens twee Marokkaanse neven uit Roosendaal - Ilyas (23) en Mourad (29) - hebben gerekruteerd om een explosief bij de bruidsmodewinkel af te laten gaan.
Adil is een bekende van politie en justitie. Hij is in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken voor de mishandeling van een vrouw in Oosterhout. Hij kneep haar keel dicht en schopte haar tegen haar lichaam. Ook dreigde hij haar en haar familieleden met verkrachting en zware mishandeling.
Hij stuurde meerdere zeer bedreigende berichten via WhatsApp, zoals: ‘Mijn wraak zal hard zijn. Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’. Hij werd daarvoor in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken.
De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”![]()
![]()
![]()
![]()
Met kerst?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
Een van de aangehouden verdachten is de 33-jarige Adil uit Oosterhout. Volgens bronnen verdenken het Openbaar Ministerie en de politie hem ervan te zijn ingeschakeld als ‘makelaar’. Hij zou vervolgens twee Marokkaanse neven uit Roosendaal - Ilyas (23) en Mourad (29) - hebben gerekruteerd om een explosief bij de bruidsmodewinkel af te laten gaan.
Hij stuurde meerdere zeer bedreigende berichten via WhatsApp, zoals: ‘Mijn wraak zal hard zijn. Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken. Ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen’. Hij werd daarvoor in 2021 veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier weken.
De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten dat hij niets kan zeggen vanwege de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd. ,,Ik ga proberen mijn cliënt dinsdag tijdens die voorgeleiding vrij te krijgen voor Kerstmis of anders de beperkingen er af te halen. Zodat hij zijn ouders met kerst kan spreken.”![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog: jij hebt zelfs een winkel onder je. Met een ketel. Wie weet heeft die mevrouw van jouw winkel wel een exquote:Op woensdag 18 december 2024 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon ook nog vlakbij Oosterhout.
Straks woont hier een ex van iemand.
Nope.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Spong gaat die uren gewoon aan de staat declareren
Ik woon in Roosendaalquote:Op woensdag 18 december 2024 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ie maar normaal moeten doen. Klinkt als een echte aanwinst voor de samenleving.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
![]()
![]()
![]()
2 of 3 van de verdachten ook.quote:
In mijn ogen wel.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze bedoelen dat het dunne gasten zijn want zware criminelen zijn het wel zo te zien
Ja, de ex en de makelaar en twee neefjes.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Huh? Er waren toch 4 verdachten?
Ik woon gelukkig veilig in Helmondquote:Op woensdag 18 december 2024 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondernemend baasjequote:B. heeft meerdere bedrijven op zijn naam staan. In Rotterdam is hij sinds begin dit jaar samen met een zakenpartner eigenaar van een tankstation. Daarnaast staat er sinds begin dit jaar een uitzendbureau op zijn naam en een onderneming in oogmeetkunde.
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig veilig in Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
Idem...quote:Op woensdag 18 december 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Echt hè en ik kom uit de randstad (Den Haag/Voorburg/Delft), voor mijn gevoel gebeurt daar minder als hier af en toe
Heeft ook iets met de perceptie/omvang te maken. In één grote Randstadgemeente als Rotterdam, Amsterdam of Den Haag inclusief Rijswijk/Voorburg wonen al meer mensen dan in sommige complete provincies. Als er dan 2 keer iets gebeurt hoor je hier iedereen roepen hoe onveilig het wel niet is. Terwijl het per hoofd van de bevolking werkelijk niets voorstelt en niemand het in zijn hoofd zou halen om te zeggen dat als er in Hilvarenbeek iets geks gebeurt heel Brabant een wetteloze bende is.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Echt hè en ik kom uit de randstad (Den Haag/Voorburg/Delft), voor mijn gevoel gebeurt daar minder als hier af en toe
Leg uit, en pas toe. Je kunt het ook omdraaien.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig veilig in Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |