abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2024 @ 11:02:33 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:00 schreef Kuhn het volgende:

[..]
:')
Je hebt echt geen idee wat voor bizarre kronkels zulke figuren hebben hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215906717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:02 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Tja waar wil je de grens trekken he tussen relationele sfeer en crimineel (gedrag) dit is gewoon crimineel....
Want het kan niet beiden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 11:04:20 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215906727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:02 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Tja waar wil je de grens trekken he tussen relationele sfeer en crimineel (gedrag) dit is gewoon crimineel....
Dat staat buiten kijf, maar als hij haar vermoord had dan hadden we het heel romantisch een "crime passionel" genoemd.

Het is gewoon crimineel, ook als het in de relationele sfeer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2024 @ 11:06:52 #54
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215906752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat staat buiten kijf, maar als hij haar vermoord had dan hadden we het heel romantisch een "crime passionel" genoemd.

Het is gewoon crimineel, ook als het in de relationele sfeer is.
Crime passionele is achterhaald. Zo noemen we het tegenwoordig nooit meer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215906753
Klinkt als een gevalletje eerwraak.
pi_215906763
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop echt dat het AD daar serieuze bronnen voor heeft en niet op basis van wat hier gepost wordt schrijft dat het een gevalletje "gestoorde ex" is.
  woensdag 18 december 2024 @ 11:07:51 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215906767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:00 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Lach maar. Mijn ex heeft geprobeerd om me uit de ouderlijke macht te laten zetten...zodat hij me kon troosten wanneer ik in paniek raakte daarvan.

Toen dat niet werkte was ik een ongevoelige heks en heeft hij mijn auto gesaboteerd...zodat hij me kon helpen als Echte Man bij de problemen met mijn auto.

Oh en hij zorgde ervoor dat ik geen toegang meer had tot geld (dacht hij)...zodat ik bij hem moest komen bedelen (dacht hij).

Kan nog wel even doorgaan.
pi_215906769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee klopt, daarom is het ook vreemd dat het al op zo'n escalatiepunt zou zijn maar er nog helemaal geen aangifte zou zijn gedaan.

Ergo: ik denk dat ze werkelijk niet dacht dat hij zo gestoord zou kunnen zijn.
Met zo’n ex die zulke vrienden heeft en zich in zo’n milieu bevindt zou ik ook nog wel even 3x achter mijn oren krabben of ik aangifte/melding zou doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2024 11:13:49 ]
pi_215906779
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Is de auto in die periode ook nog daadwerkelijk van eigenaar gewisseld? Iemand die het kenteken en de RDW historie kan opduiken?
Laatste tenaamstelling: 23-04-2021
3 vermeldingen op MarktpIaats: 20-09-2022 / 20-01-2024 / 10-11-2024

De marktpIaatsfoto's van de auto bij de laatste vermelding, op naam van 'ene MB', zijn hetzelfde als de foto's die 'het bruidsmeisje' op 29/11 zelf op Facebook gezet had.
-

Als het echt om een verbroken relatie gaat, hoe verrot moet je zijn om te denken dat zo'n auto in de fik zetten en een bom in die zaak plaatsen ook maar iets zal veranderen aan die verbroken relatie. Wat een zooitje. :N
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215906831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Lach maar. Mijn ex heeft geprobeerd om me uit de ouderlijke macht te laten zetten...zodat hij me kon troosten wanneer ik in paniek raakte daarvan.

Toen dat niet werkte was ik een ongevoelige heks en heeft hij mijn auto gesaboteerd...zodat hij me kon helpen als Echte Man bij de problemen met mijn auto.

Oh en hij zorgde ervoor dat ik geen toegang meer had tot geld (dacht hij)...zodat ik bij hem moest komen bedelen (dacht hij).

Hear! Hear!

En wat geniet ik er nog elke dag van dat ik uiteindelijk maar ergens anders in Nederland ben gaan wonen, en totaal onafhankelijk ben O+

Jammer dat ik een groot deel van mijn vrienden moest achterlaten maar die komen gewoon nu hier en ik af en toe nog daar naar toe. Vrienden O+

En niet meer bang! Oud en nieuw vier ik weer zo’n 50 meter van zijn huis af :7
pi_215906846
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en dat was z’n leven dan ook wel want die gast gaat heel lang vastzitten.
Waarop baseer je dat?
pi_215907001
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hear! Hear!

En wat geniet ik er nog elke dag van dat ik uiteindelijk maar ergens anders in Nederland ben gaan wonen, en totaal onafhankelijk ben O+

Jammer dat ik een groot deel van mijn vrienden moest achterlaten maar die komen gewoon nu hier en ik af en toe nog daar naar toe. Vrienden O+

En niet meer bang! Oud en nieuw vier ik weer zo’n 50 meter van zijn huis af :7
Met een cobra6 en een fles wasbenzine? :o
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215907026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nitraatje erbij.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 18 december 2024 @ 11:33:24 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215907040
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het zijn overigens juist dingen die relatief in het begin van het patroon naar femicide gebeuren, dingen kapotmaken die belangrijk voor je zijn, dan heb je nog helemaal niet door hoe compleet gestoord iemand is en waar het uiteindelijk naartoe leidt.

Dat is ook waarom ik denk dat ze echt niet snapte waarom haar zaak doelwit zou kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215907052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D

Ik zoek de confrontatie niet op. Hond wordt ook aan de andere kant van het blok uitgelaten ;)
Vriend loopt ook gewoon mee.
pi_215907064
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het zijn overigens juist dingen die relatief in het begin van het patroon naar femicide gebeuren, dingen kapotmaken die belangrijk voor je zijn, dan heb je nog helemaal niet door hoe compleet gestoord iemand is en waar het uiteindelijk naartoe leidt.

Dat is ook waarom ik denk dat ze echt niet snapte waarom haar zaak doelwit zou kunnen zijn.
Of ze had wel een vermoeden. Je mag er dan simpelweg niks over zeggen in de media in het belang van het onderzoek.

Helaas is er altijd wel een lek ergens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 december 2024 @ 11:37:21 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215907092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Of ze had wel een vermoeden. Je mag er dan simpelweg niks over zeggen in de media in het belang van het onderzoek.

Helaas is er altijd wel een lek ergens.
True, dat kan ook nog, maar niets is simpeler dan haar verwijten dat ze gezegd zou hebben geen idee te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215907160
'Motief explosies Den Haag ligt mogelijk in relationele sfeer'

quote:
Het AD meldt dat meerdere politiebronnen er sterk rekening mee houden dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, maar draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.

Mogelijk bekenden
Behalve de Rotterdammer, heeft de politie drie mannen aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij de verwoestende explosies: Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B. zou de drie, al dan niet direct, hebben benaderd om de klus te klaren. Het is mogelijk dat hij hen al kende.

B. woonde namelijk geruime tijd in Roosendaal, waar hij volgens de krant onder meer lid was van een schaakclub. Niet lang geleden verhuisde hij naar Rotterdam. De Roosendaalse verdachten zouden neven zijn van elkaar.

Ex-partner raken
Meerdere politiebronnen houden er dus sterk rekening mee dat het motief voor de aanslag niet in de criminele sfeer ligt, bijvoorbeeld een conflict om drugs, maar dat het draait om de verbroken relatie tussen B. en de eigenaresse van de bruidsmodezaak.

De ex-partner zou de vrouw materieel hebben willen treffen. Familie van de eigenaresse zei eerder tegen de krant dat ze zich 'suf piekert' over het waarom van de aanslag.

https://www.omroepbrabant(...)in-relationele-sfeer

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 18-12-2024 18:51:31 ]
pi_215907196
Toch wel bijzonder. Ik zou in zo'n geval gewoon ergens een kop koffie drinken met mijn ex.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215907205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Toch wel bijzonder. Ik zou in zo'n geval gewoon ergens een kop koffie drinken met mijn ex.
Zoals de meeste mannen gelukkig gewoon doen of het loslaten en verder gaan met je leven.
  woensdag 18 december 2024 @ 11:46:58 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215907209
quote:
Niet zo snobistisch. Als je 1000 jaar geleden had geleefd, had je haar ook met je stamgenoten gelyncht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215907216
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zoals de meeste mannen gelukkig gewoon doen of het loslaten en verder gaan met je leven.
Vrouwen kunnen ook gekke dingen doen ;)
pi_215907227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:40 schreef Nober het volgende:

[..]
'Motief explosies Den Haag ligt mogelijk in relationele sfeer'
[..]

Tnx voor het volledige artikel. _O_

Geen zware jongens? Ik vind dit wel zware delicten eigenlijk.

quote:
De drie West-Brabanders staan in het lokale criminele circuit niet bekend als zware jongens. Wel hebben ze veroordelingen op hun naam staan, onder meer voor geweldsdelicten. Zo verscheen de jongste verdachte dit jaar nog voor de politierechter in Breda voor het bezit van een gaspistool. De politie vond dat wapen in de auto waarmee hij was gevlucht na een mislukte ontvoering en afpersing.
quote:
De Oosterhoutse verdachte kreeg vorig jaar een taakstraf voor mishandeling en vernieling. Eerder werd hij ook al veroordeeld voor het mishandelen van een vrouw. Hij kneep haar keel dicht en stuurde haar familieleden appberichten waarin hij onder andere dreigde dat ze 'de rest van hun kk hoeren leven achterom moesten kijken'. Daarvoor moest hij een paar weken de cel in.
pi_215907258
Fijn heerschap :X
pi_215907315
quote:
En er dan wat cyaankali in flikkeren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')