Hopen dat dat onderzoek in een stroomversnelling komt.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom weten ze nog niks bij die loodgieter dan? Het enige wat ze oppakken zijn laag hangend fruit.
Inmiddels zijn meerdere mannen veroordeeld vanwege betrokkenheid bij de aanslagen. Dat waren uitvoerders: spotters, chauffeurs en bommenleggers.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:34 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen, maar niet dat dat onderzoek is gesloten. Daarvoor is er teveel gebeurd.
Bij een enkele explosie zonder slachtoffers, oke. Maar niet bij een zaak waar er 20 aanslagen zijn geweest en ook panden waar familieleden woonden zijn betrokken.
Pareltje weer ditquote:Op woensdag 18 december 2024 15:46 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Bij mishmosh wel, en de zware criminelen van de coffeeshop drugsmobs en hun antecedenten op Gemeentehuizen en in de Tweede Kamer ivm vergunningen en onderzoek naar 'wietpas'. Miljoenenproject voor jongerenhuisvesting in Den Haag.
Ik hoop op optie 3quote:Op woensdag 18 december 2024 16:02 schreef Aress020 het volgende:
[..]
Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;
3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Zaken kunnen met elkaar samenhangen. Samenleving is eerder in de geschiedenis ernstig ontwricht geraakt en geschokt geweest door terreuraanvallen om de samenleving te ontwrichten.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gezien van John vd Heuvel in zijn misdaad jaaroverzicht.
Volgens mij is het dossier bijna gesloten onder het motto het is nu godzijdank rustig, laat maar.
Echt actief leken ze niet meer, maar misschien zijn het langlopende onderzoeken waar ze idd hun mond maar over dichthouden
Wat een impact is dat geweest voor de buren, die kregen ook onderling spanningen.
Gevangenis in Almere wordt heropend las ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ze hebben dus gewoon de mogelijkheid voor 25 jaar plus TBS.
Allevier graag.
Dat is vaak het lastige bij dit type geweld, bij het brein achter de aanslagen te geraken, en die op een strafbaar feit kunnen gaan vervolgen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inmiddels zijn meerdere mannen veroordeeld vanwege betrokkenheid bij de aanslagen. Dat waren uitvoerders: spotters, chauffeurs en bommenleggers.
Zij gaven geen duidelijkheid over de achtergrond van de aanslagen. Vermoedelijk konden ze dat ook niet: de ervaring leert dat tussen opdrachtgevers en uitvoerders soms wel tien lagen zitten.
Bron: AD
Zoveel kunnen ze ook niet meer, of wat je zegt ze zeggen niets in de hoop dat die ene Marco? nog een keer wat laat vallen.
Laat je de kraan openstaan en dan ga je gewoon tientallen jaren de cel in.quote:Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;
3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Niet uitgevonden, wel een iets te grote hoeveelheid ervan gebruikt.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik lees hoe de voorbereidingen en de uitvoering waren krijg ik ontzettend veel laag IQ en amateurisme vibes.
Aangehouden worden met 14 verdachte jerrycans in je auto en diezelfde auto doodleuk twee weken later gebruiken bij een aanslag waarbij 5 onschuldige mensen worden omgebracht. Als je dan denkt dat de politie niet bij jou uitkomt heb je niet bepaald het buskruit uitgevonden.
Dank voor het compliment.quote:
Als de opdrachtgever gezien wordt als medepleger dan kan hij zeker dezelfde straf krijgenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik hoop op optie 3
Weet alleen niet of dat hierboven ook van toepassing is voor de opdrachtgever, gezien deze niet zelf de brand heeft gesticht.
Levensgevaar lijkt me zeer makkelijk te bewijzen gezien de nachtelijke explosie, het waarschijnlijke gebruik van explosieven en de bovengelegen woningen.
Spuitje vind ik ook prima overigens, maar daar zijn we helaas te beschaafd voor.
Daar worden ze door de opdrachtgever speciaal op geselecteerd, denk je ook niet?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik lees hoe de voorbereidingen en de uitvoering waren krijg ik ontzettend veel laag IQ en amateurisme vibes.
Aangehouden worden met 14 verdachte jerrycans in je auto en diezelfde auto doodleuk twee weken later gebruiken bij een aanslag waarbij 5 onschuldige mensen worden omgebracht. Als je dan denkt dat de politie niet bij jou uitkomt heb je niet bepaald het buskruit uitgevonden.
Ben je gek? Hahahahaha waarom zou je op een forum een excuus moeten maken. Het is trouwens nog steeds duidelijk dat mevrouw haar zaakjes niet kloppen en ook dat zal het OM aanpakken.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar al die users zijn die zeker wisten te weten dat die trouwjurkenzaak een witwas-/drugsbusiness was.
Excuses voor zo'n voorbarige beschuldiging lijken me wel op de plaats.
Vertelquote:Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef -river- het volgende:
Het is trouwens nog steeds duidelijk dat mevrouw haar zaakjes niet kloppen
Lijkt mij ook weer voorbarig om dat uit te sluiten gezien andere verhalen.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar al die users zijn die zeker wisten te weten dat die trouwjurkenzaak een witwas-/drugsbusiness was.
Excuses voor zo'n voorbarige beschuldiging lijken me wel op de plaats.
Ik denk eigenlijk de opdrachtgever in dit geval ook nogal dommig is. Auto en zaak van je ex laten vernielen, wie gaat de politie sowieso als verdachte overwegen?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:51 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Daar worden ze door de opdrachtgever speciaal op geselecteerd, denk je ook niet?
Opzettelijk staat er toch in het begin van de zin?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Laat je de kraan openstaan en dan ga je gewoon tientallen jaren de cel in.
Niet een paar weken ervoor maar bijna een week ervoor, namelijk op zondag 1 december rond 02:15 uur.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het over zaken die gaan over relatie/familieproblemen, eerwraak, whatever. Dat zijn meestal wel abc-tjes. Hooguit hebben ze hier net iets meer moeite moeten doen om de handlangers erbij te vinden, alhoewel die blijkbaar een paar weken ervoor al met een busje vol explosief spul zijn aangehouden.
Dan zullen de Wet Bandits uit Home Alone nu zo onderhand wel vrijkomen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Opzettelijk staat er toch in het begin van de zin?
Het moet wel allemaal aangetoond worden he?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk de opdrachtgever in dit geval ook nogal dommig is. Auto en zaak van je ex laten vernielen, wie gaat de politie sowieso als verdachte overwegen?
Net doen of er een overstroming in het huis van je buren heeft plaatsgevonden ook, zeker als je onbevoegd gebruik maakt van een valse sleutel, om verzekeringspremie op te strijken, en hiermee dubieuze politieke doelen nastreeft.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Laat je de kraan openstaan en dan ga je gewoon tientallen jaren de cel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |